![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand half dood slaan vinden de Vlaams nationalisten veel minder erg en al zeker als de dader strontzat is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tot slot is iedere automobilist in feite wel een beetje een terrorist. Ze rijden immers dagelijks mensen dood waarbij familie en aanverwanten verweesd achterblijven of verminken slachtoffers voor het leven, rijden jaarlijks miljoenen dieren dood, ze zorgen voor vervuiling wat dan weer op zijn beurt zorgt voor allerhande ziektes zorgt bij mensen zoals kankers, hart- en vaatziekten, zorgen door het lawaai door onleefbaarheid, enz. De auto is dus in feit een moordwapen; mensen zouden dat goed moeten beseffen wanneer ze daarmee op pad gaan, maar dat gebeurt niet en ze zien het ook zo niet … tot het eens goed misloopt natuurlijk.
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In een maatschappij waar de helft van de bevolking het concept van voorrang van rechts niet begrijpt of niet weet wat rechts betekent, is het best niet in discussie te gaan met dergelijke figuren daar het hopeloos is. Maar ik kan wel begrijpen dat als je fysiek bedreigd wordt door een automobilist die u bijvoorbeeld rakelings passeert of, dat het dan moeilijk is om u te beheersen, ook al omdat die figuur dan een paar klappen zou verdienen.
![]() |
![]() |
#24 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of is dat geen veralgemening dan? Dat was dus geen verwijt, dat is een vaststelling! ![]() Als je de puntjes op de i wil hebben, doe het dan zelf ook! Door geen veralgemening te gebruiken met bijvoorbeeld: "steeds meer problemen met sommige automobilisten"? De algemene mentaliteit die nu heerst onder fietsers, zeker met e-bikes, dat ze aangepraat werd dat de baan van hen is, wordt elke dag bevestigd door hun (wan)gedrag, je kunt het zelfs bijna dagelijks lezen. En natuurlijk zijn er wel fietsers die de verkeersregels respecteren, net zoals er ook agressieve automobilisten zijn, maar dat behoeft geen uitleg voor de meeste mensen met een gram verstand. ![]() Je hoeft niet elk onderwerp zo persoonlijk te nemen en te denken dat elke mening een persoonlijk verwijt naar jou zou zijn, amai zeg. Citaat:
Citaat:
![]() De meeste automobilisten rijden NIET dagelijks mensen dood of verminken dagelijks slachtoffers voor het leven of rijden miljoenen dieren dood of zorgen voor vervuiling (met propere evkes) blablabla.....enkel de minderheid automobilisten die mensen doodrijden etc...(bij ongevallen en die gij dan allemaal terroristen noemt) komen in de media. Vanwaar komt jouw haat toch maar naar automobilisten dat je ze terroristen noemt? Wat heb je tegen automobilisten? Je kunt niet zelf autorijden en bent jaloers of wat?
![]() |
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En raar maar waar, de automobilisten die me "rakelings" passeren, zijn de oetlullen en kakelkiekes die met hun zombiebox bezig zijn. De anderen rijden met een grote boog om me heen.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een bla bla vertel je ons hier !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan frustreren, zo in een auto rond te rijden. Je betaalt je blauw aan taksen, verzekeringen en brandstof, en je staat bestendig ofwel in de file, ofwel voor een knip of een lage emissiezone. En waar die dingen niet zijn, daar hangen snelheidscamera's ...
Maar toch moet je geduldig en voorzichtig blijven. ZEN !! Dat is de boodschap.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, als er wat kruimels gestrooid moeten worden, is dat de kost van politicus wezen.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Brussel is het toch ook zo. Een halve gare die wat wiet verpatst op straat wordt opgepakt door de politie en voorgeleid . Als de politie de dag erna wat stampen krijgt gaan ze op de loop.
Dus je ziet aan geweld wordt weinig aandacht besteed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen was de andere kant uitgeklapt.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien kan Dedecker of u eens voorbeeld geven van een recent keukenongeval met dezelfde balans als onderstaande; Link
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 27 juli 2023 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ook met 5 in de wagen... Microslaap of secondenslaap = "iets gekregen", die komt bovendien meestal onaangekondigd. Citaat:
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06...altijd-veilig/
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 27 juli 2023 om 13:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent zo verblind door die drugswetgeving dat je overal dingen gaat zien die er niet zijn. En dingen in deze draad gaan posten die er niet horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Agressieproblemen meer geconcentreerd in Brussel? Ik vraag maar wat.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Specifiek in Brussel? Wat ook een rol zal spelen is hoeveel migranten er zijn. Mensen uit achterlopende landen hebben nogal de neiging om de auto meer dan de modale burger als statussymbool te zien en rijden rond met de attitude "Le roi, c'est moi". In Brussel is er veel migratie, zie ook de recente circulatieplannen die men meteen introk na bedreigingen en agressie van bepaalde bewoners.
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is alvast de verklaring niet.
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ken jij trouwens de oorzaak van het ongeval? Neen dus.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 juli 2023 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een van maar de meest voor de hand liggende verklaring is dat fietsers steppers en alles met twee wielen zich geen snars aantrekt van de verkeersregels. Ze weten heel goed ze nooit worden beboet.
Hoeveel wielertoeristen hebben er een fietsbel ???? Nochtans wettelijk verplicht....wel ik denk nog geen 10 %. Hoeveel fietsers die er wel een hebben gebruiken ze nog ? Hoeveel steppers stoppen aan een rood licht ? Ik denk geen enkele net als fietsers. Hoeveel e-bikes houden zich aan de 30 km/u beperking ? Hoeveel van de electrische steps en fietsen zijn er niet opgedreven en halen makkelijk 45 tot 50 en meer km/u ? Hoeveel wielertoeristen en andere tweewielige worden er gecontroleerd op Alcohol gebruik ?? Ik zie ze overal zuipen op terassen of ze daarna hun fiets laten staan en een taxi nemen betwijfel ik. Hoeveel fietsers weten dat ze op een zebrapad geen voorrang hebben wanneer ze niet naast hun fiets lopen en dus niet worden aanzien als voetgangers ? Ik zie in de stad een pak meer overtredingen van tweewielers dan van auto's. Er gaat geen dag voorbij of ik word voorbijgevlamd door steps en al dan niet e bikes terwijl ik me aan de 30 km/u regel hou. Het aantal gevallen van agressie zal alleen maar toenemen ook onder fietsers net als het aantal ongevallen. Dat schreef ik hier al 5 jaar geleden en ik krijg stilaan gelijk. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 juli 2023 om 16:05. |
![]() |
![]() |