![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Een substantieel deel van de bevolking weigerde de plaatsing van een digitale meter, zich daarbij baserend op een uitspraak van het Grondwettelijk Hof welke als volgt luidt;
"Ter bescherming tegen elektromagnetische straling stelt het Hof dat de machtiging aan de Vlaamse Regering zo moet worden geïnterpreteerd dat elke netgebruiker kan kiezen voor een communicatie via bekabeling in plaats van een draadloze communicatie." https://vehs.be/grondwettelijk-hof-e...igitale-meter/ Nu komt Fluvius dus met hun oplossing. Echter in plaats van gewoon te werken met een UTP kabel zoals dit je bij internetcommunicatie kan kiezen uit draadloos of met ethernet kabel, voorzien ze nu een kabel door de muur met een antenne aan de buitenkant of elders op uw terrein. https://www.hln.be/geld/na-weigering...-jou~a1150933/ Het blijft dus nog steeds een draadloze digitale meter meter met gewoon een verlengkabel naar de antenne. Blijkbaar is het te moeilijk om gewoon een ethernetpoort en kabel te voorzien zodat er geen gebruik wordt gemaakt van draadloze communicatie? Mij lijkt deze "oplossing" alvast niet conform de uitspraak van het Grondwettelijk Hof.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 17 januari 2023 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kunnen hooguit nen kabel krijgen recht op de router van Telenet, en dat is het , en als ze wifi willen dan zal dat zijn met hun eigen 4G Ja die antenne is ne goeien truc want, gij kunt gij zeggen dat ge niet aan draadloze straling wilt blootgesteld worden, en in uw eigen huis kunt ge dat afdwingen . (zeker als ge in uw kooi van faraday hebt geinvesteerd.) maar de moment dat ge ne stap buiten zet, stralen ze u van alle kanten omver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze die digitale gewoon achteruit laten "draaien" zoals de analoge en er zal nog weinig of geen weerstand zijn om die te laten plaatsen.
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.amazon.nl/Rf-afscherming...09C28NRN5?th=1 Koop nu een paar rollen, voor Amazon het niet meer "mag" verkopen.
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn nog veel meer argumenten voor de weerstand van digitale meters. Bovendien speelt ook duurzaamheid een rol voor sommige mensen: waarom een perfect werkende analoge meter wel vervangen door digitale rommel waar reeds vele mankementen en storingen over werden gemeld? En nog: wie door elektromagnetische straling gezondheidsproblemen zou krijgen, kan draadloos/wifi dan nooit meer afzetten want dan zit ie zonder elektriciteit. En dan vergeet je nog het belangrijkste: de digitale meter als spion en om te kunnen bestraffen bij ongehoorzaamheid bij verplicht gespreid opladen van elektrische voertuigen....want we willen toch niet in het donker zitten door de overbelasting van het net, zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"De centrale" mag inderdaad eens uitleggen waarom dat nodig is, terwijl men vanuit "de centrale" zegt dat er slechts een paar pulsen per dag worden gezonden, (da's een leugen dus) en anderzijds, 1 puls per week is voldoende om verbruik te monitoren. Daarnaast, ik betaal voor mijn verbruik, dus waarom moet iemand anders dan ikzelf weten hoeveel ik verbruik? Ze maken elk jaar een afrekening, da's met andere woorden meer dan voldoende informatie voor "de centrale." Met andere woorden; "Meer Centrale Controle."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 17 januari 2023 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Sommige mensen moeten toch écht een zielig leven hebben, dat ze zich druk zitten te maken over zulke futiliteiten. "straling" van mijn meter ! Oh Jee ! Straks krijg ik voelsprieten, zoals bij covid vaccinaties met nano-chips van bij Bill Gates & Soros. Wat als ik in een krokodil verander ? Gaat Deep State mij via die digitale meter niet bespieden ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2023: de renaissance van de Middeleeuwen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees dat er écht oelewappers zijn die die onzin over "straling" en bijbehorende conspiracy verhaaltjes voor waarheid aanzien. Aluhoedjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schrijf uitsluitend eerlijke antwoorden, ik speel geen spelletjes. Recht voor de raap en klinkt het niet dan botst het.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 januari 2023 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch komen die pipo's mijn prive netwerk niet in, daar hebben die geen zaken mee. Dat is gewoon schending van de privacy. dus als ze hun meter willen uitlezen zal dat via hun eigen netwerk gebeuren niet via het mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu ja als het in een eigen vlan zit tot daar aan toe, maar ik ken dat soort gasten, ![]() |
|
![]() |
![]() |