![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat die collaborerende Catalaan uit de nationale politiek verdwijnt, is een tegenslag voor de nva.
Zijn opvolger zal immers per definitie een geduchtigere tegenstander zijn dan dat kieken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zou hij als ex-parlementair dan ook zijn bedrijfsbakfiets moeten afgeven?
|
|
|
#43 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Waarschijnlijk niet, maar de pedalen, die hij bij het trappen elke keer kwijt was wel. Dat is dan ook een maatregel volgens het voorzorg-principe.
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat gij Groen sterk onderschat.
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ok min of meer een vrouw, een psychische stoornis, ... ja , maar t is geen negerin he of een sjineeske ... allee ja misschien kqan dat ook wel opgelost worden.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Tenzij de opvolgster een van die vette wijven uit de Dove commercial is.
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#52 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat een pracht van een inhoudelijke melding!!!
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In principe liegt Dadee niet.
De limiet van twee mandaten is er wel degelijk, maar de leden kunnen dat overroepen en toelaten dat een bepaalde politicus zich toch nog enkele keren kandidaat jan stellen. Wat is dan de waarde van zo'n regel? We zien hetzelfde bij de N-VA, daar bestaan ook regels, zo is er een:
Maar via de partijraad kan m'n dat naast zich neerleggen. Zelden of nooit wordt er tegen gestemd. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Minister-President
|
Wat een joke , jij kan ook niets inhoudelijks melden , FGTB ventje !
Lekker 1 mei gevierd met het geld van de vlamingen ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Parlementslid
|
Die selfie van hem zou eigenlijk ideaal zijn als afscheidsprent van zijn politieke carrière. Ik heb dan maar de gelegenheid genomen om daar nog een parodie op een welbekend lied voor te schrijven: het gaat nu ten slotte om een politiek lijk. Bij deze op de tonen van 'Afscheid van een vriend' van Clouseau:
Alles is voorgoed gedaan, Ook als je er niet klaar voor bent Helaas mijn lieve Catalaan Je verloor elk argument Wij blijven hier, ga maar naar daar Want daar is redelijk ver van hier Wij spreken af, ik weet niet waar Maar pak nu maar uwen bazar. Zonder jou tikt de klok even snel Maar bedrijfswagens rijden nog wel Dus neem maar afscheid, jij moet nu gaan Weet dat die selfie van jou, eeuwig blijft bestaan Slaap zacht, je hebt veel verdiend Je graaide tot je laatste zucht En ga, ga nu jij smient De middenstand is opgelucht Net zoals vroeger kom je wel terecht Ik weet je vindt een thuis heel gauw En ik herhaal wat jij me nooit hebt gezegd een man is biologisch nooit een vrouw Zonder jou tikt de klok even snel Maar bedrijfswagens rijden nog wel Dus neem maar afscheid, jij moet nu gaan Weet dat die selfie van jou, eeuwig blijft bestaan En ik weet ik zou dankbaar moeten zijn Maar precies daarom doet het zo'n pijn Laat achter: een puinhoop.
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 28 mei 2023 om 09:35. |
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|