![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Onderstaande foto's illustreren de gevolgen van de mijnbouw. Daar nog een schepje bovenop zoals in Groningen? Of de milieuvervuiling die ermee gepaard gaat? Een dikke njet hier. ![]() ![]()
|
|
|
|
#263 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Minder verlieslatend bedoelt u.
|
|
|
#264 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allee door hun gestuntel met de energie hebben ze een hoop zelfstandigen al definitief de nek omgedraaid de smerige groene communisten.
Wat gaan ze doen als de eerste grote bedrijven gaan beginnen sluiten, en ze duizenden doppers moeten gaan financieren en nog meer inkomsten verliezen uit arbeid ? |
|
|
|
|
|
#265 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eerlijk gezegd, als je die foto bekijkt, dan lijkt het eerder dat ze een hogere dijkmuur gebouwd hebben, eerder dan dat de grond is weggezakt. De afstand tussen de 3 raampjes en het wateroppervlak lijkt mij min of meer dezelfde, nee ? Of is het water mee gezakt ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 9 september 2022 om 11:56. |
|
|
|
|
|
#266 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
mijn grootouders hebben in die straat gewoond, niet ver van dat huis
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
|
|
|
|
|
#267 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
'Eisden Dorp (Maasmechelen) kenmerkt zich vandaag als een 'verzakt' dorp als gevolg van de mijnuitbating in het verleden. Hierdoor kwam Eisden Dorp lager te liggen dan het waterpeil van het kanaal. Naarmate Eisden Dorp verder wegzakte, werden de dijken van het kanaal steeds opnieuw verhoogd. Naast de ophoging van het kanaal wordt ook continu water weggepompt, zodat Eisden Dorp niet onder water komt te staan.' De Watergroep
|
|
|
|
#268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar visueel heb je de indruk dat het WATERNIVEAU ten aanzien van dat huis min of meer hetzelfde is. Op de linker foto staat het water bijna aan de deurdrempel. En op het rechter beeld kan je je inbeelden dat mocht de dijk daar niet zijn, het water ook ongeveer aan de drempel moet komen van het huis achter de dijk. Het liet mij dus denken dat men gewoon hogere dijken heeft gemaakt, en men gewoon de foto van "hoger" af heeft genomen nadien. |
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#271 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zijn wel de grondverzakkingen in Groningen die aanleiding zijn voor het (zeer) sterk terugschroeven van de gasproductie aldaar. |
|
|
|
|
|
|
#272 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 9 september 2022 om 14:05. |
||
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#274 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bedankt voor het antwoord. Er zullen wel verzakkingen zijn geweest, en misschien nog zijn. Daar twijfel ik niet aan. Maar heb toch wat last om mij een heel dorp dat wegzinkt (ook daar spreekt men ergens over dacht ik) zonder onherstelbare schade, voor te stellen.
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Terug openen, we hebben voldoende werkvolk om er te werken. Ze komen hier per dozijn toegedobberd, die hersenchirurgen en raketingenieurs.
|
|
|
#277 | |
|
|
Citaat:
Een oude foto van die woning uit een andere hoek. |
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
|
Ik denk dat ge niet niet rap een persoon vindt die nog in die ondergrond wil werken. Ik heb vroeger ooit zo een mijn bezocht op 800m diepte om een idee te hebben van de werkomstandigheden. Gij ook?
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#280 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
U kan de gasrekening niet betalen? Geen probleem. Voor 2 jaar slavenarbeid zijn al uw schulden vergeten.
|
|