![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Zelenski is.. | |||
Een held |
![]() ![]() ![]() |
18 | 51,43% |
Een idioot |
![]() ![]() ![]() |
15 | 42,86% |
Que? |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,71% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel mij nog steeds de vraag wie er eigenlijk in de fout gegaan is?
Is het Poetin met zijn moordende tocht? Is het Zelenski met zijn blijvende 'gejank' om bij de NAVO te geraken waarbij de vraag rijst: hadden er zoveel doden geweest als hij dat niet gedaan had? Heeft hij daarmee in Poetin zijn rapen 'gescheten' met meer bij de NAVO te willen aanleunen? Begrijpt u mij niet verkeerd beste forumleden & lezers altegader: ik ben het totaal niet eens met de moordende toch van Poetin. Op huidig ogenblik schuilt het gevaar en niet om een klein hoekje dat de EU meer en meer betrokken raakt bij de oorlog wat niet echt een goed vooruitzicht is. De Engelse frontman die tot daar gegaan is en wat beloftes gemaakt heeft. Het UK was toch niet meer bij de EU? (BREXIT of vergis ik mij nu schromelijk ![]() BREXIT gezien als het vertrek uit de EUROPESE UNIE. p.s. Een iets oudere site: Hoever gaat Poetin
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 april 2022 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij had de Krim. Hij kon zich beperkt hebben tot Donbass & Mariupol. Nee, ik zie Zelensky niet als held, hij houdt 't vuur stokend. Maar, hij doet ook wel wat hij denkt dat moet voor zijn land. Hopelijk! Want er zit veel meer achter, er is veel gebeurd in de vele jaren voorafgaand aan Putin's inval. Dat rechtvaardigt geenszins al dat bloedvergieten & alle verloren levens.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet voor niets hebben de Poetin-lovers steeds maar herhaald dat hij naar Polen gevlucht was, kwestie van het verzet in Oekraïne in diskrediet te brengen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zelenski,is geen dictator die eenzijdig iets kan beslissen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Overigens, waarom is die enquete al gesloten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ZO is hij dan wel,die President Zelensky...
Doordat hij een functionerend "team" rond zich heeft merken we dat voor "staats-aangelegenheden" hij niet altijd meer in Kiev aanwezig is de laatste maanden...... Hij hoeft zich ook niet ergens in een paleis op te sluiten en te "besturen" vanachter een bureau kijkend naar grote schermen in "teleconferentie"...Of hoogstens in de openbaarheid te verschijnen in zeer formele aangelegenheden,omstuwd door hoogwaardigheidsbekleders ,protocol,vlaggen en beveiliging. Hij BEWEEGT in het land,medailles uitdelend,en regelmatig al eens gewonden bezoekend... Het is altijd wat onwennig,zo een ziekenbezoek hé,maar geen "stijfdeftigheid" vereist nu,die mannen,die verminkt uit deze oorlog zullen komen,(maar verder al aan de beterhand),moeten NIKS meer bewijzen aan de president,en als er een selfie gevraagd wordt,dan met plezier! We zien hoe er ook niet-Oekrainers tussen zitten.... https://www.youtube.com/watch?v=6hLHDQarPDc Zoals Brits PM Johnson al bemerkte vroeg in deze oorlog,de man is GEBOREN voor het handelen in zulke situaties.... Wat een verschil met President Putin... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 4 augustus 2022 om 05:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is zijn fout niet dat zijn land werd aangevallen. En in de chaos van de oorlog lijkt hij goed naar boven te kunnen zwemmen.
Maar voor de rest vind ik het maar een raar sjarelke om tientallen miljarden euro's aan toe te vertrouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Europees Commissaris
|
![]() Het kontmaatje van seniele Joe. Uitschot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer slechte photoshop.
![]() |
#255 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze zijn zeer slecht in Photoshoppen.
![]() |
#257 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als het goed is moet je ook kunnen meelachen. Vind ik.
![]() |
#258 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind hem terecht de man van het jaar,
en het zal moeilijk worden om hem de titel 'man van het decennium' af te pakken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind groen onderlijfje een gevaar voor de mensheid, een maffiabaas en een omhooggevallen acteur.