![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk wéét panda niet wat democratie betekent. Hij zou eens moeten naar Athene gaan Daar staat op de Acropolis HET symbool bij uitstek v.d. democratie. Subliem ! Laatst gewijzigd door Boduo : 5 september 2023 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar -om je te sparen- ga ik die duidelijke onwetendheid hier niet openbaren. Een 'dankuwel' van jou zou echter terecht zijn, Boduo.
![]() |
![]() |
#463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen historicus. In de lessen geschiedenis heb ik altijd geleerd dat de democratie "ontstaan" was in Athene... ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Haat is een geweldige motivator" blies Panda van de toren. Hij vormt zelf het levende bewijs dat zijn uitspraak klopt. En hij is niet de enige op dit forum.
De ware reden van die belgicistische haat is NIET de collaboratie van de Vlaams-nationalisten die Vlaams Belang stemmen maar hun strijd voor onafhankelijkheid van België. De Franstalige separatisten van 1830 hadden recht op afscheuring van Nederland. Het Vlaamse volk heeft géén recht op afscheuring van La Belgique! ALLE collaborateurs, inclusief Degrelle, zijn dood. Geen enkele Vlaams-nationalist die vandaag nog leeft heeft gecollaboreerd met de nazi's. Belgicisten bestrijden het Vlaams-nationalistische onafhankelijkheidsstreven door middel van demonisering, uitsluiting en nazifiëring. Deze verdedigingstactiek van de machthebbers én hun slaafse negerkes gaat zeer ver, en hééft vandaag verregaande gevolgen. Om niet verweten te worden dat de "democratische" partijen "extreem rechts" naliepen werd er decennialang niets gedaan aan het migratieprobleem. Vandaag draagt heel Europa de gevolgen van de lafhartige achterbaksheid en hypocrisie van de traditionele partijen. Het belangrijkste doel van de traditionele partijen was en is: het behoud van hun macht. Daarvoor schuwen ze geen énkel middel. De demonisering en het cordon sanitaire WAREN decennialang de perfecte middelen ter politieke uitschakeling van de gevreesde VLAAMSE separatisten. Vandaag missen die middelen niet alleen hun doel, ze werken zelfs averechts. Het Vlaams Belang groeit gelijk kool, en de zelfverklaarde "democratische" partijen gaan holderdebolder de berg af. In naam van de onafhankelijkheidsstrijders van het Vlaams Belang, én een deel van de N-VA, bedank ik bij deze de Belgische verdedigers van La Belgique, het land van 11 miljoen eendrachtige Belgen (volgens De Croo) voor hun hardnekkige volharding ter verdediging van het fameuze vaderland. Vaderlandsliefde is een belangrijke en noodzakelijke herberg in deze onzekere tijden. Ons volk mag niet vergaan, België moet herenigd, verenigd worden. WIJ willen één land met één regering en één vvorst!.Eenheid, volksgeest, zelfverzekerdheid zijn geen loze kreten. Het gaat immers om de waarheid, van de Belgen, voor de Belgen. Het moet. Keep on the good work, Panda, Het Oosten, Henri, Everytime, en co! Vol goede moed en doorzettingsvermogen op naar de volgende verkiezingen!
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Want de dag dat De Wever zegt dat het VB ok is, heeft zijn Ersatz VB geen bestaansreden meer he. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 september 2023 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je méént het?