![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie op die geschiedkundige kaarten in die site het keizerlijk graafschap waar veel van mijn voorouders woonden ingekleurd als land van Loon (gelegen ten noorden van Maastricht aan de westoever van de Maas. Alhoewel dat gebied eeuwenlang onafhankelijk was en rechtstreeks afhankelijk was van de Duitse keizer. EN dus helemaal niet bij land van Loon behoorde.
Dat zegt veel over de historische waarde van de canon. Btw staat er ergens iets vermeld over het Land van Loon? Waarom maakt men geen melding vna de geboorteplaats van de gebroeders van Eyck? |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() Gaat ge beweren dat hetgeen ik schreef niet correct is?
BTW die site trekt ook op niet veel. Is klantonvriendelijk. Er is zelfs geen zoekmogelijkheid. Of zit die ergens..... https://upload.wikimedia.org/wikiped...rn_borders.png https://www.visitlanaken.be/400-jaar...p-in-oud-rekem Laatst gewijzigd door pajoske : 11 mei 2023 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() E.H. Cyriel Verschaeve moet in de Vlaamse Canon. DE spiritueel leider van Vlaanderen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is het anders duidelijk: het (onder) pastoortje van Alveringem was een volksverrader eerste klas! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De lijst van de Canon eens even snel doorgenomen. Ik voel geen verbondenheid daarmee. Dat ze hun Canon steken waar de zon niet schijnt. Hopelijk is het een Dikke Bertha en doet het goed pijn.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat die met die blote jongens op zijn kamerscherm?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die canon is best wel een interessant initiatief maar ik voel vb. ook een culturele verbondenheid met de saxofoon, Kuifje of Claude Barzotti.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan je al verklappen dat het niet verplicht zal worden de canon te kopen of te lezen. Nu ben je wel erg opgelucht zeker?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zo ook gevoelens van culturele verbondenheid. Vb. met mijn samsung gsm, met word en excell ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb die al betaald. Door te werken en door belastingen te betalen. En neen, ik zal pas opgelucht zijn als jij de pijp aan Maarten geeft.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel ook veel identitaire verbondenheid met mijn PS5 en Hogwarts Legacy.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 mei 2023 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, de very core of geopolitics. Meer dan 80% van alle wereldhandel gaat over de zee. Dus wie de "Navy" controleert, controleert de wereld. Ja, zo simpel zo is het.
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maritime transport is the backbone of international trade and the global economy. Over 80% of the volume of international trade in goods is carried by sea, and the percentage is even higher for most developing countries.
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwelijk solipsisme? Is dat een probleem?
Ja, in zekere zin wel want zij verkiezen altijd zichzelf voor de groep. Wat mannen op hun vrouwelijke competitie voor hebben. Mannen kiezen altijd of veelal de groep voor zichzelf. Daarom kunnen zij opofferen? ![]()
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij een vrouw zichzelf weten opofferen voor de overleving van de groep? Ja, juist...
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You are just raising him as a pig for the slaughter. The mask comes off. I give up! -Whahaha-
Be less of a nymfo. Cut the bullshit.
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()