![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#36041 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36042 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36043 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wie gaat er dan nog peren opsturen naar RU ? ik bedoel gewoon als 50% van, de economische handel wegvalt (remember in economie is diegene die koopt de goedkoopste bron) dan valt voor RU een goed deel van het voordeel van handel voeren met het westen weg... En krijgen ze minder auto's, goederen etc Idd het kan en zal vervangen worden door China, maar de relevantie is dat de goederen die geexporteerd worden naar westen die zorgen voor inkomen voor RU, en waarmee dan goederen gekocht worden in Westen en China uiteidnelijk een stuk wegvalt of de economie gaat in recessie heet dat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36044 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik antwoord met feiten op pertinente leugens, wat gij daar verder van denkt interesseert me niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36045 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland zal dat niet doen, het enige land die ooit atoombommen op steden heeft gegooid is de VS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36046 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sukkelaartje toch! ![]()
![]() |
![]() |
#36047 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Als Oost-Duitsland dan toch zo'n verschrikking was, hoe verklaar je dit dan? https://www.spiegel.de/international...-a-634122.html Ah ja maar wacht, die Oost-Duitsers weten niet welke hel het leven onder het communisme was, net zomin als de Roemenen, Bulgaren of Russen. In het Westen daarentegen weten ze dat veel beter, zoals het Westen denkt alles veel beter te weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36048 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga daar geen seconde minder van slapen, of gij dit nu wel of niet gelooft. Ik probeer mijn leven nu en dan wat spannend te maken, de gemiddelde Belg is oersaai. En met Oekraïners en Russen ben je aan het goede adres, want die zijn zelden saai. Op dat vlak is de vluchtelingengolf wel een goede zaak haha.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36049 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36050 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de invoer van westerse auto's is zo goed als volledig weggevallen sinds februari. En wat blijkt? De verkoop zit weer op het niveau van vorig jaar, de Russische consument heeft Russische en Chinese auto's leren waarderen, die even goed zijn tegenwoordig en een pak goedkoper. Ze gaan nooit meer terug naar de dure westerse producten. Dit zijn consumenten die het Westen voorgoed kwijt is, en het is niet zo dat de economische situatie in West-Europa er rooskleurig uitziet. De West-Europese recessie is kunstmatig veroorzaakt door onze leiders, terwijl het er net zo goed uitzag na corona. Faut le faire! Laatst gewijzigd door tomm : 19 december 2022 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36051 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() China is de grootste economie ter wereld
een raket is op enkele seconden van Kaliningrad in Brussel? ik zie net dat ge nu een verhaal ligt te verzinnen dat ge met een oekraiense uit Dnipr aan het aanpappen zijt. gij had toch een ander lief uit Oost-Europa (of is het gewoon een ander hoertje) ![]() zo jaloers op mijn oekraiens lief? die viert vandaag een orthodoxe feestdag en maakt gibos (nu vraagt gij u af of ik da verzin, zelf uitgezocht heb online of dat het misschien toch gewoon waar is) soit 1 feit is nog steeds een feit de Russische stad kherson wordt vandaag bezet door buitenlandse troepen en het het enige dat het russische leger doet is de burgers in Kherson bevriezen en zonder elektriciteit zetten. gewoon de stad heroveren zit er duidelijk niet in voor het 2e grootste leger ter wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36052 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
4 seconden vanuit Kaliningrad naar Brussel... 4 seconden nadenken zou toch voldoende moeten zijn om te beseffen dat dat helemaal niet kan? 1000 km op 4 seconden. Dat is een snelheid van 900.000 km per uur. Je maakt je gewoon keer op keer belachelijk. Net zoals Rusland zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36053 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Rusland houdt tussen 21 en 27 december militaire oefeningen met de Chinese marine. Dat heeft het Russische ministerie van Defensie bekendgemaakt, bericht persbureau Interfax.
Bij de gezamenlijke marine-oefeningen worden volgens Defensie raketten en artillerie in de Oost-Chinese Zee geschoten. Er worden vier Russische schepen en zes Chinese marineschepen ingezet en daarnaast een aantal helikopters en gevechtsvliegtuigen. "Het belangrijkste doel is om de maritieme samenwerking tussen Rusland en China te versterken, en om vrede en stabiliteit in de Aziatisch-Pacifische regio te behouden", aldus het Russische ministerie. Moskou probeert zijn banden met Beijing aan te halen sinds de oorlog in Oekraïne uitbrak. De twee landen gingen begin dit jaar, kort voor de Russische invasie in Oekraïne, akkoord met een partnerschap "zonder grenzen"." https://www.demorgen.be/nieuws/live-...llen~b38bed0a/ Rusland staat helemaal niet geisoleerd, de banden met China zijn nog nooit zo goed geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36054 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The Russian military says the Kinzhal has a range of up to 2,000 kilometers (1,243 miles) and flies at 10 times the speed of sound, making it difficult to intercept. Russia has used the weapon to strike several targets in Ukraine." https://www.defensenews.com/global/e...tic-territory/ https://theconversation.com/how-hype...xplains-180836 Laatst gewijzigd door tomm : 19 december 2022 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36055 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kaliningrad Brussel is 1400 km. Sommige raketten kunnen 11 km. per seconde vliegen, dus een goeie 2 minuten.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36056 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snelheid van het geluid = 1234 km/u 10 keer de snelheid van het geluid = 12.340 km/u Op 4 seconden van Kaliningrad naar Brussel = 900.000 km/u. Uw Kinzhal raket haalt dus ongeveer 1/75ste van de vereist snelheid om in 4 seconden Brussel te raken. Maar we weten al langer dat je het moeilijk hebt met getallen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 19 december 2022 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36057 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja maar 4 seconden klinkt natuurlijk veel spectaculairder hé. En dreigend overkomen is uiteraard veel belangrijker dan geloofwaardig overkomen. U denkt als een echte Rus. Maar u begrijpt het nog steeds niet. De tijd dat we bang waren van Rusland is voorbij. Het enige wat we nog doen is lachen met hun geknoei in Oekraïne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36058 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36059 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had de berekening niet gemaakt nu wel, komt naar op ongeveer 2 minuten. Welke orthodoxe feestdag? Orthodox kerstmis begint 7 januari. Nog nooit gehoord van Gibos. Oekrainers net als Russen nemen het leven niet zo serieus, een drankje op cafe kan eindigen in een wilde nacht, dat hoeft niet maar het kan. Rusland heeft er strategisch voor gekozen zich terug te trekken tot achter de machtige Dnepr, een natuurlijke barriere, en meer troepen in te zetten in Donbass waar de Oekrainers het moeilijk krijgen. De overgrote meerderheid van de inwoners van Kherson koos ervoor om tijdelijk naar Rusland te vluchten. Kherson wordt nu voornamelijk bewoond door Oekrainse troepen, vandaar de beschietingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36060 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |