![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie: 75,4 % Wallonie: 69,4 % Brussel: 70,0 % Vlaanderen: 79,8 % Voor Vlaanderen is dus de beoogde 80% praktisch bereikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De doppers stemmen op de pro-doppers partijen, zodat er niks kan veranderen.
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst dit, dan dat en dan zullen we wel zien wat we met ... doen. Nee Godverdomme, alle misbruiken moeten er uit, dat is pas rechtvaardig. En dat hele burn-out gedoe mag eens ferm onder de loep genomen worden. Ik zeg niet dat er geen burn-outs bestaan, maar ik twijfel er heel sterk aan dat iedereen, die thuis zit met ne burn-out, ook werkelijk ne burn-out heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij hoef je niet te overtuigen dat er gigantisch veel geld gaat naar vreemdelingen. Neemt niet weg dat levenslange werkloosheid negatief is voor alles en iedereen.
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie anders dan 'de overheid'/'de politiek' is verantwoordelijk voor de wetten die de samenleving bepalen/organiseren waarbinnen die sector moet functioneren? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Inderdaad, jij hebt overduidelijk geen papier van de overheid gekregen want je vergeet de helft van de OFFICIËLE verdeling van onze 278,7 miljard euro belastingen en sociale bijdragen en dan verwijt je mij wat je zelf doet...hilarisch... ![]() Citaat:
Citaat:
Wie denk je nog te kunnen wijsmaken dat er te weinig is met de hoogste belastingdruk die wij betalen? ![]() Citaat:
Gij hoeft mijn bijdragen niet te waarderen maar wel mijn mening te respecteren ook al ben je het er niet mee eens maar daarom hoef je zelf niet hatelijk en beledigend te worden.
![]() |
![]() |
#111 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vraag mij meer en meer af wat totaal ongeïnformeerden zich moeien in politieke discussies ?
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Twijfelen aan burn-out is heel normaal voor wie schaamteloos de gehandicapten en zieken ook al aan het werk wil jagen omdat de verspillende en corrupte politiek ons belastinggeld niet wil/kan beheren.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 20 mei 2023 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het duurt niet lang om beide web-stekken met elkaar te vergelijken. Als u aan de tweede begint, dient u er rekening mee te houden dat die door Safari als 'niet veilig' wordt beoordeeld. U zult in één oogopslag beseffen waarom. Als u weinig tijd hebt: http://enseignement.be/index.php?page=0&navi=152 Het onderdeel heet: "LES CIRCULAIRES, LOIS ET DÉCRETS". Die komen écht niet uit de lucht vallen, hé. Edit: sorry voor deze 'off topic'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 20 mei 2023 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() Van wie dan wél?
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Aan een geamputeerd been hoef je niet te twijfelen.
Maar stress, rugpijn en burnout zijn niet zo gemakkelijk te controleren. Je moet dan ook een idioot zijn om niet in te zien dat mensen zullen proberen het te faken.
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar in Wallonië is het lang niet zo erg als de rechterflank ons doen wil geloven hé.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 20 mei 2023 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen was het stil...........
|
![]() |
![]() |
![]() |