![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#46481 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46482 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk wil Rusland al hun grenzen goed bewaken, en dan vooral de grenzen met vijanden, dus in het Westen van Rusland. China is een bondgenoot, net als Kazachstan, Mongolië, Azerbaijan, etc. Van Georgië gaat geen dreiging uit. Dus gaan er meer troepen geïnstalleerd worden in het Westen van Rusland, en zullen de raketten gericht worden op het Westen, op de vijand. Wat oorlogszucht betreft, de VS is in de laatste 50 jaar al meer dan 10 keer ten oorlog getrokken. Rusland 3 keer. (Tsjetsjenië telt niet, dat was een conflict binnen de grenzen van Rusland) Laatst gewijzigd door tomm : 10 oktober 2023 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Westerse vrede is vrede van het knekelveld. Maar er komt geen westerse vrede in Oekraïne, enkel vrede op de voorwaarden van Rusland. Oekraïne moet toestaan dat de Russische gebieden van Oekraïne nu bij Rusland horen. Tot uw grote spijt is Rusland niet ingestort, is er geen genocide gebeurt tegen de Russische bevolking in Oost- en Zuid-Oekraïne (want ook U bent een net zo grote racist als Patrick die niet-westerse volkeren minderwaardig vindt, alleen veel hypocrieter). Rusland zal deze oorlog winnen. Meer zelfs heeft deze al gewonnen, het grote tegenoffensief is mislukt, en de westerse wapens zijn op. Wat Palestina betreft, de instorting van de westerse wereldorde zal een rechtvaardige vrede garanderen, Israël zal moeten plooien of zal duizend bommen en granaten krijgen. De Chinezen en Russen, de het globale zuiden, zijn veel minder coulant voor het agressieve bloeddorstige zionistische regime, dat decennialang van het Westen zijn gang mocht gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46484 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel aandoenlijk, al die Israëlische vlaggen in het Westen.
Een land dat scholen, appartement en klinieken bombardeert, en zich niets aantrekt van territoriale integriteit. Net al de zaken die het Westen Rusland verwijt. Hebben, ze hun eigen hypocrisie niet door? De rest van de wereld alvast wel. Het ondergraaft het kleine beetje geloofwaardigheid dat het Westen nog had. https://www.ynetnews.com/article/hkqr3qlbt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deze is alvast "permanent gedemobiliseerd". Mooi geformuleerd Pandareus, als het mag ga ik deze bewoording van U nog meer gebruiken, is dat OK? Wat ik wel niet ga doen is filmpjes posten van Israëlische bezetters die op een gruwelijke manier aan hun einde kwamen, dat is meer iets voor Pandareus, die daarvan een orgasme krijgt. Ik niet, in tegendeel zelfs. Laatst gewijzigd door tomm : 10 oktober 2023 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Tel Aviv. Het gaat er daar warm aan toe. Als Hamas echter Russische raketten had gehad, dan schoot er nu van Tel Aviv alleen nog puin over. £Dat moet je Netanyahu toch toegeven. Als hij had toegegeven aan westerse druk, en wapens geleverd aan Kiev, dan lag heel Israël nu in puin. Natuurlijk heeft Hamas wel indirect Russische steun gekregen, via Iran. Het is ook geen geheim dat Erdogan Hamas een warm hart toedraagt. Maar geen wapens. Nog niet. De Russen en Chinezen veroordelen Hamas niet, en waarschuwen Israël om zich niet af te reageren tegen de burgerbevolking van Gaza. Als ze dat toen, kunnen ze zich verwachten aan een regionale oorlog met onder meer Iran, en deze keer MET Russische wapens. Israel kan niet meer dreigen met nukes want Iran heeft deze naar alle waarschijnlijkheid OOK tegenwoordig, en als ze die nog niet hebben zullen ze die heel binnenkort wel krijgen van de Russen. De Russen appreciëren de Iraanse hulp enorm, in moeilijke tijden kent men uw vrienden. En uw vijanden. Vanaf nu gaan de Russen het Westen overal ter wereld kloten. De vijanden van de landen die wel wapens geleverd hebben aan het regime, kunnen daarentegen wel gebruik maken van Russisch speelgoed, ook van intercontinentale raketten. Het is gewoon een kwestie van tijd voor er zulke raketten op Brussel, Washington, etc. zullen vallen. De Russen zullen er niets mee te maken hebben ze zullen enkel wapens leveren, net zoals het Westen nu enkel wapens levert aan Kiev. Naar het schijnt zou de Taliban, en dus ook hun bondgenoten Al-Quaida, erg geïnteresseerd zijn. Het is enkel China dat voorlopig de levering nog tegenhoudt. Dus moest ik een westerse leider zijn, ik zou niet meer beginnen over Taiwan, de Oejgoeren, Tien An Men, etc. en erg lief zijn voor de Chinezen. Laatst gewijzigd door tomm : 10 oktober 2023 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.indiatoday.in/world/stor...aign=promotion
Hamas heeft ook een gigantische cyber aanval op Israël gelanceerd, waardoor het hele land plat ligt. Nu ga je me niet zeggen dat ze dit zonder hulp deden. Je voelt gewoon hoezeer de westerse wereldorde in elkaar aan het zakken is, we maken het live mee. En de oorlog in Oekraïne was het kantelmoment. Laatst gewijzigd door tomm : 10 oktober 2023 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46487 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook geen geheim dat Erdogan Hamas een warm hart toedraagt
Dus iedere keer dat je in je resort in Turkije van een cocktail zit te nippen, gaan er enkele centiemen daarvan naar Hamas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge gelooft die smoes toch niet van den Dombas waar em zelfs niet aan begonnen was, en eerst naar Kiev was opgerukt ? Maar kijk, aangezien de Vladimir zelf stond te verkondigen dat Oekraine, mocht het NATO worden, Rusland zelf zou binnenvallen, is er geen enkele reden om het omgekeerde als onwaarachtig te beschouwen he. We beschouwen die inval van Oekraine dus zoals destijds toen Hitler Polen was binnengevallen: de eerste stap naar de verovering van Europa. En we kiezen eieren voor ons geld, en gebruiken de Oekrainers om de Russen tegen te houden. Dat lukt prima. De Russen staan nog altijd niet in Polen. Daarvoor doen we het he, en we zijn nog geen eigen kanonnnevlees kwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46489 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In elk geval, mocht dat het geval zijn, dan is het te hopen dat de Israeli's wat nukes op die Palestijnen droppen, dat is dan ook weer rap geregeld niewaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46490 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In feite zijn Amerika en China nu de grootmachten in de wereld. Het zijn deze grootmachten die vrede tot stand kunnen brengen , zowel in Oekraïne als in Israel/Gaza |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46491 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (fig.)
![]() |
#46492 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat ik geen lessen te krijgen heb van een zelfverklaarde trotse aanhanger van bolsjewistische en maoïstische massa-moordenaars en hun islamistische 'bondgenoten'. Ik ben geen 'Russofoob'; ik walg alleen van de Kakker-In-Het-Kremlin en diens pathetische gatlikkers/slippendragers. En het is "djimi", niet "Jimi".
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Extraordinary claims require extraordinary evidence", meneer de historicus. Ik heb voor zover ik mij kan herinneren alleszins nog geen negerin op haar bakkes gegeven.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook/zelfs voor een 'historicus' een aanrader: << Whose Land Is It? Palestine Or Israel? A 1982 Documentary Looks At This Issue With Old Footage >> https://www.youtube.com/watch?v=cfkUE5Q0K04
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46495 |
|
![]() Nochtans werkt u door uw posts hier bijna systematisch zo'n vrede tegen. Lijk me niet slecht te beginnen de moreel superieure pretentie te laten varen om samen aan tafel te kunnen aanschuiven en over vrede te beginnen praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46496 | |
|
![]() Citaat:
Misschien wat 'aanvullende' info? "Renowned Israeli historian, Ilan Pappe's groundbreaking book revisits the formation of the State of Israel. Between 1947 and 1949, over 400 Palestinian villages were deliberately destroyed, civilians were massacred and around a million men, women, and children were expelled from their homes at gunpoint. Denied for almost six decades, had it happened today it could only have been called ethnic cleansing. Decisively debunking the myth that the Palestinian population left of their own accord in the course of this war, Ilan Pappe offers impressive archival evidence to demonstrate that, from its very inception, a central plank in Israel's founding ideology was the forcible removal of the indigenous population. Indispensable for anyone interested in the current crisis in the Middle East." Laatst gewijzigd door Bach : 10 oktober 2023 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46498 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, maar dan dient u de documentaire helemaal uit te kijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#46499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk gaat deze topic over de "Russische vlag op het parlement van de Krim".
Sorry dus voor het feit dat ik me alwéér heb laten vangen door de 'off topic'-manie van forumgenoot "tomm". Wat me nu trouwens te binnen schiet: van dat 'parlement van de Krim' horen we de laatste tijd ook niet veel meer, hé. Zou het ginder nog iets te zeggen hebben? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46500 |
|
![]() Om af te sluiten over dit off topic thema. De docu is eenzijdig en misleidend. Zie bv de gegeven link. Tijd om de VN resoluties terzake te respecteren zou ik zeggen. Alhoewel ik denk dat dat slechts zal gebeuren indien beiden een prijs betalen om niet aan tafel te gaan zitten.
|
![]() |
![]() |