![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga er inderdaad gemakshalve van uit dat het geconsumeerd wordt waar de BTW vergelijkbaar is, en rond de 20% gemiddeld. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 juli 2023 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#903 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#904 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#905 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas, ik bestel alles wat ik kan in het buitenland.
![]() |
![]() |
![]() |
#906 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EN centen vinden voor nieuw en beter beleid. En wat men daarvoor moet doen, is net het omgekeerde van wat Vivaldi doet, namelijk de put nog dieper maken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minister Mathot, PS, die zei dat inderdaad.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gemeenten die zuinig omsprongen met belastingsopbrengsten ... trekken aan het kortste eind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Loze kreten en inhoudsloos gefluister Wat gaat men doen ! Daar draait het om Wat kapot besparen ? Langer werken ? Lager pensioen ? Indexsprongen ? En trouwens als dat zo belangrijk is voor de N-VA dat goed pensioen WAAROM gebruikt de N-VA VlaReg haar financiële autonomie niet om iedere Vlaming een goed pensioen te garanderen ? Waarop wacht de VlaReg ? Het ligt nochtans binnen haar bevoegdheden !
![]() |
![]() |
#911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vb. op het vlak van pensioenen, eis ik een zeer degelijk beleid. Geen zever zoals Tobback Bruno toen hij aan de pensioenknoppen zat, en melkte "ik weet perfect wat ik moet doen, maar ik wil nog herverkozen geraken".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#912 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heeft men vanuit Europa reeds gereageerd ? Of is het opnieuw het verhaal van het vel en de beer?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een publiek geheim. De NVA was trouwens al maanden aan het zagen over die miljarden.
![]() |
#914 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder een licht gewijzigde versie hebben wel meer economen hetzelfde gezegd:
"Schulden maken is lonend, indien ze vakkundig gebruikt worden om te investeren in projecten die opbrengen". Maar ja, Sint Niklaas spelen behoort hier zeker niet toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook een manier om aan politiek te doen. Namelijk doen alsof je niet deel uitmaakt van het centrale probleem, en de oplossing enkel verwachten van anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geen zever over "uitgesteld loon". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#918 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jouw voorstel is -evident- het enige dat billijk en verdedigbaar is in ons bestaande systeem. De lasten & lusten gelijk leggen. Eén stelsel ongeacht ambtenarij, werknemers, of zelfstandigen. Zonder chou-chou categoriën die wat "beter" verdienen dan de rest zoals de machinisten van nmbs, de militairen, de flikken, de verkeersleiders, e.a. kasten van gepriviligieerden. Vraag is wie en binnen welk tijdsbestek er ooit politiek gaat in lukken om de bestaande koterij terug te normaliseren zonder dat heel het land een politieke lamlegging krijgt. Want laat ons een kat ook een kat noemen hee : dit is géén Waals probleem, ook Vlaanderen drijft in een zee van gepensioneerde overbetaalde ambtenaren en leraren met carrières van +/- 36 jaar + gelijkgestelde periodes die nog een half mensenleven lopen te potverteren op kosten van de maatschappij.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 13 juli 2023 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#919 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan krijgt Vivaldi dus een dikke buis. Er is een hervorming nodig om de vergrijzing betaalbaar te houden, niet om Europese middelen binnen te rijven. |
|
![]() |
![]() |