![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#38061 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38062 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet niet wat yandex daarmee te zien heeft, maar ik weet wel dat iemand kankerhoer noemen niet beleefd is, vroeger niet en nu ook niey, en erg kwetsend kan overkomen. Ik denk dat moest ik U "kankerhoer" noemen dit mij strafpunten zou opleveren op dit forum, en terecht. En dat een jongere die zn lerares kankerhoer normt van school zal gestuurd worden.
Laatst gewijzigd door tomm : 24 februari 2023 om 14:01. |
|
|
|
|
|
#38063 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De man zou tevreden moeten zijn, en meer steun aanmoedigen voor Oekraine. Niemand begrijpt hem nog. |
|
|
|
|
|
|
#38064 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de Russen hebben nog steeds veel meer raketten, bovendien zullen zulke raketten weinig verschil maken aan het front, gewoon de bevolking in verder gelegen steden terroriseren. Nu goed de Russen kunnen dat ook en hebben veel meet raketten. Ik vind dat het tijd wordt om alle machtscentra in Kiev met de grond gelijk te maken. Met raketten die in Belarus opgesteld zijn. Laatst gewijzigd door tomm : 24 februari 2023 om 14:20. |
|
|
|
|
|
|
#38065 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gans Oekraine moet met de grond gelijk gemaakt worden, voor de Russen het mogen hebben. En daarbij moet het gros van de Oekrainers, en zo veel mogelijk Russisch kanonnenvlees, door de molen gedraaid worden. Rusland helpt goed mee. |
|
|
|
|
|
|
#38066 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://english.alarabiya.net/amp/Ne...th-of-Bakhmut-
Laatste dorp rond Bakhmut ingenomen, nu kunnen de Russen volop de laatste toegangsweg naar Bakhmut bombarderen, ik denk dat het een kwestie van weken of dagen is voor Zelensky het bevel geeft om zich terug te trekken uit Bakhmut, tenzij men een Mariupol scenario wil. Na Bakhmut is het nog 30 km. naar Kramatorsk en Slavyansk, de 2 laatste steden in Donbas die nog in Oekraiense handen zijn. Ze hebben de steden wel veranderd in militaire burchten, dus zal ook tijd vergen. Maar de evolutie is overduidelijk. De Oekrainers slagen er ook nergens meer in om een tegenoffensief in te zetten. Laatst gewijzigd door tomm : 24 februari 2023 om 14:19. |
|
|
|
|
|
#38067 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38068 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet alleen elimineren, ik denk dat de Russen vooral graag zulke wapens in handen zullen krijgen om grondig te onderzoeken. Misschien eens een raid vanuit Belarus? De aanvoerroute vanuit Polen loopt vlak langs de grens.
Laatst gewijzigd door tomm : 24 februari 2023 om 14:24. |
|
|
|
|
|
#38069 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Technisch gezien is het laatste dorp Kromove, al ligt dat zo dicht bij Bakhmut dat het eigenlijk bijna als deelgemeente gezien kan worden. In elk geval zullen ze dat stukje grond nog moeten innemen, tenzij ze Ivanivske veroveren, maar dat acht ik minder waarschijnlijk gezien de hoogtes van Chassiv yar daarop uitgeven. In elk geval ziet het er sinds het innemen van Berkhovka en Yahidne niet echt gezond uit voor de nog in Bakhmut aanwezige Oekraïense troepen.
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 24 februari 2023 om 14:28. |
|
|
|
|
|
|
#38070 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat zou dan weer de levering van gevechtsvliegtuigen bespoedigen denk ik .
|
|
|
|
|
|
#38071 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#38072 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voila, de Vladimir gaat nog veel contenter zijn. Hij zou moeten aandringen op de levering van F-35.
|
|
|
|
|
|
#38073 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De meeste van die dingen doen aan zelfvernietiging als ze achtergelaten worden he.
|
|
|
|
|
|
#38074 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
je kan zelfs landen op een stuk weide, dus weet echt niet wat je bedoelt hoor
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 24 februari 2023 om 16:17. |
|
|
|
|
|
|
#38075 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38076 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In noodgevallen mäar is erg riskant. Bovendien heeft Oekraine geen goede wegen.
|
|
|
|
|
|
#38077 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Strak plan! En ja, het is best dat je een gevechtsvliegtuig van om en bij de 10 miljoen dollar op een daarvoor voorzien landingsbaan laat landen. Het schijnt dat die dingen nogal moeilijk uit te graven zijn uit de modder als ze met hun 16.000 kg er in vast komen te zitten.
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 24 februari 2023 om 18:00. |
|
|
|
|
|
|
#38078 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38079 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Whereas democracy was widely equated with the West during the Cold War, we now find that those in China, India and Turkey no longer make that equivalence. Neither do most non-Western populations we polled think that the defense of democracy is the main motive behind Western support for Ukraine — less than a quarter of respondents in Turkey and China said they believe the West is supporting Ukraine to defend its democracy or territory.
When asked which country comes closest to having a “real democracy,” a stunning 77 percent in China responded that it was . . . China, and 57 percent in India said . . . India. The responses weren’t quite as clear-cut in Russia and Turkey, but still, the most frequently given answer in Turkey was Turkey (36 percent) and in Russia it was Russia (20 percent). These nations are playing a pragmatic game, seeking to maintain good relations with Russia while making mildly worded criticisms of the invasion. And though Western media has focused on Russia’s abject military failure in what was supposed to be a short, clinical campaign, elsewhere in the world, the country retains its luster, with three-quarters of those surveyed in China (76 percent), India (77 percent) and Turkey (73 percent) believing Russia is now either stronger or just as strong as it was before the war. https://www.politico.eu/article/chin...re-world-orde/ Laatst gewijzigd door tomm : 25 februari 2023 om 01:06. |
|
|
|
|
|
#38080 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|