![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Als ge afhankelijk zijt, zijt ge al uw rechten kwijt he. Ge zijt die kwijt aan de entiteit waarvan ge afhankelijk zijt. Kortom, door die kleine zijn afhankelijkheid is die zijn recht op leven kwijt. "wie betaalt, bepaalt". In mijn visie trek ik dat zelfs door tot wie KAN moorden, MAG moorden. Maar ge moet niet eens zo ver gaan. Eigendom van uw lichaam is exact dat: ge zijt volledig meester over dat lichaam, en dus ook over alles wat van dat lichaam afhankelijk is. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 november 2022 om 09:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb het hier al meermaals duidelijk gesteld: als men inperkingen wil doen op bepaalde vrijheden, is het aan de instantie die de inperking wil doorvoeren om de NOODZAAK aan te tonen van die inperking. Met andere woorden: de standaard situatie moet zijn dat we vrij zijn in ons doen en laten. Enkel als een inperking van die vrijheid NOODZAKELIJK is, mag die inperking worden doorgevoerd. Het is dus de overheid die de beperkingen wil opleggen die de bewijslast heeft. Zij moet de noodzaak van de maatregelen aantonen. Het is niet aan ons om te bewijzen dat de maatregelen NIET noodzakelijk zijn. Nu, los van bovenstaande beschouwing: uiteraard heb jij het recht om eender wie als idioot te bestempelen... Wie wil er nu in een maatschappij leven waarbij het verboden zou zijn om anderen als idioot te bestempelen? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 8 november 2022 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het zou jammer zijn moest het feestje al stoppen na eerste aanleg hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel wapens hebt gij dan liggen?
Kzie het al gebeuren, stoer doen tot er 10 fundies tot op het bot bewapend en omgebonden met explosieven dat komen beantwoorden. Ik ken er maar weinig die bereid zijn te sterven voor hun zaak kamikaze-style.
Laatst gewijzigd door CUFI : 8 november 2022 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is blijkbaar nogal joods jezelf als eigenaar van je kinderen te wanen. Ik heb me ooit eens laten vertellen dat joodse moeders hun kinderen graag een schuldcomplex aanpraten, door te wijzen op de pijn die ze moesten lijden tijdens de geboorte. Ik "moet" niet betalen, ik doe dat uit vrije wil, omdat mijn kinderen niet konden "kiezen" om geboren te worden. Dus dat is een compensatie voor zelf de keuze niet te hebben kunnen maken om levend te worden. Dus de stelling "wie betaalt, die bepaalt" moet zijn "wie kiest, die compenseert." En gezien de moeder helemaal geen eigendomsrecht heeft over haar kinderen, net zomin dan de vader, heeft het lichaamseigendom van het ongeboren kind uiteraard precedent.
![]() |
![]() |
#332 | |
|
![]() Citaat:
Ik opperde het al, de grootste despoten ter wereld hebben een leger nodig om hun "recht op moord" gestand te doen. Ik daag je uit om zonder "geweldsmonopolie" je recht op moord uit te oefenen. Geraak je uit je slaapkamer/woning/straat/land?
![]() |
![]() |
#333 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat overeind blijft: het feit dat die embryo volledig afhankelijk is van jou. Ik vind dit dan ook een zeer pertinente opmerking: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit als pure uiting van het zelfbeschikkingsrecht van de vrouw. Het recht om niet ongewenst verbonden te zijn met een niet-lichaamseigen hoopje cellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
|
![]() Citaat:
Als je wéét dat een bepaalde handeling op een mens, geboren of niet, die mens doodt, en je doet de handeling toch, willens wetens, dan is het moord. (met voorbedachte rade? gewoon moord? passiemoord?...) Als je een handeling doet op een mens, die niet de bedoeling heeft die mens te vermoorden, maar het heeft toch de dood tot gevolg, wat is het dan? Als je die handeling NIET doet, dan is er niets.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 8 november 2022 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moord is per definitie met voorbedachte rade. Zoniet is het doodslag. Moord wordt immers gedefinieerd als doodslag met voorbedachte rade. Maar volgens diezelfde wetgeving is abortus dan weer geen moord (of doodslag). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal trachten de wet in die zin te laten aanpassen. (met dit laatste bedoel ik dat gelegisleerde moord, moord blijft.)
![]() |
![]() |
#339 |
|
![]() Tot je iemand tegenkomt die beter is in zelfverdediging dan jij in moord.
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou u een vrouw die verkracht werd en daardoor zwanger raakte, willen kunnen verbieden pogingen te doen om van haar ongewenste maar niet te voorkomen zwangerschap af te geraken? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |