![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.n-va.be/nieuws/financier...-overheidsgeld Citaat:
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij vroeg dat het parlement daar over zou beslissen en dat het onmiddellijk zou stoppen. Hier nog eens Wat zijn de mogelijk gevolgen als blijkt dat de staatssecretaris haar boekje te buiten ging? “Dan kan de Kamer sancties opleggen, van een berisping tot het verhalen van de kosten op de toegelaten uitgaven bij de volgende verkiezingen”, legt Loones uit, “Maar daar zullen de parlementsleden zich dus over buigen. Alvast vraag ik de staatssecretaris om deze praktijk onmiddellijk stop te zetten en volledige transparantie te geven aan het parlement.” Hij vroeg toen dus geen ontslag, hij vroeg ook niet om belogen te worden, hij vroeg gewoon duidelijkheid. En als Demir een berisping krijgt. Laatst gewijzigd door reservespeler : 26 april 2023 om 10:00. |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De feiten zijn dus niet belangrijk, dat het verboden is is niet belangrijk. Neen, zoals in de kleuterklas krijg je straf van de juffrouw als je liegt. Wat die Schlitz en Demir gedaan hebben is exact hetzelfde. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Klopt als een bus. Dit pure framing.
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat kwam later. Toen duidelijk werd dat ze loog. |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als die persoon eerst nog gaat blijven beweren dat die fout nooit werd begaan, dan mag de sanctie zwaarder zijn. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iets wat ons Ecolo madammeke als het een beetje meezit nu ook wel zal geleerd hebben, maar ik heb er mijn twijfels bij. Want dat is ook deel van het probleem he, iets wordt vastgesteld, er wordt gelogen, er worden zelf anderen in betrokken om de eigen fout te camoufleren. Daarna gaat men mensen voor Nazi uitschelden. Dan verschiet men van het feit dat dat toch wel een beetje slecht valt. Had dat kieken gewoon gezegd, he, van ja ik heb mijn naam eronder gezet, andere politiekers gaan uitgebreid met hun realisaties in de gazet staan of zijn op tv te zien, ik heb er mijn logo onder gezet. Sorry ik wist dat niet het zal niet meer gebeuren... Boem probleem opgelost en ontmijnd er verder over doorgaan gaat op dat moment enkel in haar voordeel werken. Maar ja als ge zo dwaas zijn om te liegen en de andere optie te kiezen, namelijk zoveel mogelijk wind maken en diegene aanvallen die het nieuws heeft gebracht, dan doet ge een Barbara Streisandje. |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Europees Commissaris
|
Biden is eigenlijk een handpop zonder inhoud.
|
|
|
#113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Idd, het was Ch.Michel die zijn regering opofferde om zijn EU-postje (cadeau van Macron) veilig te stellen.
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uit de laatste persberichten blijkt dat men 'vandaag nog niet' gaat beslissen wie haar zal vervangen. Dat wil dus zeggen dat Ecolo haar wel degelijk wil vervangen.
https://www.hln.be/binnenland/staats...gaan~af77e0a9/ Alleen al maar voor die blaaskaak van een Loones te counteren die meent te mogen voorschrijven wat de meerderheid 'best' zou doen is dit de juiste beslissing.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 april 2023 om 10:58. |
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Madame Schlitz haar andere kemels mochten er ook zijn :
-Bij de start van de regering-De Croo stelde ze haar beleidsnota enkel in het Frans voor aan het parlement -Ze stelde een regeringscommissaris met een hoofddoek aan, wat in strijd is met de neutraliteit van de overheid -Ze sprak haar steun uit voor een wandeling waarbij mannen niet aanwezig mochten zijn enz enz enz..........
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
een extremist vh zuiverste water.
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Net op het nieuws van Radio Twee gaf ze zelf toe dat de leugen haar kop gekost had.. Wie bent u om dat tegen te spreken? |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is daarom ook dat uw geloofwaardigheid hier op dit forum minder waard is dan de kloten van Schoof.
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|