![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de beelden van Van Grieken in het parlement, ivm Kittelier, gezien EN kunnen downloaden. Beelden van het begin van het verhaal (toen VGrieken zei: "als knack, nieuwsblad en hln het juist hebben ... bla bla ... want mentaal welzijn is belangrijk en een groot probleem ... bla bla ....) tot helemaal op het einde, inbegrepen de aanvankelijk Nederlandstalige tussenkomsten van de voorzitster en de latere Franstalige tussenkomsten, inbegrepen de dreigingen met geweld en je vous inflige un rappel ?* l'ordre, wat een tuchtmaatregel is ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere partij op zich stelt met andere woorden niets voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daarom ook dat ik mij altijd afvraag waarom sommigen "hier" ons altijd willen "behoeden" voor wanneer het VB "aan de macht komt".
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig is er het cordon, de schutkring, de quarantaine, de achter de zijlijn……… |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom verdraait ge mijn post nu ?? Kunt gij eigenlijk ook nog wat anders dan eindeloos en inhoudloos trollen en draden verkloten ???
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn dan toch niet zo handig. Kijk maar eens naar de kiesuitslagen. Kijk maar eens naar de peilingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() jawel. dat de Vlaamse en Waalse regering de bevoegdheden van het federale niveau overnemen, maw het opheffen van de Belgische staat
Laatst gewijzigd door Shadowke : 23 oktober 2022 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EU-debat over vermeende ruk naar rechts in Europa verhit de gemoederen
Waarom de gemoederen verhit geraakten: (uit de tekst) Citaat:
Extra: Gevonden op het net... Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 oktober 2022 om 14:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat Henri rustig trollen, hoe meer hij zich voor schut zet hoe grappiger.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plakkaat ff opgezocht op het net...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() tijd om een nieuw keyboard te kopen, je x toets werkt niet zo goed meer.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben al jaren op zoek van de ANY KEY ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Extreemlinkse en extreemrechtse onverdraagzaamheid is iets dat altijd afgekeurd zal worden behalve door hun eigen achterban natuurlijk, wat logisch is.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 23 oktober 2022 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat men via de geschiedenis uit eerder gemaakte fouten leert. Duitsland 1933 bv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |