![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wettelijk zal je bedoelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Torfs is een klassieke tsjeef, het enerzijds-anderzijds type dat zich in een heeel klein randgebied van zijn vak een academische carrière heeft weten te bouwen maar die zelf zorgde voor zijn bekendheid door regelmatig in de pers met bon-mots te strooien. De pers leek dat stoffige ouwe kereltje met zijn besmuikte humor te kunnen pruimen, en enkele jaren later kende iedereen hem. Van daaruit heeft hij een (korte) maar eigenlijk mislukte politieke carrière gehad en bij CD&V waren ze blij toen hij het afbolde. Als ZO een tsjeef al mislukt bij cd&v, dan zie ik het geen half jaar duren bij een links-liberaal alternatief. Van Eetvelt is een licentiaat LO, een turnleraar, die dankzij familiale tsjeven connecties direct is kunnen starten op het kabinet van Gaston Geens, en zich zo een machtsbasis heeft kunnen verwerven. Al zijn verdere functies komen voort uit dat netwerk, Unizo zowel als later Febelfin. Welke politiek-sociale vernieuwing kan er uitgaan van twee stoffige tsjeven ? En wat kan een publicist die kickt op polemiek en controverse, die enkel maar tegen de schenen wil schoppen om zelf in de 'belangstelling' te blijven bijbrengen in zo een project ? Met zijn idealen over herverdeling kan hij beter naar Raoul Hedebauw trekken. En met zijn cultuurrelativisme kan hij beter gaan aankloppen bij Groen toch ? Trouwens, wat is zijn soortelijk gewicht nog in Vlaanderen ? Het is niet voor niets dat hij hoofdzakelijk bij de hollanders actief is, daar hebben ze nog wat interesse voor zijn publicaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 december 2022 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor u is het gewoon het omgekeerde...is dat dan niet enorm hypocriet ?
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn eerste poging is voor de volle 100% mislukt. En dat zijn feiten hee. Zijn indertijd met veel bombarie aangekondigde AEL bleek een doodgeboren kind te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag 1 bericht van mij quoten waarin ik stel aanhanger te zijn van racisten of hun ideologie. Anders hou je gewoon beter je bek.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Dat spreekt nu eens echt in zijn voordeel.
![]() |
#51 |
|
![]()
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 8 december 2022 om 20:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Agnost en moslim in cultuurbelevenis.
Quote: 20 jan. 2016 — Ik geloof niet en ik praktiseer niet, maar ik ben geen atheïst, ik ben een agnost. Ik vind dat een bescheidener standpunt dan geloof of atheïsme https://maartenboudry.be/2016/01/dub...jahjah-in.html Quote Dyab Abou Jahjah is an Arab political activist and writer who was active in Europe between ... revealed that he is rather a Muslim by culture and agnostic on faith. https://en.wikipedia.org/wiki/Dyab_Abou_Jahjah Let wel dat ik dat rechtstreeks van google kopieerde om cookies te omzeilen.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb altijd geleerd dat hij via een schijnhuwelijk de mogelijkheid kreeg om in België te studeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarna hadden we Sharia For Belgium, maar dat is ook al niets geworden van die gast in zijn witte laken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() De kwestie
Auteur Dyab Abou Jahjah, kerkjurist Rik Torfs en voormalig Unizo-baas Karel Van Eetvelt dromen van een nieuwe centrumpartij. De conclusie Die oefening komt neer op politieke dagdromerij. De slaagkansen van een herverkaveling in het centrum zijn beperkt. https://www.tijd.be/opinie/algemeen/...source=dlvr.it |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Arabisch Europese Liga (AEL) Resist Be One
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lijkt zo'n Belgische JA21 wel iets. Alleen vertrouw ik geen van de drie. Jahjah niet op economische vlak, Torfs niet op politiek vlak en Van Eetvelt op geen enkel vlak.
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Torfs is niet echt tegen samenwerking
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu de fascisten die kindermoordende vaccinazi, kinderen-in-genderdysforia-conditionerende kutliberalen bleken, is VB daarbij vergeleken klein bier.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 9 december 2022 om 08:01. |
![]() |
![]() |