![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1001 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Olympisch kunstschaatsster Alexandra Paul (31) overlijdt bij gruwelijk auto-ongeluk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1002 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jonge autocoureur Ashlea Albertson overlijdt bij verkeersongeluk
Ashlea Albertson omgekomen bij tragisch ongeluk De 24-jarige raceautocoureur Ashlea Albertson kwam om het leven toen ze op weg was naar haar geboorteplaats Greenfield, Indiana. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1003 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet de moment om veel met de auto te rijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1004 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#1005 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mohamed al Fayed
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1006 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Egyptische zakenman en miljardair Mohamed Al Fayed overleden, zijn zoon Dodi kwam samen met pinses Diana om het leven in Parijs
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1007 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1008 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wilde gewoon verduidelijken dat onze collega Libro dit 6 uur ervoor al gemeld had. Ik ben helemaal niets hé. Behalve kritiek, lees ik weinig van u. Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 september 2023 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dire Straits-gitarist Jack Sonni overleden
Dire Straits heeft het overlijden bevestigd van bandlid Jack Sonni. De Britse rockgroep kondigde de dood van de 68-jarige gitarist aan op X, voorheen Twitter. p X valt te lezen. "Onze geliefde Jack heeft een leegte in ons hart en ziel achtergelaten... we zullen je zo erg missen, je bent altijd bij ons", over een doodsoorzaak zijn geen uitspraken gedaan. Sonni was de afgelopen periode op tournee met de Dire Straits Legacy-band. Afgelopen maandag liet de groep al weten dat Sonni een aantal komende optredens niet mee kon doen vanwege gezondheidsproblemen. Jack Sonni werd geboren op 9 december 1954 in de Amerikaanse staat Pennsylvania. Hij ontmoette Mark Knopfler en andere Dire Straits-leden in 1978 toen hij in een muziekwinkel in Manhattan werkte. ![]() https://www.telegraaf.nl/entertainme...onni-overleden |
![]() |
![]() |
![]() |
#1011 |
Minister
|
![]() Die heeft maar op één album van de DS meegespeeld en heeft zo'n 4 jaar met hen getourd ( ook op Live Aid ) om hem dan gitarist van de band te noemen vind ik net iets te sterk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1012 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik maar denken dat de Mark DE gitarist was van Dire Straits...
![]() |
#1013 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Clairy Polak (67)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1014 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Harris Wolobah uit Worcester.
Death by pikante tortilla. Hij had er maar Worchestershiresaus bij moeten drinken! https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230905_92008369 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1015 |
Minister
|
![]() Ivo "Nonkel Jef" Pauwels
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1016 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godverdemiljaardennondedju
Acteur Ivo Pauwels (85), alias "Nonkel Jef", is overleden Ivo Pauwels is gisterenavond overgebracht naar het ziekenhuis. Daar heeft hij nog een spoedoperatie ondergaan aan zijn hart. Die ingreep heeft hij niet overleefd, aldus zijn weduwe Diana. Pauwels was 85 jaar. Ik zag hem graag spelen. Laatst gewijzigd door reservespeler : 8 september 2023 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1017 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Bompa waarin hij naast oa Luc Philips speelde vond ik best te genieten.
Nonkel Jef vond ik eerlijk gezegd niet om aan te zien. Maar Pauwels kwam wel over als een sympathiek acteur. En ik zag eens een solovoorstelling van hem waarin hij enkele typetjes neerzette. Dat was nog voor die periode op VTM en dat was sterk.
![]() |
#1018 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk spelen ze niet al zijn feuilletons….
![]() |
#1019 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1020 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: