![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mensen die, ter goeder of kwader trouw, goed begrijpen dat "de massa" gewoon kudde-dieren zijn, die al te gemakkelijk, met de juiste triggers, van de ene kant van het politieke grasveld naar het andere te jagen zijn. Dus dat er géén cynische kliek is, die van die "wetenschap" gebruikt maakt, en dat het louter "de gang der zaken is," daar volg ik je niet (helemaal) in. Het is inderdaad een grote psychologische sprong in het duister, de gedachte dat er een cynische kliek zou zijn, en met "duister" bedoel ik dat die cynische kliek goed begrepen heeft dat zij achter de gordijn moet blijven staan.
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() In Japan ziet men de bui hangen.
Het net begint zich sneller en sneller te sluiten. De vaxforceurs mogen zich terecht heel bang beginnen te voelen. En weet je wat, het zijn de imuungecompromitteerde gevaxten die de vaxforceurs gaan komen opzoeken. Lees Gustave Le Bon nog maar eens. https://rumble.com/v1xrjfu-dr.-masan...ns-of-liv.html
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Wat betekent dat precies “het net sluit zich”? Revolutie? Tribunaal? Wat is precies de finaliteit, als het net helemaal dicht is?
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Japanners hun yen begint ook te vallen.
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Miljarden goede levensjaren zijn verloren gegaan, door enkele bedenkers, meerdere uitvoerders, vele apologisten. En de slachtoffers beginnen het in’t snuitje te krijgen. Dat is het net dat zich sluit. Ik herhaal, lees “La psychologie des Foules” van Le Bon nog maar eens; zodra de massa, die voorheen slaafs bevelen opvolgde van de vaxforceurs, inzien dat ze bij de neus genomen zijn, wel laat ik het zo zeggen, dan zou ik niet graag te boek staan als een vaxforceur. Het zullen niet de “vrije-keuze-vaxxeurs” zijn die voor rechter gaan spelen in de tribunalen. En de “vrije-keuze-vaxxeurs” zullen het valluik van het schavot ook niet manipuleren. Dat zullen de vax-slachtoffers zijn. With a vengeance. Kijk het filmpje hierboven nog maar eens. Echt kwade japanners zie je niet vaak.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 december 2022 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
WIJ hebben altijd gelijk gehad, maar zijn nu ook gelijk aan het krijgen. Inderdaad miljarden immuun-gecompromiteerden. Dat zijn ook slachtoffers. Ontkennen voelt dan als een warm deken, als je angst voelt dat je misschien zelf de volgende bent die plots doodvalt.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 december 2022 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Tenandere, er hangt wel degelijk een geur van iets in de lucht. Ik kan het moeilijk verwoorden, maar het zijn erg volatiele tijden, de boel kan zo maar helemaal ontploffen, letterlijk en figuurlijk. Vandaar dat de flikken in AUS nu ook openlijk oproepen tot verklikken, als ge anti-centraal bestuur bent. Dat doe je niet als je comfortabel in je despoten-zetel zit. https://www.zerohedge.com/political/...ine-conspiracy We zullen zien, voltian, we zullen zien.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 december 2022 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Wie gaat zo'n tribunaal ook instellen in een quasi totalitair systeem dat zichzelf zou dienen te onderzoeken? Als de druk van de bevolking groot wordt en de bewijzen onontkoombaar kan er wel eens een fall guy maar voren geschoven worden. Maar er is meer nodig om de criminaliteit uit dit systeem te krijgen dan een Big Pharma bedrog met doden, ook al zijn het er een paar honderd duizend over de hele wereld.
Laatst gewijzigd door Bach : 28 december 2022 om 23:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 28 december 2022 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Vraag maar aan ceaucescu.
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Wapens hebben er niets mee te maken. Stilzwijgen is het enige wat een totalitair systeem overeind houdt.
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Alhoewel. Ik ken er toch voor wie dat boosteren te ver gaat. En ik zie ook precies meer snotvallingen bij de geprikten. Maar die steekproef is te klein en misschien heb ik wel een bias. Maar toch. Laatst gewijzigd door Bach : 29 december 2022 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men zal beseffen dat men in de maling is genomen...met al dan niet genocide als gevolg...gaat de wereld in vlammen op. En terecht.
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Of putin!…
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je geeft al een tijdje aan dat “de afrekening” eraan komt. Als ge daar geen tijdspanne op plakt, dan is dat wat hol. Allez, als ge zegt, 2, 20 of 200j… ik denk dat bij een revolutie binnen 200j de oorzaak niet gezocht moet worden in covid 200j ervoor… Maar goed, als de afrekening eraan komt, dan heb ik blijkbaar niet lang meer te leven. Kan ik nog terug? Ik wil wel doen alsof ik niet geloof in vaccins…
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het feit bijvoorbeeld, dat zoiets als https://c19ivm.org/meta.html zijn account gecensureerd werd door Twitter, terwijl je moeilijk meer wetenschappelijk te werk kan gaan, geeft aan hoe ver heen zij waren. Het feit dat op een zeker ogenblik zelfs wetenschappelijke tijdschriften hun account gecensureerd werd, omdat die pseudowetenschappelijke nep-reviewers die geen ballen begrijpen van wetenschap maar enkel maar echokamers organiseren voor het "goede denken" op een puur religieuze dogmatische wijze, geeft aan hoe ONWETENSCHAPPELIJK en hoe RELIGIEUS FANATIEK DOGMATISCH die dingen geworden waren. |
||
![]() |
![]() |