![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gok op een outsider als WK winnaar in verband met dat het indruist tegen de traditie van het seizoen wanneer het WK normaal wordt gespeeld. Acte de présence. Allee dan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voetbal interesseert mij zelfs geheel geen ene moer , maar ....
ik vond het wel tof , Irak verliest en ze vieren feest aldaar !! Ik las het gehele artikel bij hln.be !! Maar ok , verder zet ik hier geen reactie meer , en dit komt omdat voetbal totaal niet mijn dada is !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik dat tussen de lijnen lees heeft Denemarken misschien half uit principe een forfait'ke gedaan. Maar het is maar half half geweest. Geef gewoon forfait dan. Geen match, geen centjes voor Qatar.
Neen, kan je beter gewoon spelen en je niet moeien met het politieke circus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De hype is gewoon over, de successupporters zijn grotendeels afgehaakt. Eindelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opdracht glansrijk mislukt. ![]() De Vlaamse onafhankelijkheid komt er aan. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 1 december 2022 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deutschland Rauss!
En Spanje met de broek op de enkels. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 december 2022 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/wk-voetbal/de-vs-...ogen~a673d57de
https://www.hln.be/wk-voetbal/iranie...en-vs~a71e83c4 Dit is echt mijn laatste reactie in deze draad !! edit: Oeps , mijn excuses: .... iran , holy shit , irak , sorry !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 december 2022 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie bekommert zich om dergelijke details. Spellingnazi's!
![]() |
![]() |
#370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar het succes van de RD maakt veel goed
![]() |
#372 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijft nu de vraag: wie zijn nu de grote favorieten?
Heb niet veel overtuigende ploegen gezien. Frankrijk die in zijn laatste match onderuitging, Argentinië en Spanje met de hakken over de sloot, Brazilië was ook meh… Straks wint Nederland nog! Edit: of Japan!
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 december 2022 om 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#373 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het lijkt wel alsof de Belgen de laatste 20 minuten van de laatste wedstrijd beseften dat ze dienen te voetballen als ze willen winnen.
De zowat enige positieve noot van de prestatie van de Belgen leek me Doku die zich naar de bal toewierp. Daaruit sprak wilskracht. Batshuayi daarentegen leek op een trainingskamp rond te lopen. Lukaku wou wel maar had pech. |
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
|
![]() Citaat:
Of anders Argentinië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
|
![]() "Oh my God, we zijn uitgeschakeld" |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen de marginalen zullen nog dagen treuren opdat ZIJ niet hebben gewonnen. Vandaag staan die alweer in de fabriek ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De supporter die staat alweer op zijn werkvloer.....NIKS gewonnen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
San Marino,Gibraltar en Andorra gezeten dan was de kans groot geweest dat zij hadden kunnen doorgaan. Maar ja er was geen geld meer om de koude balletjes te betalen. |
|
![]() |
![]() |