![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Is uw lichaam gereed voor het strand? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Ofschoon wij al enkele dagen zomerse dagen beleven wat het weer betreft, begint de zomer binnen enkele dagen. De vraag van vandaag: "Is uw lichaam gereed voor het strand?" Dit wil zeggen: staalharde spieren, zichtbaar wasbordje/zichtbare aders en spiervezels, reeds voorgebruinde huid, enz. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goede Vlamingen gaan niet op het strand liggen. Zij hebben geen tijd om te luieren. Hoe durven ze! Zij dienen keihard te werken. Zij begeven zich per rijwiel naar het werk, toch? Zij hebben ook geen tijd om hun huid voor te bruinen. Alleen luie Vlamingen gaan dus op het strand liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou niet van het strand. Met al dat zand. In mijn ogen, oren, tussen mijn tenen, bilnaad en ballen ... en de blakke zon.
Ik hou van schaduw. Daar heb ik twee dingen voor nodig: de zon en een boom. En als gezelschap liefst wat vrouwelijk schoon.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaan lanterfanten op't strand, hoe komt U op't idee? Laat dat gatachterlijke gedoe maar over aan het kiesvee. Weet ge wat, ik ga morgen nog een rijwiel klaarstomen voor woon-werk verkeer.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 juni 2023 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte toezichthouders
Dit overlegoord blijkt voorlopig geen andere gespierde leden te herbergen. Dit is geen grote verrassing indien u de berichtgeving van de meeste leden nogmaals vluchtig zou overlopen. Deze bevat jammer genoeg vaak aanmoediging tot ondeugdzame zaken zoals bv. drankgebruik. Het doel van deze draad is uiteraard niet om doelloos en halfnaakt strand liggen of wandelen in de verf te komen zetten. Nee, daarvoor hebben de meeste mensen inderdaad geen tijd. Zij zijn immers druk bezig met het volgen van onnozele uitzendingen of met het zuipen/volproppen van ongezond voedsel. Deze draad is in het leven geroepen om iets anders bloot te kunnen leggen, namelijk 1. een gebrek aan kennis, 2. nijd en 3. onverschilligheid. 1. De vernoemde rimpel verminderde stof heeft geen spier bevorderende werking. Integendeel, het is spier verlammend... 2. Een gespierd lichaam, zonder buitensporigheden, is geen "onnozel schoonheidsdroombeeld" maar een toonbeeld van gezondheid. 3. Domme opmerkingen over "vervelend" zand en aanwezigheid van "wijvelijk schoon". Elke zichzelf eerbiedigende man beschikt echter over een dergelijk gespierd lichaam of is bezig om zo'n lichaam na te streven. Kwieke hoogbejaarde mannen en gespierde mannen met een beperking verdienen hier omtrent meer in de verf gezet te worden. Zij hebben het immers moeilijker. Geachte Vilvoordenaar Uw kennis van de Nieuwnoorse taal is mooi maar doet hier niets ter zake. Met Vilvoorde groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 17 juni 2023 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/U5L4SV3NiFY |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer me aan het niveau van de gesprekspartner aan te passen. Dat is moeilijk in dit geval. En het doet veel ter zake. In zowat alle andere draden waar u uw woordenbrij neerpent, verheerlijkt u elke afkeur van bezigheden die niet rechtstreeks voordeel opleveren voor uw blik op de perfecte maatschappij. Waar mannen als hardwerkende Luddieten dezelfde taken vervullen als hun grootvaders, en waar vrouwen herleid zijn tot baarmoeders. Onledige bezigheden zoals strandslenteren of lichaamskunstwerken maken zonder toegevoegde waarde uitgezonderd afgelijnde spierbundels zijn verwerpelijk. Had u uw betoog voor de aanwezigheid op het strand van gezonde, gespierde mannen ingehouden dat er echte arbeid verricht werd, zoals garnaalnetten slepen, al dan niet met de hulp van even gezonde, gespierde hengsten, of het rustigere, maar dieper geestelijk bevredigende zeevissen met hengels, dan had ik meer begrip voor uw betoog kunnen opbrengen. Maar nu, helaas, laat u uw ware aard zien. En die is op een tragische manier nog komischer dan een gezamelijk optreden van Urbanus en Alex Agnew. (die tesamen uw ideale ouderling zouden vormen)
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er dan weer totaal geen boodschap aan om tussen al die anderen op een strand te gaan liggen.
Liever de tuin of de veranda, met een goed boek in de 'aanslag', drankje, ijsje... Alle kansen zijn er dan ook om uw voorraad drankjes en ijsjes op gezette tijden aan te vullen. Naar de WC lopen is gemakkelijk want u bent dan toch thuis. BBQ klaarzetten voor de fans van.... p.s. Als dat een vergezochte optie is dat uw lichaam ok moet zijn (six-pack?) voor u zich op het strand gaat zetten dan is het ver gekomen. Doet mij zo denken aan een film met de Funès in St Tropez waar ze allemaal met hun borst vooruit op, het stand wandelden. (Lino Ventura en zo)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 juni 2023 om 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Refereerde je niet eerder naar: ![]() "L’Aventure, c’est L’Aventure" van Lelouch met de strand-scene in Antigua (Caraïben)? Zonder de Funès maar met Brel, Ventura, Maccione enzo...?
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stouterds zijn het die bugs.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 juni 2023 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat mevrouw de kikker/pad/puit zwaar gefrustreerd is over haar lichaam.
Dat ze zich daarom hier voordoet als zijnde gespierd, voorgebruind, sterk, zichtbare aderen ( ![]() ![]() ![]() En oh ja, ook een wasbordje! Wie weet weegt mevrouw de kikker/pad/puit wel 150 kg? Heeft ze een blubberende hangbuik , 3 onderkinnen, olifantenbenen? Het zou zomaar eens kunnen. Immers, iemand die tevreden is over zichzelf gaat echt niet in elk topic vermelden hoe 'perfect' die is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mijn leeftijd valt het nog best mee. Al deugt het ook niet als je het zo moet zeggen.
Wat minder scherp dan toen ik nog 4 keer per week ging sporten… ![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi geformuleerd, daar steekt poëzie in.
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best een Camping langsheen de Ourthe. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, zo noem ik de mijne soms.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 juni 2023 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |