![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#382 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is bedroevend als Vlaams-nationalisten de eigen taal niet in al zijn facetten kunnen bevatten?
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarover zeurt die meneer nu in feite ? Vlaanderen heeft toch geld genoeg! We weten het nu uit onverdachte bron nl Egbert Lachaert (OVLD) zelf! https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09...ft-nog-voldoe/
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 13 september 2022 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat doet er niet toe in deze discussie. U volgt blijkbaar het nieuws niet, en gaat dan maar wat freaken met boekhoudwoordjes. Als het rekenhof brandhout maakt van het financiële beheer van het Oosterweel project en woorden als onbetaalbaar niet schuwt. Gewag maakt over financiële putten van 4-5 miljard en de Vlaamse regering waarschuwt dat er harde bezuinigingen zullen moeten doorgevoerd worden om dat Toekomstverdrag uit te voeren.... dan moogt u toveren met balansen en het eventueel uit of in de resultatenrekening plaatsen of voor mijn part op een velltje door u gebruikt wc papier Ik weer genoeg Oosterweel en de Vlaemschen aanpak ervan is Vlaanderen aan het walloniseren. En het Wallonië van Vlaanderen heet Oosterweel.
![]() |
![]() |
#386 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 13 september 2022 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
|
![]() Citaat:
Die is er al een ganse ochtend mee aan het pronken op Twitter. Ik denk dat hij, zowel als ik daarmee bedoelen de financiën van Vlaanderen naar de kloten helpen. Zoals Vlaanderen met het Oosterweel project aan het doen is, volgens het rapport van het Rekenhof.
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet buiten de boekhouding neen. Maar hij gaat het ook niet tegenover de winsten van één boekjaar afzetten zoals u doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
|
![]() Citaat:
een put van 4-5 miljard Onbetaalbaar Harde besparingen Of dat nu tegenoverwinsten, in balans of op een velletje gebruikt wc papier staat, het maakt niet uit. Oosterweel is het symbool van Vlaemsch geknoei en een hoogtepunt van wanbeheer en mismeestering. En dan zwijgen wij nog over het daaraan verbonden pfos probleem. Wat ook al door de Vlaemsche rechtse tot een verschrikkelijke puinzooi is gemaakt. Oosterweel is niets om fier op te zijn als Vlaming.
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een investering in de toekomst. En het PFOS probleem is niet veroorzaakt door Oosterweel. Het is ontdekt door Oosterweel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
|
![]() Citaat:
Ik betaal mijn boekhouder genoeg om mij daar niets van te hoeven aan te trekken. Maar dat hoeft niet echt om het rapport van het rekenhof omtrent Oosterweel te lezen en te begrijpen. Eén grote puinzooi ! Het Vlaamse Wallonië noemt Oosterweel. Een bodemloze put waar eindeloze transfers in gedumpt worden.
![]() |
![]() |
#393 | |
|
![]() Citaat:
En er is iets nodig om A'pen bereikbaar te houden. Maar Oosterweel zoals we het nu kennen is een overduur prestigeproject dat van het begin af aan verkeerd liep (zoek maar de rapporten van het Rekenhof) Er waren veel goedkopere oplossingen om te kiezen. Maar ook dan blijft Oosterweel zoals het is, is totaal verknoeit en is een bodemloze put geworden. Het Wallonie van Vlaanderen. Met een totaal mismeesterd pfos probleem eraan verbonden.
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Rood Wimpie, nu ben je jezelf aan het vergalopperen. Het is zeer gevaarlijk te zitten zwaaien met verkeerd geïnterpreteerde boekhoudkundige noties. Ik raad je ten stelligste aan om in te schrijven op een elementaire cursus boekhouden.
![]() |
![]() |
#395 | |
|
![]() Citaat:
daar betaal ik een professioneel boekhouder voor. Maar jullie boekhoud-bliksemafleider kan echt niet vermijden dat het Rekenhof van Oosterweel brandhout heeft gemaakt. Staat trouwens in uw lijfkrant...De Tijd.
![]() |
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger konden ze zich nog troosten aan de goeie zorg die ze in ruil kregen. Nu zijn we al op het traject om ze rap rap te kunnen weg euthaniseren. Hitler kan een puntje zuigen aan deze technocraten ...
![]() |
![]() |
#398 | |
|
![]() Citaat:
Antwerpen heeft echt wel dringend grote investeringen nodig om de infrastruktuur daar af te stemmen op de moderne mobiliteit. MAAR 1° Dat hoefde niet bepaald deze dure versie van de Oosterweel te zijn 2° Als het dan toch deze Oosterweel moest zijn, dan is dat project totaal verkloot door mismanagement vanuit de Vlaamse regering en overheid. Zoals het Rekenhof schrijft zijn de kosten voorbij de grens van het onbetaalbare uitgestegen, is er geen geld voor en staan de Vlamingen en de Vlaamse overheden harde besparingen te wachten om die rotzooi die de politiek ervan gemaakt heeft toch nog enig schijn van betaalbaarheid te geven.
![]() |
![]() |
#399 |
|
![]() Ik ben geen boekhouder, maar heb wel enige ervaring als handelaar.
Er is een verschil tussen boekhouding en begroting. Wanneer ik een machine kocht moest ik dat bedrag volledig inschrijven, maar werd bv gedurende 5 jaar een jaarlijkse investeringsaftrek van 1/5 ingeschreven. Maar ik moest die aankoop wel voor het volledige bedrag kunnen verantwoorden. Het ging niet op om tegen mijn belastingcontroleur te zeggen: "Ik ga het aankoopbedrag van die machine de volgende 5 jaar terugverdienen." - Het lijkt mij dat voor Oosterweel ook zo is. Als je vandaag het geld niet hebt om de facturen te betalen is er een tekort op de begroting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht dat Oosterweel meer die richting opging. Uiteindelijk zal het U nog meer kosten, maar dat is ook zo voor de enkele jaren terug veelvuldig toegepaste sale en lease back, of voor het overnemen van pensioenfondsen (wat boekhoudkundig misschien nog ne straffere toer is). |
|
![]() |
![]() |