Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2022, 18:28   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Hoe zou het nog zijn met "onze" extremisten van 29-VIII-2022 ?

"Onze" extreem-rechtse jongens, uit Merksem, Zandvliet, Antwerpen, Deurne, Berchem, Kasterlee en Gent ?
Met veel poeha aangekondigd in een grote politieactie, waarbij ze er zelfs een moesten doodschieten ...

't Was wel heel ernstig: zes man voorgeleid voor de onderzoeksrechter, maar die liet er al direct vier los ... Zware feiten hoor !!!

Zijn die twee nog altijd aangehouden? Maar kunnen ze er niets over zeggen tegen de bevolking?
Waarom dan niet? Omdat het een flop was? Gewoon klinkklare zotte wapenverzamelaars zonder echte politieke redenen?

(nu hoop ik dat mijn geheugen me niet in de steek laat: is er sedertdien toch nog iets over gemeld?)

https://www.hln.be/merksem/twee-verd...viel~a29abd12/

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220929_93877358

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2022, 18:45   #2
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
"Onze" extreem-rechtse jongens, uit Merksem, Zandvliet, Antwerpen, Deurne, Berchem, Kasterlee en Gent ?
Met veel poeha aangekondigd in een grote politieactie, waarbij ze er zelfs een moesten doodschieten ...

't Was wel heel ernstig: zes man voorgeleid voor de onderzoeksrechter, maar die liet er al direct vier los ... Zware feiten hoor !!!

Zijn die twee nog altijd aangehouden? Maar kunnen ze er niets over zeggen tegen de bevolking?
Waarom dan niet? Omdat het een flop was? Gewoon klinkklare zotte wapenverzamelaars zonder echte politieke redenen?

(nu hoop ik dat mijn geheugen me niet in de steek laat: is er sedertdien toch nog iets over gemeld?)

Sorry Schoof, maar momenteel ouwe koek recyleren om de aandacht af te leiden van de echte headlines ( = De Wever heeft jarenlang zitten zeveren over Marrakesh ) is to-taal ongeloofwaardig als reactie.

Even interessant als aankondigen dat de kat moet jongen.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2022, 21:51   #3
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Sorry Schoof, maar momenteel ouwe koek recyleren om de aandacht af te leiden van de echte headlines ( = De Wever heeft jarenlang zitten zeveren over Marrakesh ) is to-taal ongeloofwaardig als reactie.
Met de verwijzing naar Marrakesh, dacht ik dat u het als Ronsense Berber weer over uw geliefde dromedaris (Vlaams voor kemel) had in barensnood. Forumvrienden in nood verdienen bijstand.
Oud 8 december 2022, 12:20   #4
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Naargelang het politiek "klimaat" worden door de goegemeente bepaalde zaken opgeblazen om te bewijzen dat men "actief" is.
Dat was het geval met die verwaaide suïcidale militair.
Het is nu ook aan de gang in Duitsland waar 3.000 (drieduizend) politiemensen een tiental bejaarde Reichsburger hebben gearresteerd. Niet dat die fake-edelen geen bedreiging zouden kunnen betekenen maar verhoudingen zijn wel zoek.
Dat die zaak met die "preppers" er enkel en alleen kwam om te tonen hoe "alert" de betrokken diensten wel zijn, bleek uit de poeha in de eerste uren nadat ze een gevaarlijk individu hadden "uitgeschakeld", lees doodgeschoten.

Dit is alles maar te begrijpen in het licht van de hysterie die is ontstaan na de bestorming van het Capitool in de USA door de dolgedraaide aanhangers van Trump, sjamanen met buffelhuiden incluis.
Daarbij even opgemerkt dat men graag met de 5 doden bij deze gelegenheid zwaait ! Zeker met de omgekomen agent (Sicknick) , die onlangs nog uitgebreid als slachtoffer werd herdacht, die eerst de dag erna aan een hartaanval bezweek en dat zomaar aan de bestorming werd toegeschreven. Het was trouwens niet zijn eerste. Na ja.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2022, 12:24   #5
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die vier zijn de infiltranten waarschijnlijk.
Oud 8 december 2022, 12:38   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Ouwe koek?
In augustus kondigt men met grote trom een fantastische politie-actie aan ivm staatsterrorisme. Zo gevaarlijk, dan men er een moest doodschieten !!!
En twee aanhoudingen. Twee !!!!!!!!

En dan ... hoort men er niets meer van ...

Je zou denken: nu gaat men eens heel het Vlaams Belang en zijn Voorpost uitmesten. Huiszoekingen waar bommen, granaten, kilo's drugs, tonnen zwarte euro's en dollars, communicatie-apparatuur, bewijzen van economische infiltratie ....
maar neen ... niets. Geen kloten.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2022, 17:27   #7
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Met de verwijzing naar Marrakesh, dacht ik dat u het als Ronsense Berber weer over uw geliefde dromedaris (Vlaams voor kemel) had in barensnood. Forumvrienden in nood verdienen bijstand.
Panda is een Marokkaan? Ik heb altijd gedacht dat de 4 fanatieke linkiewinkie's die dit forum frequenteren van vreemde afkomst waren. Waarom zouden ze anders voor die anti-Vlaamse vreemdelingenpartijen opkomen?

Vandaar ook zijn obsessie voor de "collaboratievlag" (een woord uitgevonden door een Marokkaanse), dat plaats alles in een ander perspectief.

Die forum-turk komt er tenminste voor uit dat hij vreemdeling is, dat apprecieer ik wel.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2022, 22:38   #8
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Vandaar ook zijn obsessie voor de "collaboratievlag" (een woord uitgevonden door een Marokkaanse), dat plaats alles in een ander perspectief.
Wie?
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2022, 23:08   #9
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Wie?
Ik zal mijn vorige bericht aanpassen zodat het duidelijk wordt.

Sorry, kan niet meer aangepast worden.

Laatst gewijzigd door N-VA : 9 december 2022 om 23:21.
Oud 9 december 2022, 23:27   #10
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Panda is een Marokkaan? Ik heb altijd gedacht dat de 4 fanatieke linkiewinkie's die dit forum frequenteren van vreemde afkomst waren. Waarom zouden ze anders voor die anti-Vlaamse vreemdelingenpartijen opkomen?

Die forum-turk komt er tenminste voor uit dat hij vreemdeling is, dat apprecieer ik wel.
Als ge mij bedoelt dan kan ik bevestigen dat ik een link heb met Turkije maar ik heb mij op dit forum nooit als vreemdeling geprofileerd. Integendeel. Ik ben hier in België geboren enkele jaren voor de eerste staatshervorming en ook hier opgegroeid. Ik ben Belg van nationaliteit. Ik ben dus geen vreemdeling. Daar is geen blad tussen te krijgen.
Oud 9 december 2022, 23:30   #11
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Als ge mij bedoelt dan kan ik bevestigen dat ik een link heb met Turkije maar ik heb mij op dit forum nooit als vreemdeling geprofileerd. Integendeel. Ik ben hier in België geboren enkele jaren voor de eerste staatshervorming en ook hier opgegroeid. Ik ben Belg van nationaliteit. Ik ben dus geen vreemdeling. Daar is geen blad tussen te krijgen.
Alles wat je zegt is correct maar waarom voel je je dan aangesproken?
Oud 9 december 2022, 23:39   #12
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Alles wat je zegt is correct maar waarom voel je je dan aangesproken?
Ik voel mij niet aangesproken. Ik weerleg dat ik er voor uit zou komen een vreemdeling te zijn. Ik snap eigenlijk niet goed waarom gij denkt dat ik een vreemdeling ben. Beargumenteer dat eens.
Oud 9 december 2022, 23:41   #13
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik voel mij niet aangesproken. Ik weerleg dat ik er voor uit zou komen een vreemdeling te zijn. Ik snap eigenlijk niet goed waarom gij denkt dat ik een vreemdeling ben. Beargumenteer dat eens.
Als je geen vreemdeling bent moet ik niets beargumenteren, toch?
Oud 9 december 2022, 23:42   #14
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je geen vreemdeling bent moet ik niets beargumenteren, toch? Het is alleen opmerkelijk dat jij je aangesproken voelde (anders had je niet gereageerd).
Oud 9 december 2022, 23:46   #15
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Als je geen vreemdeling bent moet ik niets beargumenteren, toch?
Gij beweert van wel. Dus ofwel lul je ofwel kan je het aantonen.
Oud 9 december 2022, 23:48   #16
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij beweert van wel. Dus ofwel lul je ofwel kan je het aantonen.
Ik beweer niets, er staat alleen "forum-turk" en jij voelt je aangesproken. Waarom?
Oud 9 december 2022, 23:52   #17
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik beweer niets, er staat alleen "forum-turk" en jij voelt je aangesproken. Waarom?
Over welke 'forum-turk' hebt gij het dan? Ik ben razend benieuwd.
Oud 10 december 2022, 00:03   #18
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over welke 'forum-turk' hebt gij het dan? Ik ben razend benieuwd.
Waarom wil jij dat als rasechte Belg zo graag weten? Je bent een nieuwsgierig Aagje!
Oud 10 december 2022, 08:22   #19
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Waarom wil jij dat als rasechte Belg zo graag weten? Je bent een nieuwsgierig Aagje!
Nieuwsgierig ben ik wel, vooral om academische redenen. Ik vraag mij af waarom jij en andere forumleden(vooral van VB- en N-VA-signatuur) mij hardnekkig blijven omschrijven als iemand niet van hier. Jij, zij en ik verschillen nochtans geen sikkepit van elkaar. We zijn allemaal in België geboren, in België opgegroeid, spreken minstens één van de landstalen op behoorlijk niveau en hebben de Belgische nationaliteit. Meer moet er niet zijn om voor vol aan zien te worden.
Allez, N-VA, laat eens zien dat ge cojones hebt en toon ons het achterste van uw tong. Waarom vindt gij dat ik een vreemdeling ben? Stop met het dansen rond de hete brij zoals ge al doet sinds de eerste keer dat ik op jouw post reageerde.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be