![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anyway, nog iemand uit het BoJo kamp met enig gezag zie ik echt niet zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ach India is een Grootmacht geworden en india heeft min of meer een dominante Meerderheid van geharde Hindoe/ Bharatiya Rassen, ok en ik ben ook van dit zwarte RAStype. Mijn leven is totalitaire oorlog tot DOOD en ook Na de DOOD moeten mijn tanks nog rondparaderen rondom mijn piramiden hahha haa Ambitieus zijn he TELT Wat wil Rishi Sunak bereiken en doen voor UK?? Zal hij gelijk 1 miljoen Indiase MIlitairen de macht laten overnemen in UK?? VOOR mij is UK gewoon een stukje waardeloos dor, drijvend steentje in de Noordzee. De Duitsers hadden te weinig bommen om dat stukje steen totaal op te blazen he hahha hhah maar India kan deze dirty job misschien nu voltooien hhaha Die hete, Blanke Britse meiden kunnen wel flink geld verdienen in de duurste bordelen van Mumbai, Dubai, New Delhi, Mekka, Kaapstad, Paramaribo, Hanoi, Bangkok,.. toekomstige chinese marsbasis ... hahhaha |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze wannabe Thatcher is gewogen en te licht bevonden. Dus waarom niet Sunak of Jeremy Hunt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja joh indiase economie groeit nu flink door, en binnen vijf jaar is india al groter dan Europa. De Rassenoorlog is natuurlijk ok, maar ik denk dat Rishi Sunak toch intelligenter is en een bankier, zakenman dus hij weet hoe het moet. Produktie sector van UK is nu verzwakt, hoe moet je dit versterken?? Efficientie verhogen, om baten/ kosten verhouding te verbeteren, rendementen dus verhogen. HIer heeft Rishi Sunak zeker veel verstand van. Kennis van zaken. Zelf geloof ik meer in grote nationale massa remigratie projecten in heel europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anyway Sunak was een capabele Chancellor of the Exchequer, verder heeft hij ook het vertrouwen van de financiële markten. De wereld wordt meer multipolair, maar Europa is ook nog niet uitgeteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft al zeker 100 conservatieve parlementsleden die hem steunen,dus is Mr Sunak al een kandidaat voorzitter van de Conservatieve Partij (en daarmee kandidaat Premier voor de rest van de legislatuur)
Mevr Mordaunt heeft naar verluid geen 30 steunbetuigingen en het ziet er niet naar uit dat haar kandidatuur zal overwogen worden. Mr Johnson ,blijkbaar te vierklauwens teruggekeerd vanuit een vakantieoord heeft zeker 50 steunbetuigingen maar of hij er tegen maandag zeker 100 zal vinden is nu de spannende vraag. Het is wel duidelijk dat beide heren niet willen samenwerken en ,qua eventueel ministerieel materieel in dezelfde kleine vijver gaan moeten vissen... In de krabbenmand die de Conservatieve partij geworden is zal dat nog interessant worden... Laatst gewijzigd door kelt : 23 oktober 2022 om 06:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U mag zich dus onthouden.
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen is het NU niet de tijd voor zoiets,dat wordt ons Liesje heel erg verweten... Bekwame politici geven aan wat hun doel is en waarom dat nu nog niet kan.... De veelgeroemde Thatcher kon indertijd draconische maatregelen invoeren omdat het ging om interne Britse problematiek maar verder in een wereld die meer losgekoppeld was en eigenlijk zelfs nogal stabiel. Liesje was dat ff vergeten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier gaat dat binnen afzienbare tijd een Moslim worden. Er moet alleen nog uitgemaakt worden of het een Turk of een Marokkaan zal zijn. Ik denk dat ze dat ondereen gaan moeten uitvechten. Aan de inspanningen van Erdogan te voelen zou het goed een Turk kunnen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee....maandagmorgen vroeg en het nieuws komt erdoor dat den Boris zich NIET kandidaat zal stellen.
Dit weekend hadden de heren Johnson en Sunak zelfs een urenlang gesprek maar blijkbaar zijn er geen plooien gladgestreken. En terwijl Mr Sunak al zijn minstens 100 steunbetuigingen heeft,heeft Mr Jonhson die niet en naar verluid Mevr Mordaunt nog minder.... Boris zal niet meer proberen. "Team Rishi" is nu stevig op weg naar Downing street 10.... Laatst gewijzigd door kelt : 24 oktober 2022 om 05:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gaat om produktie en economische efficientie verhogen in UK, zo doe je zaken, zo werkt kapitalistische economie. Loyaliteit Rishi Sunak ligt bij UK Vlag en VOLK denk ik, is hij Indier?? Hij leeft in twee werelden denk ik, en is rijker qua religie, cultuur, talenkennis, feiten kennis en hij heeft een goudbruine Bharatiya Kleurtje uit India, alle Indiers zijn nu trots op hun gekleurde RAS ok, ik sprak nog vanmorgen met eentje via de telefoon. Ook ik ben van het gekleurde Bharatiya RAS en ik ben GEEN NEGER uiteraard, gaat puur om EVOLUTIE denk ik nu, en WILSKRACHT als 100 % EEnzame Individu in een harde, darwinistische prestatie economie. Hele RAT RACE is het in elke economie en maatschappij denk ik. Hoe hoog wil je klimmen??? De hoogste Takken zijn het zwakst dus als het breekt dan val je extra hard op de harde grond. Elke aap weet dat. Slimme, luie en gemakzuchtige apen gaan gewoon op de grond liggen slapen en wachten totdat de rijpe vruchten vanzelf binnen pootbereik valt. Typisch hoe suri aapjes denken en leven hahha kwestie van Evolutie, racisme is een zwak excuus voor luiheid en onderontwikkeling en gemakzucht en domheid. Ik ben sedert mijn jeugd overal keihard afgemaakt, afgespietst en vaak bijna zwaar mishandeld, ja dan maar hard wegrennen anders mepten zij mij een rolstoel in, zeker honderd keer ontsnapt aan zware mishandeling door gewoon als kleine bruine koelie ratje hard weg te rennen, mijn veilige holletje in. Gaat om visie en ontwikkelings strategie nu v Rishi Sunak om UK economie na Brexit op poten te krijgen. IN UK zijn veel indiers en pakistani nu heel sterk en schatrijk, goede ondernemers, zakenlui, onroerend goed magnaten, investeerders, slimme zakenlui dus die verkleuring is daar toch beter gegaan dan in Nederland. Er zijn procentueel veel meer rijke Indiers en Pakistani in UK dan in Nederland en Belgie denk ik nu van de hele lokale zwarte migranten populatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
No way dat die binnen 5j groter gaat zijn dan die van heel de EU. Dan moet de economie van India op 5j 5X zo groot worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rishi Sunak is officieel voorgedragen door de Tories als nieuwe premier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() mooi groot feest nu IN zwart INDia ok iemand die dik MILJARDAIR is met een goudbruine INdiase kleurtje vh Bharatiya RAS is nu premier van UK, hahah haha zij konden geen betere, superieure, lange, grootgeschapen Blanke Britse Arier vinden in heel UK. Alle INdiers lachen nu de zielige blanke britten hard uit. Ja harde RASSENoorlog is puur natuurlijk en de wil van Allah, God, Jahweh, Krishna, Durga Maata, Kaali MAATA, SHiva enz enz en geloof mij, in zwart India geloven veel hindoes dat Rawan een blanke man was, als demoon en Rakshat en zo werkt de blankenhaat in dit zwartjes land in feite. Arabische Moslims zijn ook blankenhaters ok. Zielig, de RASzuivere lange, blanke Arisch/ Germaanse Hetero man is het meest gehate RAS nu op aarde en een etnische minderheid mondiaal.
saneren Britse economie is eerste wat Rishi Sunak moet doen, zwakkere delen eruit snijden, overheid inkrimpen om economie zo te stimuleren, minder overheids lonen is minder belastingen. Liberaliseren he, ondernemers moeten meer vrijheden krijgen, fiscaal stimuleren vh ondernemerschap, eerste vereiste om een economie op poten te krijgen. Ja hij moet diep snijden in zwakke delen vd economie MKB en HOgere delen. Regulering dus sterk verminderen. Paar promille meer vermogensbelasting moet kunnen aan bovenkant. Hypotheekrente aftrek is toch al afgeschafd in UK?? Wie kent Britse economie?? SWOT? TE Lage binnenlandse produktie? --------------------------------------- https://www.nu.nl/buitenland/6231800...e-premier.html Rishi Sunak volgt Liz Truss op als nieuwe Britse premier 24 oktober 2022 15:01 Laatste update: 20 minuten geleden 114 NUjij-reacties Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email Voor dit nieuws hebben we een melding verstuurd. Blijf ook met meldingen op de hoogte van belangrijk nieuws. Sluiten Rishi Sunak wordt de nieuwe premier van het Verenigd Koninkrijk. De 42-jarige Sunak had als enige kandidaat de vereiste steun van ten minste honderd conservatieve parlementsleden. Daarmee was hij de enige geldige kandidaat om de opgestapte Liz Truss op te volgen als partijleider van de Conservative Party en als Britse minister-president. Sunak verloor begin september nog van Truss in de strijd om de opvolging van Boris Johnson. Truss stapte vorige week op nadat haar belastingplannen rampzalig uitpakte. Kandidaten voor het premierschap moesten vóór 15.00 uur (Nederlandse tijd) de steun krijgen van ten minste honderd conservatieve parlementsleden. Alleen Sunak kreeg dat voor elkaar, bevestigde het 1922 Committee dat over de leiderschapsverkiezing gaat. Parlementslid Penny Mordaunt had zich ook gemeld als kandidaat. Zij slaagde er niet in om de benodigde honderd steunbetuigingen te verzamelen onder haar partijgenoten in het parlement. In een verklaring laat ze weten Sunak "voor de volle 100 procent te steunen". De eerder dit jaar opgestapte Johnson overwoog naar verluidt ook om zich kandidaat te stellen. Zondag maakte hij bekend daar toch van af te zien. Johnson zou genoeg steun hebben gehad onder zijn partijgenoten, maar vindt een gooi naar het leiderschap "niet het juiste om te doen". Sunak wordt naar verwachting vrijdag officieel beëdigd als premier. Hij erft een land dat politiek en economisch in zwaar weer verkeert. Buitenland Zie ook: Hoe de Britse premier Liz Truss met een ongeëvenaarde smak ten val kwam Door: Robbert van der Linde Beeld: Getty Images Lees 114 reacties Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email Lees meer over: Verenigd Koninkrijk Buitenland NUjij: Uitgelichte reacties Scott_Hendrickx 15 minuten geleden Sunak was bij de eerste verkiezingen al de betere kandidaat. De conservatieven van Boris Johnson gaven hem echter de Judas stempel (vanwege de val van het kabinet van Boris) en stemde daarom op een nominatie voor Truss. Ik denk dat de Britten eindelijk kunnen doorpakken met deze man. Ik ben benieuwd hoe Sunak de huidige problematiek wil aanvliegen. Als econoom staat hij bekend om een gematigdere aanpak. Truss haar plannen hebben de laatste weken enorm veel schade aangericht en deze man zal misschien wat verder moeten dan zijn originele standpunt om het weer te 'fixen'. Voor het geld hoeft hij het in ieder geval niet te doen. De beste man is bijna miljardair. https://www.nu.nl/buitenland/6231800...e-premier.html ------------------------------------------ |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar waar ze nu de meerderheid hebben in het parlement zakken ze in de peilingen al onder de 30% Om dat gat nog dicht te rijden moeten er al mirakels gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De democraten? Gaan de Amerikanen Engeland annexeren?
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 24 oktober 2022 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles is beter dan een terugkeer van de liegende clown met zijn Jommekes-kop.
So yes, dear Mister Sunak, take the job and serve the UK as PM.