![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt dames die erge problemen hebben met hun maandstonden, verzakte baarmoeders enz. Niet plezant, heel ambetant.
Groene parlementairen met een parlementaire wedde en onkostenvergoeding waar ze geen belastingen op moeten betalen, kunnen zich een taxi permitteren. Gewone werkende wijven en troela's moeten helaas van de groenen altijd blijven fietsen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom gaat u niet meer naar Brussel? Angst? Laatst gewijzigd door Everytime : 19 september 2023 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je zegt, intrinsiek zijn wij allemaal varkens. Maar er zijn culturen, waar we mutueel hebben afgesproken om die zwijnerijen binnen zekere lijnen te houden, omdat hetgene we verliezen aan zwijnerij, meer dan voldoende winnen aan het niet moeten ondergaan van andermans' zwijnerij. Die makakken willen evenveel als wij, het zwijn uithangen, maar trekken zich niks van die lijnen aan die het bij ons aangenamer maakt. Bijvoorbeeld willen wij als kind allemaal de bullebak uithangen en andere kinderen die dingen hebben wij willen aframmelen om dat af te kunnen nemen. MAAR in onze cultuur is het zo dat aangeleerd wordt dat zo een dingen taboe zijn. OK, ge moet U dus gedragen, ge moet de zwijnerij van op uw klasgenoten te meppen opzij zetten, MAAR de keerzijde is dat de ambiance op school stukken aangenamer is. Iedereen "boet een beetje zwijnerij in", maar het wordt dan voor iedereen aangenamer, de lessen kunnen beter verlopen, ge hebt genen ambras en zo voort. Welnu, makakkenboelekes die trekken zich daar niks van aan, die blijven in hun primaire zwijnerij drang leven, en die delen meppen uit omdat ze de balpen van de buurman willen. Hierdoor is gans het voordeel van het aangenamere klasbestaan naar de vaantjes geholpen, exact door de aanwezigheid van die onaangepasten aan onze cultuur. Dat hun gedrag primair dezelfde drijfveren heeft als wij is juist, en het is juist daarom dat wij daar een "cultuur laag" bovenop hadden gelegd. Dat wordt naar de vaantjes geholpen door zij met hetzelfde primaire gedrag, maar zonder de culturele filters. Dat is EXACT het probleem dat we hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zijn leugens? https://www.bruzz.be/veiligheid/schr...omites-2023-08 Deze 40(!) buurtcomites weten niet waarover ze spreken? Met messen en bijlen over straat lopen, u vindt dat normaal en voelt zich absoluut niet onveilig als u na zonsondergang een crackverslaafde met een bijl tegen het lijf loopt? Mensen beelden zich dat allemaal maar in? Persoonlijk heb ik daar ook allemaal geen last van, maar in tegenstelling tot u steek ik mijn hoofd niet in het zand. U doet dat wel, net zoals alle beleidsvoerders in Brussel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 19 september 2023 om 08:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u liever gesloten in uw eigen huis of appartement wil leven en nooit meer buitengaan, is dit uw levenskeuze. Dit is niet de mijne. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit soort mensen vinden het blijkbaar logisch dat je niet buiten kan komen als homo in bepaalde wijken in Brussel. Wees maar bang als je homo bent, dat is de boodschap die de beleidsmakers willen uitdragen en u steekt net als hen de kop in het zand. https://www.bruzz.be/samenleving/joh...pen-2019-06-22
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 19 september 2023 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het neigt eer naar walging. De vier vijf laatste keren dat ik mijn heksie perfeksie ging afhalen in het Zuidstation waar zij 's avonds laat met de Eurostar toekwam (we spraken altijd af waar ik in de Engelandstraat makkelijk parking vond) ... amai mijn kloten. Wat zeg ik? AMAI MIJN KLOTEN !!!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 september 2023 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LUL voor jezelf, niet in andermans plaats.
Het zijn halve gare idioten die zichzelf wijsmaken dat Brussel een nette en veilige stad is. En daar bedoel ik niet alleen de Marokkanen mee die de "bloemetjes buiten zetten" op zijn Marokkaans na een voetbalwedstrijd, die ze notabene gewonnen hadden. Dan heb ik niet eens over de brandstichtingen en plunderingen op ELKE nieuwjaarsnacht. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 september 2023 om 16:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dusdanig is het normaal dat die zwakke hypocriete mensen die sterke weerbare mensen die recht voor de raap zijn, terug op hun rubberbootjes de stoere zeebonk willen laten uithangen en naar af sturen he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkeerdoden 2021 Brussel 8 Vlaanderen 310 https://statbel.fgov.be/nl/themas/mo...eersongevallen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Brussel een verkeersveilige stad is maakt van Brussel geen nette en veilige stad.
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg het toch. Je bent een meester in het naast de kwestie antwoorden. Ik wil je daar oprecht proficiat mee wensen. Verder ga ik daar uiteraard niet meer op in gaan wegens.... naast de kwestie. Ik vind het trouwens ook vrij grappig dat u de meest recente cijfers van 2022 niet benoemd die minder rooskleurig zijn. Als je dan in ogenschouw neemt dat je zo goed als geen snelwegen hebt in het gewest, dan kan je ook bij die verkeersveiligheid een serieuze kanttekening plaatsen nietwaar
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 19 september 2023 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook dan zul je zien dat Brussel objectief veiliger is. Veel veiliger. Daar doet de ronkende msm propaganda in de Vlaamse media niets aan af. |
|
![]() |
![]() |