![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Welke is van toepassing op U ? | |||
Ik ben geprikt, en zonder dwang zou ik ook geprikt zijn. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 41,03% |
Ik ben geprikt, maar zonder dwang zou ik dat niet geweest zijn. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 17,95% |
Ik ben niet geprikt, ondanks de dwang. |
![]() ![]() ![]() |
16 | 41,03% |
Ik ben niet geprikt, maar zonder dwang zou ik mij laten vaccineren hebben. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Het tegengestelde van officieel is niet ingebeeld maar officieus. Denk daar maar eens over na.
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.” Laatst gewijzigd door Sneaky : 13 oktober 2022 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige reden dat ik me heb laten vaccineren is omdat mijn sociale activiteiten anders te zeer beperkt werden.
Alhoewel... misschien dat ik prik 1 nog wel had laten zetten. Maar zeker de 3de prik liet ik enkel zetten puur omwille van de mogelijkheden die de overheid mij anders afnam. Als gezonde 30-jarige met een goede conditie en zonder overgewicht, maakte ik me niet echt veel zorgen over COVID. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 13 oktober 2022 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgische overheid zegt dat er in België godsdienstvrijheid is. Moslim zijn is dus toegelaten. MAAR: moslims mogen wel geen horecazaken, musea, bioscopen,... of allerlei andere plaatsen bezoeken waar veel mensen samenkomen. Ze kunnen wel een eenmalige uitzondering krijgen door binnen de 24u voor het betreden van die zaken, een lekker stukje varkensvlees te eten. Vindt u dat er in dat geval sprake is van vrijheid? Of vindt u dat er toch een door de overheid georganiseerde dwang is om u te bekeren tot niet-moslim? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mijn ouders en zeker mijn grootouders dat deden, is volkomen te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op de duur ga je niet alleen een standbeeld krijgen als klimaatgoeroe, maar ook nog als de vader van de endlösung der Anti-VaXX Wappie cultuur. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Je valt weer door de mand als verdoken neonazi...
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of de vrijwillig gevaccineerde proefkonijnen met vaccinatieschade ook iets zullen krijgen, is maar af te wachten en twijfelachtig. ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had gelezen "zonder drank" en "met drank" ... dus verkeerd gestemd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Macron expliciet heeft laten uitschijnen dat hij de niet gevaccineerde wilde kloten is duidelijk. Kort nadien heeft hij wel z'n kak ingetrokken toen de andere Europese landen begonnen versoepelen. Zijn uitspraken werden doodgezwegen. Er is een verschil tussen een straf enerzijds, en wat wordt aangevoeld als een straf anderzijds, wat uiteindelijk niet meer is dan een onrechtvaardigheidsgevoel gestoeld op zinloosheid; een kind hoeft geen vaccin. De waarheid was sneller dan wat experten en annex politici verkondigden. Wie geen boodschap had aan vaccinatie voelt zich nu vernederd. Er zal nog veel inkt vloeien hieromtrent, terecht. Ik hoor nu tijdens het nieuws dat bepaalde maatregelen nooit meer zullen worden opgelegd, ook al gaat het om code rood. Vooral in de scholen. Spijtig dat het zolang moet duren vooraleer het begint te dagen, en ondertussen blijf ik voorzichtig met het begrip straf. Niet iedereen heet Macron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat was fantastisch, toen Macron letterlijk sprak van : "je veut les emmerder jusqu'au bout" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil zit hem in de beoogde doelgroep : jij wil de politici en de virologen ophangen, ik zou graag de Wappies zoals Engel of Vanden Bossche daar zien bungelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, de reden waarom het om een straf ging, is de BEDOELING ervan. De BEDOELING was om mensen aan te zetten tot vaccinatie, en hiervoor werden NORMALE RECHTEN aan niet-gevaccineerden ontnomen, met de INTENTIE om hen het leven zodanig ZUUR TE MAKEN, dat ze zouden zwichten om zich toch maar te vaccineren. Men wilde niet "beletten dat ongevaccineerden restaurants binnengingen". Men wilde beletten dat ongevaccineerden GEEN LAST HADDEN van ongevaccineerd zijn. DAT is exact precies de bedoeling van een STRAF: U een normale vrijheid ontzeggen, zodat het U HET LEVEN ZUUR MAAKT, en dat je DUS zal handelen of aangezet wordt om te handelen om dat niet te doen. Het is exact dezelfde reden waarom men U het LEVEN ZUUR MAAKT door uw bewegingsvrijheid te beperken in een gevangenis, opdat ge niet zou gaan moorden of zo. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 oktober 2022 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog, die tweeden hadden in de grond gelijk om te wijzen op de gigantische totalitaire idiocie waarmee die eersten aan de gang zijn gegaan. Dat ze daarnaast ook verkeerde dingen hebben gezegd, is toch stukken minder erg dan de maatschappij haar fundamenten onderuit halen op basis van onwetenschappelijke lulkoek die wel als zodanig verkocht werd, en nadien in wettelijke dwangmiddelen werd gegoten zou ik denken. En nee, ik wil geen virologen ophangen. Ik wil kwakzalvers die op TV lulkoek kwamen vertellen, ophangen. Er zijn ook echte virologen. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 oktober 2022 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En als dat U niet aanstaat, staat het U vrij dit formum-onderwerp niet te lezen.
![]() |