![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij mij staan er twee op de negeerlijst, de puit ging m'n strot uit. De tweede is een sexueel ontspoord individu met vreemde roots. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toch zet ik niemand op de negeerlijst. Gewoon uit principe. Ik sta daar gewoon boven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het kikkertje maar kwaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tis hier toch niet te doen. Gans augustus geregend en nauwelijks 20° en nu is het weer 30°. Vandaag de haag gesnoeid, gezweet dat het geen naam heeft. De airco draait weer volle bak.
![]()
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er echt niet meer tegen; die 30+ temperaturen en we zijn er nog niet vanaf.
Stomme hitte en stomme zon! Ik weet echt niet hoe ik het de volgende dagen ga uithouden fff. Eten lukt niet of nauwelijks en de hele tijd zware hoofdpijn , misselijk....om nog te zwijgen van slapen. Ik slaap 3-4 uurtjes 's nachts en ben doodop. Nog 5 nachten te gaan..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na een echte strontmaand augustus is er eindelijk nog wat nazomer. Ik hoop dat dit zeker tot eind september mag doorzetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. De RonSSenaar toont op weergebied een voortreffelijke ingesteldheid. Moge deze herfstmaand in zijn geheel (en later ook) zomers blijven. Leve de zon, leve de warmte (90° Varenheide)! Met zomerse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een echte winter bedoel ik temperaturen van -10°/ -15° en eindelijk eens een halve meter sneeuw. Ik hoop dat er ipv die hittegolven eens koudegolven komen. En dit ook elke winter. Hoe meer het vriest hoe liever! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen weer voor Rodeosex.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heer
U doet met deze uitspraak uw naam alle eer aan. Het gaat u goed!
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 7 september 2023 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik herinner mij de winter 78/79 toen ik in het 1ste middelbaar zat, sneeuw tot in april.
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik kan mij wel nog herinneren dat de oude scheldearm in Bornem dichtgevroren lag en dat we daar met een massa volk op wandelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 | |