![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ga nu toch niet de fijne sfeer in deze discussie vertroebelen ? Laat de Wappies toch genieten van hun doodsangst voor de prik... Ik geef ze enkel waar ze naar op zoek zijn toch ? (voedsel geven aan hun fobieën) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De boete voor het niet nemen van een polio vaccin is 200 tot 800 euro en die wordt quasi nooit effectief gevorderd. Er is ook een fonds voor vaccinschade, als je baby dood gaat van het vaccin krijg je wat centen, probleem opgelost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel vrouwen die een ongewenste zwangerschap weten te voorkomen zijn baas over eigen buik. Een ongeboren mens opzettelijk doden is tegen de mensenrechten in en pertinente moord. Dat is feit los van alle filosofie en pseudowetenschap. en ik laat die vrouwen met rust, ik beroep mij op mijn democratische rechten. Laten jullie die ongeboren kinderen met rust en stop vooral met anderen ongevraagd voor de kar te spannen om genocidaal beleid te handhaven
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 7 november 2022 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als gij zou sterven van een lintworm, zou ge in mijn achting stijgen als iemand met weliswaar rare theorie maar ook heldhaftig consequent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niettemin is het in de praktijk toch wel zo dat er maar heel weinig misdrijven "op heterdaad" belet worden door het ingrijpen van politie. Ik heb nog maar weinig interventies gezien waarbij de politie dingen doet die maken dat je niet aan 140 rijdt. Kortom, hoewel je principieel gelijk hebt, en het inderdaad zo is dat er een verschil is tussen een echt misdrijf zoals de wet het bepaalt, waarbij IN PRINCIPE de politie zou kunnen tussenkomen en eventueel geweld gebruiken om U te beletten het misdrijf te begaan, is het IN DE PRAKTIJK meestal toch gewoon voor 99% gebaseerd op het "afschrik effect" van de straf, nee ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moord is prima als het voordeel oplevert is mijn devies. Dat gezegd, men zou een Gedanken Experiment kunnen bedenken waarbij, zeg maar, er een bijzonder lelijke ziekte de ronde doet, met, zeg maar, 40% dodelijkheid (zoiets als de pest of zo), en een vaccin dat ENKEL maar beschermt tegen besmetting voor 90%, maar die 10% dat je het toch opdoet, heb je ook je 40% kans op sterven. Maw, een vaccin "volgens het boekje", dat niks helpt bij doorbraak infectie, eens ze er is. Laat ons verder veronderstellen dat het vaccin duurzaam werkt, eens gevaccineerd, dan is uw kans op besmetting duurzaam door 10 gedeeld. Stel dat de R van die ziekte rond de 9.5 draait. Het wil zeggen dat men NET duurzame groepsimmuniteit kan bekomen als men 99.5% van de bevolking kan vaccineren. Want van de 9.5 personen die een zieke zou besmetten, gaat hij er 9.5 * (0.005 + 0.995/10) besmetten, wat ongeveer 1 is. Kortom, we kunnen enkel beletten dat 40% van de bevolking sterft met dit vaccin als we 99.5% van de bevolking kunnen vaccineren. Het lijkt mij dan ook normaal dat men niet-gevaccineerden dood schiet. Stel dat 1% zich niet laat vaccineren. Die brengen dus het leven in gevaar van ongeveer 4% van de bevolking (10% van de gevaccineerden die 99% van de bevolking uitmaken), PLUS het risico op een immunitaire escape. Dan is het normaal om daar toch een halve procent van dood te schieten zou ik denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige reden om die halve procent te elimineren, is er 4% te redden, zodat de netto winst 3.5% is. Als we een ganse procent elimineren, dan hebben we nog altijd maar 4% gered, maar wel 1% verloren, dus is de winst nu maar 3%. Tenminste, als de bedoeling was om levens te redden natuurlijk. Als dat NIET de bedoeling was, dan is er geen enkele reden om zelfs maar een vaccinatie verplichting in te voeren in mijn voorbeeld, want de ENIGE winst die daar geboekt door wordt, is levens redden. Meer nog, in dat specifieke geval van mijn voorbeeld, zijn het niet die 4% die niet gevaccineerd zouden zijn die zouden sterven. Kortom, in mijn voorbeeld is er wel een duidelijke "schuld-gevolg" relatie, en moet men die niet-gevaccineerden beschouwen als een biologisch gevaar. DAT is trouwens het narratief dat men verkocht heeft bij het corona gevaccineer, en het schandaal is daar natuurlijk dat het gewoon ONWAAR was. Mocht het waar geweest zijn, dan zou de corona vaccinatie dwang tot op zekere hoogte gerechtvaardigd geweest zijn. Het schandaal zit hem niet in de dwang, maar in de leugen. Daarnaast was het ook wel zo dat corona stukken minder gevaarlijk was dan de ziekte in mijn voorbeeld, en kan men overwegen, gezien JIJ zelfs zonder problemen nutteloos 1% van de bevolking wil afmaken, dat die ziekte gewoon niet erg genoeg was om zich druk over te maken, zoals je zelf aantoont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#313 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat patrick dat argument ook gebruikt om te stellen dat foetussen parasieten zijn. Echter, buideldieren bewijzen ons dat conceptie weliswaar binnen het lichaam plaatsvindt, maar dat gestatie niet noodzakelijkerwijs binnen het lichaam gebeurt. Denk ook aan couveuse-kindjes. Dat als argument gebruiken om abortus te justifiëren staat dus op wankele fundamenten.
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om het even welke man is nog véél - oneindig veel - minder 'eigenaar van de vrucht'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je, "eigenaar zijn" van uw lichaam komt neer op "niet afhankelijk zijn". Als uw lichaam afhankelijk is van een ander, dan zijt ge uw "eigendomsrecht" kwijt aan het lichaam waar gij afhankelijk van zijt. Dus ja, die kindjes in couveuses, daar heeft de moeder niks meer over te zeggen qua recht op leven en dood (maar wel de eigenaar van de couveuse deze keer). Je bent pas eigenaar van uw lichaam als je onafhankelijk bent he. Zoniet gaat dat eigendomsrecht over op waar ge afhankelijk van zijt. Niemand heeft er trouwens problemen mee, dat een "abortus" betekent dat een vrouw die vrucht afstaat aan een andere entiteit zodat de gestatie buiten haar lichaam kan plaatsvinden. Het recht op abortus is geen "recht om te doden", het is een "recht om zich los te koppelen van een afhankelijke entiteit". Ik noem "een afhankelijke entiteit" een parasiet, als de afhankelijkheid in 1 richting gaat. Het is dus wel degelijk "het recht om een parasiet te verwijderen", niet meer en niet minder. Wat er nadien met die parasiet gebeurt, is niet meer de affaire van die vrouw. Maar in de hoedanigheid van parasiet betekent het einde stellen aan het geparasiteer meestal de dood. Zo weze het. Merk op dat ik mijzelf hier buiten mijn eigen preferentieel paradigme plaats, want in mijn preferentieel paradigme is moord een recht, dus stelt de vraag zich zelfs niet. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 november 2022 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou de vrouw een slachtoffer zijn omdat ze 9 maand moet uitdragen en dan het kind aan de vader moet afstaan?
![]() |
![]() |
#317 |
|
![]() maar betalen zal ie
![]() |
#318 |
|
![]() Ik heb nooit beweerd dat een vader eigenaar is van zijn kind. Juist even veel dan de moeder overigens. Namelijk niet.
![]() |
#319 | |
|
![]() Citaat:
Ergo, een vrouw zou dan enkel maar een abortus kunnen laten uitvoeren, als deze daad niet de dood van de ongeboren mens tot gevolg heeft. Dus, we komen tot een volgende logica; abortus mag enkel maar als de geaborteerde kan overleven. Zoiets noemen we; geboren worden.
![]() |
![]() |
#320 | |
|
![]() Citaat:
Later blijkt dat op een uitzondering na iedereen de bal mis heeft geslagen. Heb ik nu het recht om die mensen als idioten te bestempelen?
![]() |