![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zo iemand kan je onmogelijk nog ernstig nemen in een debat.
Laatst gewijzigd door daiwa : 26 april 2023 om 20:59. |
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar die kan ik mij onmogelijk als womaniser inbeelden.
|
|
|
|
#203 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#204 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat hij ook eens van bil zou willen gaan lijkt me begrijpelijk. Maar ik kan me de horror en de weerzin goed indenken die Schlitz daarbij voelt wanneer ze zich dat probeert voor te stellen...
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#206 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En er zijn minder interessante politica's om een voorstelleke tot persoonlijke interactie te doen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Beter laat dan nooit. De Groene hersenen van Petra hebben het deze keer misschien wel begrepen. Nog een beetje water geven aan de plant om zeker te zijn dat zij tot aan het bot geraken. Regering laat alle Bpost-opdrachten voor overheid onderzoeken: ‘We willen alles uitspitten tot op het bot’ Minister van Overheidsbedrijven Petra De Sutter (Groen): 'Als er wantoestanden hebben plaatsgevonden Er komt een onderzoek naar alle opdrachten die Bpost heeft uitgevoerd voor de overheid. Het kernkabinet van de federale regering heeft ingestemd met dat voorstel van minister van Overheidsbedrijven Petra De Sutter (Groen). Redactie27 april 2023, 03:00 https://www.demorgen.be/nieuws/reger...w.google.be%2F Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 27 april 2023 om 05:31. |
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, die Italiaanse heeft zelfs geen tetten en lijkt meer op een transvent. Over zijn goede smaak kunnen we bijgevolg zeer kort zijn.
|
|
|
#212 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs als ze voor de Kamercommissie zou moeten komen, zal ze maximum dezelfde straf krijgen als Sarah Schlitz, namelijk een berisping. Laatst gewijzigd door reservespeler : 27 april 2023 om 06:03. |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie crooke daar al in leren pakske rondhuppelen met een zweep achter zijn politica's
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De teflon-eigenschap van Jambon I staat daarmee in schril contrast. Dat loopt allemaal van die man en zijn regering af dat zijn partijgenoten blunderen. |
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zijn geheugen is kort, het Pfas débacle is blijkbaar al vergeten, alsook de Weyts-dading in het Lantis schandaal. De woordbreuk inzake terugdraaiende teller die 100.000 eigenaars trof zal hij ook niet als 'liegen' catalogeren vermoedelijk ?
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Shiltz was de Belgische minister van Staat die tijdens de oorlogsjaren aan armpje strekje deed.
|
|
|