![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bild is ondertussen onvoorwaardelijk op de Israel trein gesprongen.
Zijn zelfs fan van Baerbock geworden. Alleen de AFD neemt het nog op vor de Palestijnse slachtoffers. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Dat zegde ze o.a. omdat de Duitse captains of industry meer en veel meer arbeidskrachten nodig hadden om de vergrijzing op te vangen) Laatst gewijzigd door Boduo : 13 oktober 2023 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Baerbock is knettergek. Dat zie je tegenwoordig bij wel meer politici, niet alleen in Duitsland.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het niveau zakt, snel en hard.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Kremlin heeft geen enkele reden om zich te onderwerpen aan 'Muur Straat' en 'De Stad'. Dat ligt niet in de traditie van Rusland.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor die microjobs van 5 euro per uur?
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoals in elk conflict: Het is allemaal de schuld van de andere.
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Vroeger zat ik in het kamp Geert Wilders omdat ik Israël zag als een deel van het Westen en een bolwerk tegen jihadisme en islamisering.
Vandaag schaam ik mij voor die positie. Nu besef ik dat Israël gebouwd is onrecht, racisme en joodse suprematie en dat de Palestijnen het slachtoffer zijn van een etnische zuivering. In een ideale wereld wordt Israël ontmanteld en gedekoloniseerd en verhuist de joodse etnostaat naar Amerika of Canada maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gewone burgers in Gaza betalen nu de tol voor dat gedoogbeleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien er vrijheid is van meningsuiting is, is ook het uiten van een domme mening perfect toegelaten. Het EVRM stelt géén limieten aan dommigheid. ![]() En dus mag men zonder limiet de meest groteske beweringen over 'de' duitsers poneren, dat kan allemaal. Zo werkt het. Grotesk, dom, achterlijk, maar : perfect wettelijk toegelaten.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 13 oktober 2023 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een reputatie van overgave "aapjes" en lafaards in het Anglo wereldje omdat ze niet doorgingen tijdens de gevechten van WOII. Precies alsof Algerije een goede uitvalsbasis was voor het Franse leger. Ja, Australië was ook een goede uitvalsbasis voor de Engelsen.... Dat is logistiek gezien makkelijk te bolwerken. Neen, neen want de Duitsers dat waren heel lang een allegaartje van koninkrijkjes die zo maar even snel een andere pet opzetten naar believen. Blabla....
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat Gaza een broeihaard voor extremisme is, hoeft niet te verbazen als je de mensen hun waardigheid en vrijheid ontneemt en als je niets te verliezen hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic. Dit is zo'n 50/50 probleem.
Helft is voor Israël, helft is voor Palestina. Als politicus dan kleur bekennen, dan verlies je gelijk 50% aanhang. Dus doen ze maar wat aan warm/koud blazen. De splijtzwam Gazastrook? De Joden zullen het wel overleven. Gezien wat ze al overleefd hebben. Zelfs al stuur je er de Spaanse Inquisitie op af die blijven Jood. Die ga je nooit bekeren. En hun geloof doen opgeven gaan ze ook nooit. Wat een gangbare praktijk is in het christendom en islam. Dat zie ik dan toch als voornaamste verschil. Bekering en Inquisitie.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Merk jij anders in Frankrijk dan ook nog veel schaamte over wat crimineel Napoleon allemaal heeft uitgespookt ?? Of in de VS met wat zij in Vietnam of nog eerder met de oorspronkelijke Indianen hebben uitgehaald ?? Is er nog een jonge Italiaan die zich schaamt over het Romeinse rijk ook dan ?? Of jonge Belgen die zich schamen over Congo ?? Er zijn blijkbaar mensen met veel fantasie ![]() In Vietnam (waar ik al veel verbleef) weten de jongeren nog amper iets over de oorlog net als jonge Duitsers zich nog amper iets aantrekken van wat 100 jaar geleden is gebeurd. Die jongeren hebben zoals overal vooral oog voor het andere geslacht uitgaan en feesten. En al bij al kom ik nog steeds liever in Duitsland dan in Frankrijk. Vind de gemiddelde Duitser vriendelijker en minder arrogant dan de gemiddelde Fransman en ik heb daar naar mijn mening nog altijd meer waar voor mijn geld. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 oktober 2023 om 08:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() David Icke zit aan de Palestijnse kant
https://twitter.com/davidicke/status...99696984535180 Ben Shapiro radicaal aan de Israelische kant trouwens |
![]() |
![]() |