![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voorkeursbehandeling van de Franstaligen moet in de doofpot gestoken worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Van Peel haar voeten mag vegen aan het kamer regelement mag FDW dat toch ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over het karakter en de persoonlijkheid van Kitir kan ik mij niet uitspreken. Ik weet over die mevrouw heel weinig, behalve dat ze ooit nog werkte aan de lopende band in een bedrijf. Nu weet ik ook wel dat grondwettelijk er voor een ministerschap geen enkele kwalificatie vereist wordt. Maar laat ons nu toch even ernstig zijn, welke opleiding kon Kitir voorleggen toen ze uitverkoren werd voor een ministerieel mandaat??? Ik weet het, ik weet het… een minister heeft een kabinetschef en een aantal kabinetsleden die hem/haar kunnen toelichting geven en helpen. Maar het geval Kitir is een zoveelste bewijs dat dit niet volstaat. Ik betwijfel of de intellectuele bagage van de betrokkene wel voldoende ruim is om zich in haar job helemaal lekker te voelen.
![]() |
#407 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Peel is soms een ongeleid projectiel, maar ik denk dat ze goed weet dat ze in de oppositie zit. Ze weet ook verdomd goed dat haar betoog veel meer aandacht wekt dan hetgeen de premier ook maar zou antwoorden. Maar ze heeft de kans om te zwijgen duidelijk niet aangegrepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
|
![]() Citaat:
Wat als de metriek is hoe de steun zich vertaalt in "ontwikkeling", dan hebben alle voorgangers ook gefaald. Ik nam altijd aan dat de post ontwikkelingssamenwerking de facto wordt ingenomen door de domste van de klas, na de koehandel van postjes verdelen.
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen bevoegdheden om u in de kijker te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was zij dat niet die in een recent verleden stelde dat de N-VA de VB kiezers best kon missen ? Ik denk dat er een markt is voor anti-VB en ze profileert zich daarin. Zoals er ook een markt is voor anti-makak he. Als politicus moet ge uw niche vinden. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 oktober 2022 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is redelijk moeilijk om een Vlaams politicus te vinden die geen Frans kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Swahili ? Lingala ? Oromo ? Zulu ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees maar gerust dat er heel wat Franstaligen werken op dat kabinet ,die geen spreken.Daar zal de PS wel voor gezorgd hebben. |
|
![]() |
![]() |