![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Is uw lichaam gereed voor het strand? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 Miljard Scoville.
![]() Laten we de wereld verkennen; ik en jij samen. En we laten de achterlijken achter ons in deze beerput van de hel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nog eens een vrouw...
![]() Mongoloids, dat is het enige dat ze produceren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja ja waarvoor ge een GPS nodig hebt, dat vind ik nog de beste van allemaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge uw ballen diep genoeg begraafd blijven ze wel goe koel natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij geeft wel zijn punt duidelijk weer. Iemand met charisma en communicatievaardigheden kan de kiesveekudde leiden als een schapenhoeder met een paar Border Collies.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan blijft de bilnaad niet zandvrij. En da's lastig als de echtgenote de voorbinder in aanslag brengt.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jongeling ging ik met mijn ouders nogal eens naar Menton in de grote schoolvakantie.
Stond ik daar in het water te snorkelen en er kwam een vrouw naar mij toegezwommen zonder bikini en die vroeg: zitten hier zee-egels? Ik snorkelde even rustig verder en zei: "Ik zie er op het moment twee héééééél mooie!!!" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ook aan de te spannende zwembroek gelegen hebben???? ![]() *neuspeuter*
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2023 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben maar braaf naast die van ons gaan zitten om te bekomen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 juni 2023 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de wokers vinden het goed zo.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 juni 2023 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Of het strand klaar is voor mijn lichaam is een gans andere kwestie.:
Ik wens bij deze gelegenheid de belangen van gezonde mensen zonder al te veel spieren te benadrukken. Ik ben een eerder mager persoon (altijd geweest) en beoefen regelmatig sport. Maar ik hou me weg van sportbeoefening die erop gericht is meer spieren te ontwikkelen dan strikt noodzakelijk.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 19 juni 2023 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de zomer ga ik niet naar de kust. Als het goed weer is nodig ik gewoon wat vrienden en familie uit voor een barbeque. Ik ben niet aan het zand en zoutwater. Bij mij thuis ook geen kans op ambras met "jongeren".
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal goed en wel...
De vraag dient echter te luiden: Is het STRAND wel klaar voor mijn lichaam? |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |