![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#35321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als het niet lukt om een oorlog te voorkomen, dan is dat de schuld van onderontwikkelde regimes, zoals vooral communistische, maar ook islamistische. En onze Westerse communisten zijn de waterdragers van die oorlogstokers.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het zal blijven voortduren zolang Poetin zijn invasie niet stopzet en terugdraait. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35325 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, want Frankrijk heeft geen akkoord getekend dat het in een supranationaal verbond met Duitsland zou blijven, en dat dat de voorwaarde is om Frankrijk onafhankelijk te maken van Duitsland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is inderdaad overduidelijk dat het regime in Kiev een genocide plant, en het Westen weet dit en faciliteert dit. Nu goed, ook zonder oorlog zat het er aan te komen, zie bvb. de wetten die het gebruik van het Russisch in de media en het onderwijs verbieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als grenzen dan toch van geen tel zijn, zou ik, moest ik het voor het zeggen hebben in Rusland, de wapentransporten reeds in Polen met een voltreffer raken. Bij wijze van waarschuwing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu goed, Oekraïne wordt de facto gestuurd door de NAVO, maar nog niet de jure. Daarom heeft NAVO de jure nog geen daad gesteld die het MAD in werking doet treden. Maar zoals Lavrov reeds meerdere malen herhaald heeft, men balanceert werkelijk op een dunne koord, dit is een zeer gevaarlijk spel. Laatst gewijzigd door tomm : 30 november 2022 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die voedsel- en energiecrisis werd veroorzaakt door de westerse sancties niet door Rusland heb ik hierboven al aangetoond. Steeds maar dezelfde leugen herhalen, ook parcival zaliger deed dit. Rusland pleegt niet meer of minder "barbaarse oorlogsmisdaden" als het Westen deed tijdens hun vele recente oorlogen, heb ik hier ook al aangetoond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35333 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mooi! Het gaat de goeie richting uit.
Munitiedepots en basis die de strijdkrachten van Oekraïne tijdens de herfst vernietigden, van 01.09 tot 30.11. Totaal 249 munitiedepots, 106 basis/hoofdkwartier/checkpoints. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DUS zolang die garantie er niet komt, dan zullen deze gebieden bij Rusland gevoegd worden. Een mogelijk compromis is een VN referendum in deze regio's, want als echte democraat interesseert het U toch voornamelijk wat de mensen zelf willen, niet? (retorische vraag, ik weet heel goed dat democratie voor U enkel toilet behang is, wat echt telt is westerse werelddominantie) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik Poetin zijn, ik zou ook miljoenen geven aan de Argentijnen, om de Malvinas eindelijk te bevrijden uit de handen van het Angelsaksisch uitschot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35337 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
of het zo'n strak plan is om die russischtalige mensen te verjagen, beroven, verkrachten, hun huizen te plunderen en nu te bevriezen waag ik te betwijfelen echt populair maakt ge u niet vrees ik Citaat:
Citaat:
een heel zielige bluf van de russen |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
80% van de bevolking van Kherson is weg gevlucht richting Rusland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen nog eens met m'n vriend in Odessa "ge'whatsapp'ed", en volgens hem, zelfs in West-Oekraïne, overheerst het gevoel dat dit een oorlog is tussen broeders die hen opgedrongen werd door het Westen. De populariteit van Zelensky was al niet hoog en is nu nog lager volgens hem. Trouwens ook wat zo goed als alle Oekraïners met wie ik de laatste maanden sprak zeggen.
De meeste mensen hebben door dat enerzijds doorgedreven Russisch nationalisme maar anderzijds, in niet mindere mate, extreem Oekraïens nationalisme, gefinancierd en aangemoedigd door het Westen, verantwoordelijk is voor het huidig bloedvergieten tussen broers. De extreem cynische reactie, zoals deze van patrickve, heb ik doorgegeven, maar de Oekraïners weten al langer dat het Westen hen misbruikt. De volgende revolutie in Kiev zal anti-westers zijn. Dit is een anoniem forum maar ik ben zeker dat wat ik hier lees "laat de Oekraïners maar sterven dat komt ons in het Westen goed uit" ook hetgene is wat men in de leidende westerse kringen echt denkt. Misselijk makende monsters zijn het, en Oekraïners en Russen, samen met de Chinezen en de rest van de wereld, zouden zich moeten verenigen tegen deze westerse monsters. Laatst gewijzigd door tomm : 1 december 2022 om 02:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35340 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar goed, op dezelfde manier is het frans in vlaanderen ook verboden. Ergens loopt er wel een idioot rond die beweert dat ge in antwerpen geen frans moogt praten. Een kennis in odessa? Niet je koppeltje uit boecha? Uw lief uit … Fantasialand? |
|
![]() |
![]() |