![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
(Desintegratie) Tweede schietpartij in centrum Rotterdam tijdens Zomercarnaval analyse 1) moet dit primitieve, negroide zomercarnaval in Rotterdam niet gewoon verboden worden nu?? Nederland wordt op deze manier steeds onbeschaafder en afrikaniseert steeds sneller en sneller, ahw bedreigende exponentiele vernegeringsplaag gaande ok, hhaa hhaa of is dit juist niet gewoon geil, orgastisch en lekkerder voor de honderdduizenden afgeleefde blank Hollandse negerhoertjes?? Negers zijn een genetische bedreiging voor het INdiase, Chinese, Japanse en blanke RAS ok, zo zien wij als zwarte Indiase Rassen dit in feite. In heel Sinoide Azie denkt iedereen zo over negers. 2) WOKE blanken heulen met negers ok, Whiggas he noemt men hen. Schietpartijen, dus het is geen feest meer maar een grote desintegratie show van Afrikanen in Rotterdam, die KLEIN Afrika willen oprichten, ja kan dit nou getolereerd worden in het beschaafde Nederland?? 3) HOe onbeschaafd zijn negers en wat zijn de criteria en harde, wetenschappelijke argumenten van onbeschaving?? Dit soort dingen vind ik zo leuk om te onderzoeken, Adharma vinden Hindoes minderwaardig en onbeschaafd en negerbeschavingen zijn Adharmisch volgens veel gelovige, zwartkleurige Hindoes. 4) MOeilijke vraagstelling ok, uit ervaring weet ik dat veel negers en zwarte hindoestanen zich toch NOOIT gelukkig kunnen voelen in het witte, Ultra MOderne en HOOGbeschaafde Nederland. Ja daarom wil ik hun helpen om zich dus Gelukkiger te voelen, mbv mijn simpele toekomst droomplan Switie Sranang als zwarte koelie/blakamang heilsnatie. ================================== https://www.nu.nl/binnenland/6274468...rcarnaval.html Tweede schietpartij in centrum Rotterdam tijdens Zomercarnaval Door onze nieuwsredactie 29 jul 2023 om 22:26Update: 16 minuten geleden 0 reacties In het centrum van Rotterdam is zaterdagavond voor een tweede keer geschoten tijdens het Zomercarnaval. Daarbij zijn drie gewonden gevallen, meldt de politie. Ook agenten hebben meerdere schoten gelost. De tweede schietpartij vond zaterdagavond plaats op de Coolsingel waar het Zomercarnaval plaatsvindt, in de buurt van de Bijenkorf. De parade van het Zomercarnaval op de Coolsingel was al afgelopen, maar er zijn nog wel podia waar muziek wordt gespeeld. Een woordvoerder van de organisatie laat weten dat er nog geen besluit is genomen of het evenement definitief wordt stopgezet. Zaterdagmiddag vond er ook al een schietpartij plaats op de Coolsingel, ter hoogte van de McDonald's. Daarbij raakte niemand gewond. Het gebeurde dus niet in de stoet van het festival. De verdacht van de eerste schietpartij is gevlucht. De politie is naar hem op zoek. Over de dader van de tweede schietpartij is nog niets bekend. Beeld: ANP 0 reacties Lees meer over: Binnenland https://www.nu.nl/binnenland/6274468...rcarnaval.html ================================== |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Remigratiedemonstratie: honderden patriotten trekken luidkeels door Wenen
Citaat:
Het duurde nog lang maar veel mensen zijn het migratiecircus zo beu als iets en dat is meer dan begrijpelijk.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juli 2023 om 01:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() ja joh, helaas is die massa immigratie onnatuurlijk en het moet stopgezet worden zsm met name de niet blanken moeten GEEN naturalisatie rechten meer krijgen omdat zij juist NOOIT willen integreren en assimileren.
ik ga dit nog helemaal hard wetenschappelijk verder moeten onderzoeken met harde argumenten, die hele blankenhaat van veel zwarte hindoes en negers is toch zorgwekkend, en dit ontdekte ik afgelopen vijf jaar na kontakt met veel zwartjes en kleurlingen. Het moet GEEN schande meer zijn dat bijvoorbeeld het Forum voor Democratie openlijk zegt in hun teksten en partij programma dat zij Nederland BLANK en beschaafd en ontwikkeld willen houden, omdat de Hindoes, negers, Turken, Marokkanen, arabs ed, hetzelfde jammeren hele dag. Elke INTEL apensoort wil domineren en de baas spelen, typisch apengedrag. Aard vh beestje. Onze evolutie is mislukt ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onlangs nog op twitter (kuch) gelezen vanwege een woke-super-groene jongen:
waarom integreren de witte Rotterdammers niet in hun stad? Mijn dada nog eens herhalen: de immigratie is te snel, te massaal gebeurd. Dat heeft gemaakt dat heel wat immigranten gewoonweg geen kans hadden om te integreren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In Tilburg gisteren:
"In Rotterdam werd onlangs op het Zomercarnaval een schuurverbod in gevoerd, maar dit is Brabant en hier doen wij lekker waar wij zin in hebben!" Schietpartijen zijn dan weer ook typisch aan de mooie stad die Rotterdam heet. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 30 juli 2023 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 30 juli 2023 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eigenlijke reden
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juli 2023 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() al die zwarten die hier nu zitten haten blanken en daarom moeten de blanken het niet meer pikken en hard optreden tegen de WOKE dictatuur om zielige zwarten te beschermen.
wat mij betreft mag Extreem Rechts de komende verkiezing winnen met 2/3 van de stemmen waarna een WLM Revolutie moet starten, maar ok ik denk dat een professionele etnische zuivering nu zonder gaskamers kan en dan goedkoper en beschaafder zal zijn. Hier werk ik toch nu aan. Kennis moet overwinnen, Satthvische en Dharmische kennis, en de harde Blank/ Westerse BETA Wetenschappelijke kennis moeten winnen. VOL=VOL het blanke RAS is toch te bijzonder om uitgeroeid of voor de volle 100 procent doodgeneukt te worden door ruim 1 miljard PIKzwarte LUllen uit india en afrika op dez exo planeet denk ik. |
![]() |
![]() |