![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#35161 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ze beginnen zich zelfs op de russische staatstelevisie zorgen te maken of die ruZZia vlag nog lang gaat wapperen op de Krim.
Top propagandisten : Ze bereiden zich voor om onze Krim in te nemen, en het enige wat we in deze situatie kunnen doen, is bombarderen. We bombarderen elke dag. We bombarderen de infrastructuur. “Laat me je vertellen dat als we erin slagen om te verliezen, Den Haag, of het nu reëel of hypothetisch is, zelfs een straatveger komt halen”. Wel wel, heeft die straatveger nu ook het internationaal recht geschonden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35162 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat je zegt over de veelheid en snelheid van informatie is zeker juist. Maar het sluit het voorgaande niet uit. Ook een cel heeft en moet een halfdoorlaatbare wand hebben. Uitwisseling met de omgeving blijft noodzakelijk.
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35163 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zolang de Vlaamse Eerste minister meent recht te hebben op een jaarsalaris van 254 000 euro, terwijl de Nederlandse Eerste minister met 170 910 (incl. vakantiegeld en eindejaarspremie) genoegen neemt, ben ik van overtuiging dat de splitsingen in gewesten en gemeenschappen meer met zelfverrijking te maken hebben dan met het welzijn van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Moorden is niks anders dan materie anders organiseren zodat de eigen doelstellingen meer gehaald worden, dan wanneer de materie die in die lichamen zit, aangewend wordt om andere doelen mee te bereiken dan de jouwe. Oftewel kan je die lichamen zodanig "aanpassen" dat zij jouw doelen nastreven (onderwerpen) oftewel zijn die lichamen eerder nefast omdat je ermee in strijd zult gaan want zij zullen dezelfde resources beogen als jezelf ; meer nog, zij zullen proberen om UW lichaam om te zetten in een onderworpen systeem voor HUN doelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn inderdaad 3 handelswijzen mogelijk voor een doel-hebbende entiteit: 1) zijn doel willen realiseren en alles wat daarvoor in de weg staat opruimen (mijn gepropageerde aanpak) 2) zijn doel deels opgeven, en samen met andere entiteiten een nieuw "gemeenschappelijk" doel bedenken. Maar dat is eigenlijk al het einde van de bestaansreden als doelverwezenlijkende entiteit, maar tevens de creatie van een nieuwe doelverwezenlijkende entiteit, die echter niet helemaal "jij" is. 3) zich onderwerpen aan het doel van een andere entiteit om materieel kunnen blijven te bestaan. Dat is het volledige einde van een doelverwezenlijkende entiteit. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 november 2022 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35166 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jij weet duidelijk meer dan ik. En, waar komt die info vandaan?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#35167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Westen is allesbehalve perfect, maar Rusland is dat nog véél minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35168 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Inmiddels zijn we toch wel wijzer geworden. Beschaving kun je dit niet noemen ,niet In China en niet in Rusland. Het zijn middeleeuwse praktijken en zeker na de wereldoorlogen in de vorige eeuw , moet vrede en vrijheid , het grote doel zijn van regimes waar ook ter wereld. Laatst gewijzigd door cato : 29 november 2022 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een congres van Forum voor Democratie afgelopen weekend was de Russische ambassadeur eregast.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 29 november 2022 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk alles wat de nieuwe westerse God Zelensky zegt moet je wel serieus nemen. Dus ik ga ervan uit dat hij de Krim heeft afgepakt van Rusland en er een genocide heeft aangericht tegen iedereen die Russisch spreekt voor Kerstmis, dus binnen 3 weken. Straatvegers zullen niet naar Den Haag gestuurd worden, iedereen die etnisch Russisch is, pro-Russisch en Russisch spreekt (90% van de bevolking) zal verdwijnen in de martelkamers. Het Westen zal zeggen dat dat niet hun bedoeling was, dat ze dat niet konden weten en dat ze "zeer bezorgd" zijn, waarop er onderhandelingen beginnen voor een NAVO basis op de Krim. Natuurlijk zal het zo ver niet komen. In tegendeel, ik verwacht dat de Russen na de winter nieuwe offensieven zullen lanceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Confucius bijvoorbeeld leefde van 551 tot 479 voor Christus. Wat duidt op een rijke beschaving.
![]() |
![]() |
#35175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, de grenzen zullen veranderen, een groot deel van Zuid-Oekraïne en de Donbass komen bij Rusland. Net als Joegoslavië en en de Sovjet-Unie uit elkaar gevallen zijn en de NAVO Kosovo heeft afgenomen van Servië met bruut geweld. JE kunt niet enerzijds zelf grenzen veranderen en anderzijds huilie huilie doen als anderen dat doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() klopt, maar opnieuw dezelfde vraag
wat doet dat ertoe? jij bent diegene die oorlogsmisdaden van andere erbijsleurt om de barbaarsheid, brutaliteit en onmenselijkheid van rusland onder de mat te vegen hé gewoon rusland veroordelen, meer moet je niet doen btw ik ben, als individu, echt niet aansprakelijk voor oorlogsmisdaden van anderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#35177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eenzijdige propaganda, daar is het Westen al meer dan 100 jaar kampioen in. https://www.history.com/news/world-w...lson-fake-news |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van anderen? Nee, van DEZELDEN die Rusland van oorlogsmisdaden beschuldigen. "De Pot verwijt de ketel", "wie zonder zonden is werpe de eerste steen", etc. Als U toegeeft dat NAVO oorlogsmisdaden heeft gepleegd op grote schaal en daar nooit voor gestraft is, net als Israël en de VS zelf, omdat het tribunaal in Den Haag een westers instrument is, en omdat bvb. de VS en Israël hun burgers niet uitleveren, dan zal ik toegeven dat Rusland waarschijnlijk ook oorlogsmisdaden gepleegd heeft. Rusland levert haar burgers evenmin uit en daarmee is de kous af. Den Haag kan, net als het "Nobel" circus, wel allerlei demarches uitvoeren, die vooral op de lachspieren van de Russen en de rest van de wereld zullen werken, en nogmaals aantonen dat ze een westers instrument zijn, alsof dit nog niet duidelijk genoeg is. Het Westen kan Rusland wel blijven pesten, maar Rusland kan ook terug pesten, en is daar bijlange nog niet ver in gegaan. Stel dat ik in de plaats van Poetin was, had ik al lang wapens geleverd aan Al-Quaida (op voorwaarde dat ze deze enkel gebruiken om tegen het Westen te vechten en aanslagen te plegen, zo niet stopt de aanvoer), nucleaire kernkoppen aan Iran, tactische kernwapens aan hamas en Hezbollah, etc. De vijand van de vijand tot de tanden toe bewapenen, het Westen doet niets anders. De Russen moeten hun schroom laten vallen om ook eens echt een gemene streek te leveren aan hun vijanden in het Westen. Het ene pleziertje is het andere waard. Ook zich eens ECHT beginnen bemoeien met binnenlandse politiek in het Westen. Bvb. aanslagen plegen om westerse landen te destabiliseren, wat de VS deden in onder meer Italië in de jaren 70. Of bvb. de republiek Catalonië erkennen, ook de republiek Baskenland, Hongarije actief steunen om Transylvanië terug te krijgen. De "real IRA" bewapenen. Hier in België de Vlaamse onafhankelijkheid erkennen, of in tegendeel net degene steunen die de randgemeenten bij Wallonië en/of Brussel willen. De Zuid-Amerikaanse maffia helpen om hun cocaïne naar Europa te krijgen (Russische onderzeeërs zullen die Colombiaanse coca-verhandelaars zeker zien zitten, Russische satellieten kunnen hen vertellen waar ze best de grens tussen MExico en de VS oversteken). Allerlei groeperingen in de VS steunen en bewapenen. De mogelijkheden zijn eindeloos. Op voorwaarde van strikte wederkerigheid kunnen er dan onderhandelingen opgestart worden. Bvb. Rusland belooft zich niet meer te moeien in het Westen als het Westen zich niet meer moeit in de ex-Sovjet-Unie. Laatst gewijzigd door tomm : 29 november 2022 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35179 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dit geeft rusland niet het recht om verkrachting als oorlogswapen in te zetten ik heb nog steeds het recht om deze barbaarsheid te veroordelen. Citaat:
jij praat de barbaarse Russische misdaden goed en dat maakt je even erg als het Russische regime jij gaat akkoord dat russen verkrachting als oorlogswapen inzetten, jij gaat akkoord dat ze dmv aanvallen op energievoorzieningen doden veroorzaken in ziekenhuizen, rusthuizen en andere zorginstellingen in oekraine Citaat:
lukt het je nu om russische oorlogsmisdaden te veroordelen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze zijn met tanks Oekraïne binnen gevallen. Dat maakt hun mijn vijand. Hun cultuur en denkwijze zal me worst wezen. Het is een vijand en we moeten die verslaan.
![]() |