![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Baudet... | |||
...is helemaal klaar voor de dwangbuis! |
![]() ![]() ![]() |
13 | 68,42% |
...heeft het een beetje moeilijk met vreemde standpunten de laatste tijd |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
...is wat we nodig hebben in een gezonde democratie |
![]() ![]() ![]() |
5 | 26,32% |
...heeft gelijk over COVID maar als het op Rusland aankomt ben ik niet akkoord |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
...is mijn held! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() ceci n'est pas un reptile |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat die teveel film gekeken heeft qua kwaadaardige reptielen...
De serie V? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 oktober 2022 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zegt wie? Heeft u gechecked of Boudet het op zijn Twitter of zo gezet heeft?
Video komt al dan niet toevallig uit op het moment dat Nederland Boudet zwijgplicht aan het opleggen is. Nochtans is dat aan de kiezer om te bepalen zou je denken in een democratie. Laatst gewijzigd door Bach : 19 oktober 2022 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Shall we investigate?
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denk je niet dat als het filmpje een deepfake was, dat hij zou ontkennen dat hij het gezegd heeft? Twijfel je na deze (nieuwe?) informatie nog steeds of het filmpje authentiek is?
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Nee, niet Joden (althans niet expliciet). Zijn woorden:
" Natuurlijk was het een metafoor. Ik sprak over een samenzwering achter de schermen van globalisten, geheime diensten, psychopaten, waardoor de democratie en de vrijheid verdwijnt. Degenen die ons dit aandoen zijn een soort onmensen, reptielen, machines, gevoellozen kortom”, aldus de politicus. Hij haalt de betekenis van het woord ‘reptielen’ uit het woordenboek aan. „Dikke van Dale”, schrijft Baudet in een tweet. Met een dubbele punt verwijst hij zijn volgers op Twitter naar de betekenis van dat woord. Daar staat dat het ‘verachtelijk wezen’ kan betekenen, oftewel: een naarling. Dat is dus wat de politicus wilde zeggen: we worden geregeerd door een samenzwering van ‘verachtelijke wezens’. "
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
U bent dus een dubbel-gevaccineerde, triple geboosterde, perma-gemuilkorfde, gevangene-in-uw-eigen-kot en daar zéér blij om? Doe maar. Ik hou U niet tegen. Gezegend zijt gij. U wenst dat iedereen rondom U dezelfde idioterie wordt opgelegd? F you.
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Inderdaad. Daar is 'em te lelijk voor.
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het enige twijfelachtige is "achter de schermen" natuurlijk. Ik zou denken dat het gewoon inherent is aan politiek bedrijven. Niettemin was het wel degelijk zo dat het een typische manier van denken was, dat door de nazi's ten top werd gedreven, maar in het algemeen aangenomen werd sinds eeuwen, vooral in het christelijke Europa, dat die samenzweerders de Joden waren. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 oktober 2022 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vraag is, was het echt metaforisch of niet. Hij maakt toch weer handig gebruik van Poe's law... ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, het feit zelf dat hij daar gebruik van maakt, wil zeggen dat hij beseft dat zeggen dat het echte geschubde reptielen zouden zijn, waanzinnig is, of zo moet overkomen, en dus is hij, vanwege dat inzicht, helemaal niet zo kierewiet als men aanvankelijk wilde doen geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Ik vroeg u daarom waar u de info vandaan gehaald heeft dat het filmpje authentiek zou zijn zoals u beweerde. Niet interessant genoeg om te onderzoeken. Interessanter lijkt me de uitsluiting van een politicus van het parlement omdat hij fan van Putin zou zijn of in 'verachtelijke wezens' zou geloven. Daar geloven er genoeg in. Type 'duivel' en zo. Laatst gewijzigd door Bach : 20 oktober 2022 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik stel me de vraag of dat het geval is; wat gelooft-ie zelf? Ik zou ook eerst denken "clever play, Baudet", maar ik twijfel echt hoor. Ik zie hem perfect in staat om dat echt (letterlijk) te geloven, zeker als ge de rest van dat interview hoort met Putin als enige "redder". Daar kan beeldspraak hem niet redden, dat is ondubbelzinnig waanzinnige praat.
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 20 oktober 2022 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het gaat om de absolute macht van het Amerikaanse Militair Industriele Complex op AARDE ok denk ik, oa DARPA, Pentagon, NASA, NAVO, Area 51, allemaal America First Doctrine bij deze militaire machtsinstituten. Zij zijn de Reptilians op aarde en zij vreten alles op, eten muizen, kijk FILM V. En het zieligste de kern ervan is toch 99 % Gegermaniseerde Joden, maar zij geloven in hun ZION als heilige beloofde Joodse Natie, huidige HI Tech Israel. Ja indirect zitten toch Joden aan top en het draait om de overleving van het Beloofde Hebreeuwse (Joodse) RAS van ZION, conform bijbel, thora en kabala. Na Armageddon behoren 144.000 RASzuivere Joden/ Hebreeuwen de wereld te leiden als uitverkorenen door (Jahweh) De ENE zonder NAAM. Of nou Reptilians een anti semitistische eufemisme is, denk ik dus wel nu. Thierry Baudet is een Anti Zionist, Joden hater??? Hier lijkt het wel op nu. Mensapen zijn zielig, Terug naar de Oertijd dus, allemaal weer gezellig getooid rondlopen en bukken in het Adam en Eva kostuum met de billen en schaamdelen gewoon open en bloot. BACK TO EDEN........... Halleluja Amen Om Shanti Allah ho Akbar Amen....... Miaauw miaauw namastiaauw, laat katten het laatste woord miaauwen voor wereld vrede in het Aardse Katten Paradijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal haar toppunt bereiken en de antichrist zal zich god op en over de hele aarde kunnen verklaren. Het beeld van de mens is dan in een andere gelijkenis. Wat toen met een vloed opgelost werd zal nu met 1 zucht momentum verliezen en door vuur vergaan. De terugkeer van Eden is nog niet voor deze generatie vrees ik. Wij zullen in die nieuwe wereldorde gedomesticeerd worden waar ze ons dmv vaccins gebruiken om hun Arisch ras te bouwen. Laatst gewijzigd door CUFI : 21 oktober 2022 om 07:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 21 oktober 2022 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |