![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk ligt het bij mannen anders, alleen al omdat zij hun baby geen 9 maanden in hun buik dragen. Neemt niet weg dat ook mannen een kinderwens hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gemakkelijk anoniem vanachter een scherm anderen te veroordelen. Bah-bah! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Owww.... heb je er nooit aan gedacht dat de moeder wel eens intelligent zou kunnen zijn en de "vader" minder intelligent? Ik vind het schokkend dat u in het geval van 'bastaardkindjes' de moeder als minder-intelligent bestempelt. Omgekeerd bestaat ook!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al eens in een krant of naar een journaal gekeken? We zijn als soort vele malen erger dan de beesten als het op beestachtige gedrag aankomt.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 28 september 2022 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als blanken gedragen we ons veel negerachtiger dan de meeste negers... Euh ? Laatst gewijzigd door patrickve : 28 september 2022 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat degenen die beestachtig gedrag vertonen meestal mannen zijn. Dat wil niet zeggen dat alle mannen ZO zijn. Gelukkig maar! Ook nog dit; gelieve dieren geen beesten te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
stel dat mijn heksie perfeksie, toen ik ze al een eindje kende en het 'serieus' werd, zou gesteld hebben dat ze liever geen kinderen wou, ik daarmee ingestemd zou hebben, zelfs al vond ik het toen vanzelfsprekend dat ik niet het minste bezwaar had van er wel te hebben, zoals het dan wel uitgedraaid is. Nu ben ik benieuwd of er nog zulke mannen op het forum zijn. Een lief waarmee het zeer goed klikt, laten vallen omdat ze kinderloos wenst te blijven?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(bij mijn moeder was het nog niet te zien, maar ze was wel al goed onderweg, van "dit accidentje")
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees dat de geest uit de fles zo'n XX 000 000 000 wensen teveel heeft vervult in de laatste 100 jaar, en zitten we nu met de gebakken peren.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van dommigheid?
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Omgekeerd zal het wel veel meer voorvallen en dat lijkt me ook terecht. Een kinderwens is belangrijker dan een relatie, daar deze laatste sowieso meestal tijdelijk is en je met eender wie een relatie kan boetseren. Een kind daarentegen is voor het leven.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 september 2022 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die van ons hoognodig had willen werpen kon ze zich beter iemand anders zoeken.
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uhh? Heb je de woorden "meestal" en niet "alle mannen" gelezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals; vrouwen bevallen. Ik ben wel blij dat mijn moeder net zoals ik bevallen is. |
|
![]() |
![]() |