![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Belgie zijn we met 11.000.000. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je met cash betaalt, ben je vaak verplicht de snelste kassa’s te vermijden en cash only kassa’s te nemen. Waar je dan gesandwichet tussen X staat, kijkende naar Y voor u wiens geld je terug in ontvangst neemt, van een kassierster die het geld van tiental voor u in ontvangst nam. Normaal zou ik geen bank nemen, maar dan kom ik voor ergere toestanden te staan als bovenstaand. Ze werken al onze traditionele vrijheden moedwillig tegen. Ik ben het moe. Ik wil gewoon rust en met rust gelaten worden. Beetje meelopen is dan wel nodig.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ik Vlaming ben, negeerde ik dat en betaalde ik met cash geld. De manager kon er niet mee lachen. Ondertussen staat er: "Betalen met cash geld niet mogelijk". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de meest gebruikte app is van de sociale site We Chat (1 miljard gebruikers geloof ik (ik heb er zelf ook één). Je kan geld storten via je bankrekening in je wallet. Of je kan gewoon iemand rechtstreeks in je We Chat wallet laten storten zonder dat daar een bankrekening aan hoeft gekoppeld te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat dan gewoon mijn gerief staan en loop buiten. Echt gebeurd. Cash is een pestbeleid. Net zoals auto rijden zoveel mogelijk tegengewerkt en gepest wordt om enkele percentages meer plaats op het wegdek te hebben. Pestbeleid... ik heb die EU fascisten niets anders weten doen.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 2 november 2022 om 05:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Privacy zie ik maar als randargument.
Het belangrijke is dat je met cash onafhankelijk bent van derden. Er kan vanalles fout lopen, slecht gedaan zijn, fraude, waarover je niks te zeggen had en hebt. En omstandigheden buiten en onbedoeld binnen menselijke macht.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WeChat Pay Het doet mij een beetje denken aan Payconiq. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nog altijd voorstander van het Nederlands initiatief.
Maar ... ik heb wel de link geopend, en de tekst zelf eens vlug overlopen. Dat monitoren is ferm overdreven en leugenachtig. Het is gewoon: een grote data-base aanleggen. Iemand hoger in deze draad zei: de overheid heeft er niets mee te maken wat, waar, wanneer ... ik iets koop ... Wel, dat is slechts gedeeltelijk waar. De overheid moet zorgen dat, onder andere, wij correct onze belastingen betalen, wij beschermd worden tegen oplichters en dieven ... en zo'n database kan daarbij nuttig zijn. (verhaaltje: daar zitten natuurlijk wel gevaren te loeren. Die moeten dan maar zo goed als mogelijk legaal ingeperkt worden. Onze vorige buurvrouw vertelde eens dat hare vent toch soms grote uitgaven deed met te trakteren voor zijn collega's. Op zijn visa-kaart stond eens "horeca-bedrijf xyz : een redelijk groot aantal euro's". Een andere buurman, ex-bankbediende, zei ons later dat dat zogenaamd horeca-bedrijf een hoerenkot was ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze daar werk genoeg aan hebben. We moeten maar kijken wat de sjoemelpoedel kon doen met ons zuurverdiend geld, en dat ging om meer dan 100 euro / keer of / uitgave. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zelfs een draad over opgestart. Ze kozen een dorpje uit en beloofden aan al de mensen die er woonden dat ze gedurende x tijd (twee jaar?) elke week een sommetje geld (genre 10 euro) gingen krijgen. Daar konden ze mee doen wat ze wilden. Hoe deden ze die betaling logistiek? Wel, we zouden erg verschieten dat ze zelfs in die afgelegen dorpjes ... smartphones meer en liever gebruiken dan baar geld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |