![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Géén enkel forumlid heeft al ooit juridische miserie gehad omdat hij/zij hier op bevestigende wijze zei dat hij/zij racist is. Mijn vraagt blijft dus onbeantwoord : waarom struikelen we hier op politics.be dan over de forumleden die to-taal ontkennen dat ze racist zijn, terwijl hun berichten het omgekeerde aantonen ? Waarom die nutteloze taqiya ? Waarom zijn ze daar niet fier over ? |
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het lijkt te kloppen dat de rechtse brigade zich meer kan permitteren.
Als links Hitler bovenhaalt riskeren ze banpunten. |
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen kruisen, geen kopvodden, geen shtreimels, nikske. Nultolerantie voor religieuze onzin. En niemand heeft ook maar de minste interesse in wat het personeel persoonlijk interesseert qua religie en/of politieke overtuiging. Dat is en blijft privé, en wie het toch zou willen binnen smokkelen krijgt zijn C4.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 18 december 2022 om 15:00. |
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#345 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#346 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Elk van de drie Abramahistische vormen van dezelfde shit zijn de basis geweest voor eindeloze repressie en oorlogen. Het probleem ontstaat pas als er eindelijk eens een succesvolle warmonger is , die in zijn zoektocht naar macht lukt en een land/streek/volk enz weet te gaan verknechten. Afhankelijk van die zijn gebruikte versie van wat in essentie dezelfde religie is gaan we dan als buitenstaander zeggen dat er ofwel een probleem is met de kruisvaarders en tempeliers, of met de Moehajeddien en hun Jihad. Met de Shtreimel dragers hebben we dat probleem niet meer, die zijn in '71 NC door de Romeinen totaal in de pan gehakt. |
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#349 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb al aangegeven dat huidskleur een zinvolle PROXY kan zijn om te weten wie VEEL KANS maakt om nutteloos te zijn, of schadelijk, maar het is niet oorzakelijk. Ik beschouw dat dus ook niet als echt racisme. Zo vind ik bijvoorbeeld dat het goed zou zijn dat de meeste Russen kreperen. Maar daar werkt die proxy niet. En zijn er mensen met een gekleurd vel bij ons die tot ons volk horen. En daar werkt die proxy ook niet. En ik denk dat zoiets trouwens het geval is met veruit de meeste mensen waar jij van verbaasd bent dat ze zichzelf niet als racist uiten. Omdat zij van zichzelf niet vinden dat zij racisten zijn. Er zijn misschien echte huidskleur racisten, en zoals ik al stelde, ik heb daar niks tegen, ik vind dat mensen mogen kotsen van waar ze van willen kotsen. Als er zijn die van negers kotsen is dat hun goed recht, en als er zijn die negers willen afmaken is dat voor mij ook OK. Maar voor mij is huidskleur NIET de reden om mensen willen af te maken, ik heb daar andere criteria voor. Namelijk: is hun leven voor mij een voor of een nadeel. En rondlopen in een donker vel is voor mij niet speciaal een voor of nadeel, dus is DAT voor mij niet een hoofdcriterium. Dus ja, misschien zijn er mensen hier die echte racisten zijn. Of ze daarvoor uit komen of niet weet ik niet. Ik denk echter dat de meeste mensen die jij van racisme verdenkt, dat van zichzelf echt niet vinden. Omdat jij een andere definitie van racist gebruikt dan zij, he. |
||
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 18 december 2022 om 15:32. |
|
|
|
|
|
|
#351 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar meer nog, in de praktijk, zelfs zonder die geopolitieke overwegingen, stellen wij vast dat moslimmigheid verantwoordelijk is voor een misbruiken van onze sociale instellingen en zo, omdat de mentaliteit die bedacht werd met die sociale instellingen niet in overeenstemming is met het vijandige denken dat inherent is aan moslimmigheid. Dus zelfs puur voor ons zelfbehoud moet onze maatschappij daarvan gereinigd worden he. |
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#353 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb gewoon een gruwelijke hekel aan contaminatie van begrippen.
|
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou zelfs zeggen dat we zelfs nog geen begin gemaakt hebben met het oplossen van het wappie probleem: die mensen hebben meestal zelfs nog belangrijke functies ! Zelfs de wappie dictator VDB is niet eens met pek en veren ingesmeerd. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 december 2022 om 15:48. |
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De kloof tussen overheid en burger groeit, men wil geen burgerparticipatie blijkbaar. |
|
|
|
|
|
|
#356 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
4 banpunten.
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We hebben het over die onnozelaars die dokters verboden van geneesmiddelen voor te schrijven, die gekke dingen vertelden over rare maatregelen, en die nog veel dwazer zaken kwamen vertellen over magische vaccins en zo. Kortom, kwakzalvers en dwingelanden, mensen die in totale tegenspraak met de wetenschappelijke waarnemingen rare dingen kwamen zeggen, en vonden dat dat nog eens moest afgedwongen worden ook. Lullen die in hun totalitair droomwereldje vooral veel goedgelovige mensen allerlei lulkoek wijsmaakten, en valse remedies opdrongen. Ik zal U een hint geven: de vader van alle wappies heette Professor Ferguson. En dan zijn er heel veel volgelingen geweest, en andere lulkoek verkopers. Een tweede hint: een heel grote lokale wappie was Van Damme, die beweerde dat er geen natuurlijke immuniteit was, door een zot verhaaltje over lymfeknopen, en die beweerde dat er vaccinale groepsimmuniteit zou komen. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 december 2022 om 20:03. |
|
|
|
|
|
|
#358 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
BDW die zou willen samenwerken met het VB als het VB bepaalde figuren uit zijn lijsten schrapt?
Kerstmis valt op 1 April zeker???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|