![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Make America Great Again !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Wakker worden! Biden zit nu aan de knoppen.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog: de doodstraf zonder enige vorm van rechtzaak? "Ik ga er vanuit dat die persoon iets van mij gestolen heeft dus ik schiet hem dood." Zoiets? Al een geluk dat ze dat halfgaar geval voor heeeeel lang achter de tralies gaan steken. Hoe achterlijk kan je zijn?
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste wordt het een middeleeuws spektakel als iedereen het recht in eigen handen gaat nemen. Ten tweede schiet die vrouw 3 man neer die in haar gestolen wagen zaten maar waarvan ze niet eens met zekerheid wist of zij de auto ook daadwerkelijk gestolen hadden. Ten derde vraag ik me af wie gaat beslissen vanaf welk moment de doodstraf mag uitgevoerd worden bij diefstal. Een tijdje terug verdween hier vooraan uit de tuin een klein tuinbeeldje. Iets van een €10. Als ik te weten kom wie dat meenam, mag ik die dan koelbloedig gaan doodschieten? Of is €10 niet genoeg? Of meer nog: als ik mijn beeldje ergens in iemands tuin zie staan, mag ik de eigenaar van die tuin dan botweg dood gaan schieten? Met het risico dat die mens dat beeldje kocht van de dief zonder te weten dat het gestolen was? Zo ja: dan krijg ik een vrijgeleide om eender wie zo maar dood te gaan schieten. Even verklaren dat ik 'dacht' dat hij iets van mij stal is voldoende om vrijuit te gaan. Ja, echt wel de juiste reactie van dat mens. Moesten ze meer doen. De wereld zou er plots heel wat vrolijker uitzien... ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bleek nadien overigens één van de buurjongens met zijn vrienden geweest te zijn. Jeugdige baldadigheid.
Echter geen reden om hen in leven te laten mag ik aannemen? Mag wurgen ook want ik heb geen pistool?
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zie het zo, dit was een beetje overdreven natuurlijk, maar als je je gepiekte auto weet staan en de flikken belt, denk je dat ze dan op tijd gaan komen om uw auto terug te geven ? Dus stel ze pieken mijn voiture, dan zal ik die gaan terughalen als ik ze weet staan. Ga ik direct dien dief door zijne kop schieten, nee maar als hij mij de sleutels niet braaf geeft, ga ik hem wel een beetje verbouwen tot hij dat wel doet. Ander scenario, er gaat een carjacker met getrokken wapen voor mij staan terwijl ik in mijn auto zit... wat denk je dat er dan gaat gebeuren ? Ja ik rij daar los over, dat is zelf geen beslissing waar ik lang over ga nadenken, Gevaar direct neutraliseren, gaat hij daarbij een beetje dood, dikke pech. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 28 december 2022 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee ik ga hem niet in t straat executeren nee, maar hij gaat de komende 20 jaar best in een wijde boog om mijn erf heen gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh ja, in de VS wordt nog altijd veel opgelost met de revolver.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 28 december 2022 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige echte probleem dat ik in dit geval zie is de schade aan de wagen en het opruimwerk.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Wat zaten die in haar auto te doen ? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat de andere/overblijvende buurjongens het niet meer zullen riskeren om nog een auto te gaan stelen?
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ging het mij om. Dat hij nooit nog mijn beste vriend gaat worden ontken ik niet maar dat is nog iets heel anders dan doodschieten eh?
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk jij dat de meerderheid van de Amerikanen gediend is met die manier van "oplossen"?
![]() |