![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een democratie worden wij kapot verdeeld om pestbeleid te handhaven dat zich telkens van focus verschuift om politiekers die falen buiten schot te houden.
In een communisme is iedereen gelijk ongeacht diens status en doet het dus iedereen evenveel pijn/deugd de rekeningen te betalen en alsnog over te houden om eventuele medische kosten te dekken. Mensen besparen reeds op tandarts edm. In een communisme kan iedereen toch gewoon naar de tandarts zonder zich financieel pijn te doen?
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 4 december 2022 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrije meningsuiting & communisme
Vrije meningsuiting & theocratie Vrije meningsuiting & facisme Vrije meningsuiting & nazisme nou ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 december 2022 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om haar “gelijk” vast te houden handhaaft ze ook censuur en stigma. Het gaat me meer om de rolverdeling en leefbaarheid daarvan. Ieder systeem corrumpeert, maar in een communisme is de dokter en behandeling wel betaalbaar voor iedereen. Heeft iedereen werk en dragen ze allemaal bij aan hun eigen land. Deze democraten delen het over grenzen uit om eigen zakken te vullen en doen zelfs aan mensensmokkel/-handel.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dankzij de democratie mag je hier nog uw mening verkondigen !!
Verder corruptie heerst zonder pardon in alle 4 door mij genoemde !! De leidinggevende personen zijn sowieso corrupt tot op het bot !! En ja , ook in onze democratie !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 december 2022 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op social media heb je vaak een ban of censuur. Laat u niet wijsmaken dat ge vrijheid van meningsuiting hebt. Een mening vrij kunnen uiten is los van alle gevolgen. Als ze dan toch corrupt zijn in ieder systeem, hebben we dan beter geen systeem waarin ieder mens zijn medische kosten kan dekken? Waarin ieder mens kledij kan kopen? Waarin ieder mens zijne was kan doen zonder te moeten besparen op iets anders? Waar er voor iedereen effectief werk is en ze geen werklozen stigmatiseren nadat politiekers de werkgevers het faillissement in jagen?
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook met corruptie valt het al bij al nog redelijk mee. Grootste recente schandaal op dat vlak (bij mijn weten) het verhaal van Koekenbakkie. In het systeem van democratie is er zoiets als een bestaansrecht van oppositie. Oppositie die niets liever doet dan corruptie aan het licht brengen bij diegenen die aan de macht zijn (de tegenpartij) in de hoop daarmee zelf een volgende keer iets meer macht te verkrijgen. De uitvoerende macht wordt met andere woorden constant nauwlettend in de gaten gehouden door de oppositie hetgeen resulteert in een redelijk proper politiek landschap (zoals gezegd alles kan altijd beter). Het geval Koekenbakkie illustreert dit (al bij al, een gegeven van niet zo'n geweldige omvang in relatie tot het geheel).
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anarchie ?? Als er geen regels zijn , nou , ik moet uw buren niet , dus ikke pang pang , ik rijd zomaar iemand omver , ik neuk uw vrouw , tja , no rules !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 december 2022 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Cufi ik raad je aan om naar China of Noord Korea te verhuizen, kom na 5 jaar terug als ervaringsdeskundige. Enne je begint ginds met nikske, het communistisch systeem moet u maar verder helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() China of Noord Korea , prachtige communistische voorbeelden !!
Afghanistan & Iran , prachtige theocratie voorbeelden !! Citaat:
Moet kunnen , goede verbeteringen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat van die mening verkondigen is niet waar, mensen worden in dit land vervolgd en veroordeeld wegens hun mening. Zelfs door rechtbanken die niet eens bevoegd zijn, dat is niet hoe een democratische rechtstaat zich gedraagt.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De macht ligt bij het volk. In onze schijn-democratie kiest het volk de politiekers als volksvertegenwoordigers en hebben dan niks meer te zeggen want de politiekers voeren dan hun eigen agenda uit en doen hun goesting zonder enige inspraak of instemming van het volk. De macht ligt bij de politiek. Wij leven in een schijn-democratie met politieke dictators. Communisme = dictatuur waarbij de politiekers nog een stap verdergaan onder het valse voorwendsel dat iedereen gelijk zou zijn maar waar politiekers meer gelijk zijn dan het plebs. ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is communist geen scheldwoord ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die pleiten voor communisme zijn mensen die aan lager wal geraakt zijn door wat voor omstandigheden ook. Niets te verliezen. Het kan enkel beter. Begrijpelijk. Ja, er is een tandarts. Punt is dat je niet kan kiezen welke. En dit geldt voor alle sectoren. Vergeet ook niet dat alles moet betaald worden. Door wie ? Communisme en kwaliteit zijn geen goeie vrienden. Er is gewoonweg geen concurrentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want "communisme" is gewoon maar een truuk, zoals religie en andere dingen, om mensen zichzelf niet laten te verdedigen als je hun arbeid, eigendom en ideeen komt stelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Censuur, pseudowetenschappers als deskundigen om te kunnen lobbyen en handelen op de beurs, sociaal darwinisme, corruptie, 0 transparantie bij de 1% maar wel tot in de living de 99% afluisteren als Big Brother. 1% dicteert alle regels en ze geven enkel de illusie dat ge er zelfstandig voor koos, maar ze jutten ons op en degene die dat beleid na-apen denken dan dat ze het zelf kozen.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politiek is "maar" de middelste schijf van de piramide.
![]() |