![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Stem-intenties p.be JUNI 2023 | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,22% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
7 | 15,56% |
Vooruit |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,44% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
12 | 26,67% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
12 | 26,67% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,89% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
andere partij |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,89% |
Prins Laurent (blanco/ongeldig) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,67% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het "niet-ik" staat niet ten dienste van het "ik" maar den dienste van het "niet-ik." Elke andere persoon heeft niet tot doel Uw "ik" te koeionneren hé.
![]() |
![]() |
#262 | ||
|
![]() Citaat:
Dit gezegd zijnde. Het leek me eerder dat u zich aangesproken voelde door de stem voor een partij een zelfopgelegd keurslijf te noemen. In psychologisch opzicht is dat bijna onvermijdelijk ook zo. Het is des mensen de eigen keuze te willen verdedigen. Soms zegt men dat het makkelijker is iemand een leugen wijs te maken dan het is iemand te overtuigen dat hij belogen werd. Hetzelfde mechanisme speelt hier. Citaat:
Met het VB heeft dat inderdaad niet veel te maken. Er zijn hier zelfs virulente VB haters met een hoger fascistisch haat gehalte dan de meeste VBers. Met Covid kwamen deze closet nazies links én rechts uit de kast gekropen in de politiek en op dit forum. Hoe ze droomden van de onderdrukking van niet gevaccineerden, zo zullen ze dat ook doen voor andere groepen als je ze macht zou geven. Deze proto nazies beseffen van zichzelf vaak niet eens goed hoe gemakkelijk ze te verleiden zouden zijn de buurman om te brengen wegens verkeerd geachte opinie. Soms compenseren ze hun nazistische inborst door juist te keer te gaan tegen historische nazis, niet willen weten dat het om een mentaliteit gaat waar vele symbolen op passen. Laatst gewijzigd door Bach : 18 september 2023 om 15:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
|
![]() Citaat:
Vergelijk de huidige op fascisme steunende "overheid/staat" niet met vrijwilligheid.
![]() |
![]() |
#264 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"ik doe uw gras af als gij mij appelen geeft" "akkoord" "ok ik neem uw appelen" "en mijn gras ?" "kust ze ![]() Wat is het verschil jmet: "ik pik uw appelen" ? Laatst gewijzigd door patrickve : 18 september 2023 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#267 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Human Action (half) gelezen en dan dit soort onzin eruit concluderen. It's just depressing...
![]() |
![]() |
#268 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#270 | |
|
![]() Citaat:
"Mijn" appelen is daarbij erg belangrijk. 2 appels voor 1 grasveld, betekent 1 appel voor een half grasveld. Die appelen zijn er gekomen door "mijn" arbeid (gewerkt of geplant/gegroeid/geoogst) dus ik mag de vruchten van "mijn" arbeid beschermen. Het recht op zelf-verdediging. Mijn lijf is van mij.
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DAT is het fundamentele verschil tussen fascisme en libertarisme he. Het is geen klein kliekske dat beslist, maar een algemeen gedragen door de bevolking geimplementeerde manier van doen uit individuele vrije keuze. Prachtig ! Het is trouwens de enige manier om dat WERKEND te doen. You've made my day, mijn begrip is overgekomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn 'vrijheid' he
![]() Wat gaat ge doen ? Oftewel kunt ge mij een pak slaag geven. Maar waarom zou je dat dan ook eerder niet gedaan hebben om mijn deel te bekomen ZONDER uw tegenprestatie ? Laatst gewijzigd door patrickve : 18 september 2023 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bvb. als ge een vaccin tegen de volgende 'corona'-crisis steriliserend laat werken ofzo. EMA controleert toch niet in tijden van crisis blijkbaar...
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het grotendeel klopt?
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#277 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#278 |
Minister-President
|
![]() Mag ik iedereen vragen die een onbeheersbare drang voelt om bij te dragen in deze discussie, om ook gewoon de poll even in te vullen?
Dank u
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat de vergelijking die ik aanhaal jou niet bevalt?
![]() |
#280 | |
|
![]() Citaat:
Als ik U een pak slaag geef om Uw appels af te pakken (waren die nu van u of van mij??) zonder dat ik uw gras afrijdt, dan kan ik er maar beter zeker van zijn dat ik sterker ben dan gij. En ik loop het risico dat uw buurman, die een zwarte gordel karate heeft, in de smiezen heeft dat ik ne valsspeler ben, en appels steel. En in de volgende straat is de karate-school. In een samenleving waar "mijn lijf is van mij" het hoogste goed is, zijn diegenen die denken dat "Uw lijf is van mij" snel vermoord ![]()
![]() |