![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#31361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31362 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zullen we gewoon allemaal de persoonlijke aanvallen achterwege laten? (...en evenzeer als je je aan de ontvangende zijde van zo'n persoonlijke aanval bevindt, niet overgevoelig reageren?...)
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 4 oktober 2022 om 09:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31363 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is moeder Teresa (voor zover dat een referentie van heiligheid zou zijn) maar voor sommigen zijn persoonlijke aanvallen het levensbloed van het formum leven, terwijl anderen ertoe verleid worden na bakken stront over zich te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31364 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het bewijst vooral dat je niet weet waar het over gaat vergelijk je internationaal MOET je nominaal nemen, de uitleg op wiki zegt het trouwens zelf ![]() (lees de tekst maar eens en vertaal hem, via google, desnoods naar het Russisch ![]() er is nog een gdp-lijstje en dan zijn dwergstaten zoals Monaco de rijksten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31365 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan vooral niet tegen de hypocrisie. Zelf genereus strooien met ad hominems maar als je dan aan de andere kant zit, dan de langste tenen ter wereld hebben. Soit, laten we maar voor eigen deur vegen. Ik doe het ook en het zou niet mogen. Als we allemaal voor eigen deur vegen dan zou het moeten beteren...
![]() |
![]() |
#31366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Denk effe aan 't milieu, èh mannekes.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 4 oktober 2022 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31367 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met "Het Westen is altijd totalitair geweest" spreek je vooral over het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Frankrijk, zelfs België... Maar toen gold er helemaal niks als "freedom and democracy", want dat is iets dat vooral uit de Verenigde Staten komt... En ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft de V.S. nog nooit een kolonie gehad. Ze waren het zelf. De Verenigde Staten hebben dit gedachtegoed dus net opgepikt omdat ze zélf kolonies waren van de Britten die in de koloniale periode niks moesten weten van "freedom and democracy". Het ging hun om traditie en eer, en hun vijanden waren satanisten die hun wil wilden opdringen bij hun. Klinkt dat bekend? Ik wil maar zeggen: Oppassen met dingen te veralgemenen. Poetin doet dat heel veel en trekt alles uit context. PS: Ik weet dat dat hier ook gebeurd. Wij spreken ook over "de russen" terwijl het een federatie is van zoveel verschillende volkeren en culturen. Bijde partijen demoniseren elkaar en dit leidt dus nu tot een grootschalig conflict waardoor miljoenen mensen moeten vluchten. Overal, niet alleen uit Oekraïne.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 4 oktober 2022 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31368 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Liberalisme en democratie is altijd wel ietwat een leugen geweest en nu wordt die schijn steeds minder opgehouden. De bevolking is altijd wat trager dat te beseffen. Toch is die illusie op zich een soort vrijheid en is het jammer te noemen dat onze samenleving 'sovjetiseert'. Was de bevolking maar nog zo dom en naïef als tien jaar terug. Dat was toch een vrolijkere tijd.
Laatst gewijzigd door Weyland : 4 oktober 2022 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31370 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het Kremlin gaf commentaar op het besluit van Zelenskyy en de veiligheidsdienst van Oekraïne om onderhandelingen met Poetin te weigeren.
'We zullen wachten op een verandering in de positie van Zelenskyy of de toekomstige president van Oekraïne', zei Poetins woordvoerder Peskov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31371 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelensky wil niet meer spreken met Poetin hij is erg boos, een echte dramaqueen. Ik had dat laatst in de lagere school, dat ik tegen iemand zei "ik wil nooit meer met je spreken." Nadien groeien mensen op en worden de meesten verstandiger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31374 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Engelsen beweren dat zij "freedom and democracy" hebben uitgevonden. "Magna carta", etc. Was steeds een valse democratie en nog steeds. Op een bepaald moment onderdrukten ze zowat de helft van de wereldbevolking en buitten ze ze keihard uit. PS: Ik weet dat dat hier ook gebeurd. Wij spreken ook over "de russen" terwijl het een federatie is van zoveel verschillende volkeren en culturen. Bijde partijen demoniseren elkaar en dit leidt dus nu tot een grootschalig conflict waardoor miljoenen mensen moeten vluchten. Overal, niet alleen uit Oekraïne Dank je niets aan toe te voegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31375 | |
|
![]() Citaat:
Wij ZIJN voor hen het vee, en geografie heeft daar juist niets meer mee te maken. Of ben je werkelijk zo naïef te denken dat ze je wel gerust zullen laten "als je een bepaald liedje zingt?"
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 oktober 2022 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn politiekers die volkeren willen uitroeien, niet de gewone man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Filipi...kaanse_kolonie Ik weet dat er over gediscussieerd kan worden: waren de Filipijnen nu écht een 'kolonie', of gewoon tijdelijk 'bezet'? https://nl.wikipedia.org/wiki/Hawaï...ie_&_annexatie Met Hawaii ging het gemakkelijker: dat werd uiteindelijk één van de deelstaten. https://nl.wikipedia.org/wiki/Puerto...erikaanse_tijd Puerto Rico is nog altijd géén volwaardige deelstaat, ondanks de referenda die daar steevast een meerderheid voor opleverden. https://nl.wikipedia.org/wiki/Geschi...kaanse_invloed En ja, ook in Cuba hebben de Amerikanen een tijd lang de lakens uitgedeeld. Dit alles kan echter niet tippen aan een 'écht' koloniaal rijk zoals bijvoorbeeld de Spanjaarden, de Portugezen, de Fransen of de Britten dat hadden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 4 oktober 2022 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31378 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou denken dat iedereen toch volkeren wil uitmoorden. Dat is toch de normaalste zaak van de wereld. Alleen KAN men het niet, vraagt het teveel moeite, en heeft men eerst belangrijker dinges te doen, he. Maar er is een VOLGORDE in dewelke je volkeren wil uitmoorden, en "uw volk" dat zijn die waarmee je TIJDELIJK een overeenkomst sluit om de anderen eerst af te maken he. |
|
![]() |
![]() |