![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Die kunnen ze krijgen, in hun thuisland.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lang is het geleden dat u nog eens in een algemeen ziekenhuis geweest bent?
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan je hem evengoed afgeven als hij naar de bakker gaat ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 oktober 2023 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet overdrijven, het gaat tamelijk vlot. Een maand max of vroeger. In vergelijking met de buurlanden is België top. Ik stoef niet rap op België maar daar zijn ze wel goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste keer in een AZ was voor mij een "eyeopener". Als een gehoorzame zombie in een rij aanschuiven om een afspraak voor een jaarlijkse controle proberen te maken, om dan gewoon te mogen wachten omdat er luid vloekende dame met een paar bleitende koters voorrang eiste, en kreeg, want "raciste" richting de verpleegster aan de balie was 1 van de veel gebruikte vloekwoorden. Ik heb mijn kar gekeerd. Die jaarlijkse controle zal een paar maand uitstel hebben, maar wel in een privé kliniek.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gecompliceerde en zwaardere operaties gebeuren in de hoofdkliniek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die twee apenlanden hun onderdanen niet willen, doe dan gewoon de deur dicht voor alle verkeer van en naar die twee apenlanden. Eenss de zien wie het snelst toegeeft.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 oktober 2023 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze politici, die voelen zo'n dingen in hun zakken.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen het VB dat voorstelde werden ze vergeleken met nazi's die Joden uit huizen gingen halen. En nu overwegen ze hetzelfde te doen. Laatst gewijzigd door daiwa : 21 oktober 2023 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En elke nacht naast een ex-verpleegster, maar daar durf ik niet over te klagen. Waarom moest je dat weten?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je een volledig zicht wenst op een degelijk immigratiebeleid, surf dan naar de wepsijt van de nva. Als je enkel wat kanonnenschoten wenst te lezen, ga dan naar de site van het vb. Als je enkel zever wenst te weten te komen, dan kan je kiezen uit de teksten van alle andere politieke partijen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hell hole Brussel:
Helft van de arrestanten in september waren mensen MET wettelijk verblijf titel: Helft van de arrestanten in september waren mensen zonder wettelijk verblijf https://www.bruzz.be/samenleving/hel...ijf-2023-10-21
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vliegveld en miltaire basis aanleggen. Groot tentenkamp inrichten met een groot en bewaakt hek errond. NGO wereldverbeteraars uitnodigen. Illegalen die hier zijn opgepakt worden met militair transportvliegtuig naar daar gevlogen. Wie niet in een tentje wil wonen krijgt bouwmaterialen om zelf een simpel huisje te bouwen. Wie daar niet wil blijven krijgt een gratis lift naar zijn oorspronkelijk land van herkomst. Als dat land wil meewerken natuurlijk. En wie daar allemaal geen zin in heeft blijft maar gewoon zielig in zijn tentje wonen en krijgt hoogstens wat bezigheidstherapie van de NGO kinderverzorgsters. De mensensmokkel van Afrika naar Europa zal snel opgedroogd zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Per opgevangen "te transfereren" uitgewezene een eenmalige betaling van €1500 ofzo. Wat ze na het opvangen ermee doen, da's niet ons probleem meer.
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
aha hhaa haha vanderzapig;10258181 1) EErst moet officieel de Derde Wereldoorlog geproclameerd worden in Europese Unie en dan pas kan een Militair Commando team dit woestijn gebied veroveren en dit plan uitvoeren. Ook grote Detentie kampen he voor MENA criminelen uit hele Schengen zone met permanente verbanning ok, Sharia stijl, om deze sharia lovers te temmen, geef hen rauwe Sharia ipv overbeschaafd Blank/ Westers Recht. Eerst officieel de Oorlogs kabinet en Noodtoestand afkondigen om de Staten GEneraal in Nederland de macht te geven ism Leger en gewapende machten, en er zal dan per decreet geregeerd worden. Zo staat het in Nederlandse grondwet. NOG 7 jaar en dit zal noodzakelijk worden, zodra de Intifada begint hier met honderden kamikaze drone aanvallen, droom van Hamas en satanische IS is om een bloedige, genocidale Intifada in heel europa los te laten barsten. 2) Ik heb in manuscript wart0141 een SFachtige ingenieurs oplossing vh Europese Vreemdelingenbeleid, ja dit moet ik nog afwerken en openbaar maken. Nu ziek, energie minder, vele problemen achtervolgen mij nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoor van vrienden die tot bijna 1 jaar moeten wachten voor een afspraak bij de oogarts. Ik denk eerder dat jij overdrijft. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/05...sen-1-2974772/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 oktober 2023 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tunesië vroeg om uitlevering Brusselse aanslagpleger, Belgische minister stapt op
De man waarover het ging had in zijn thuisland Tunesië nog aardig wat jaren straf uit te zitten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze terug in huishalen dat is iets wat zij niet zullen doen. Daarom ook dat men best de toeristische sector naar dat soort van landen platlegt tot er een deftigere manier is qua samenleven...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() We zijn één justitieminister later en de illegalen kraken nog een gebouw extra:
Mensen zonder papieren bezetten nieuw gebouw in Brussel __________________ Mensen zonder papieren hebben zondag opnieuw een leegstaand gebouw in Brussel bezet. Dat heeft het Collectif des Sans-Papiers Bénévoles Intégrés de Bruxelles (CSPBIB) laten weten. Het gaat om een leegstaand hotel op de Louizalaan, dat al twee jaar niet meer in gebruik is en 69 kamers heeft. Het collectief zegt in het licht van de huidige opvangcrisis en met de winter in aantocht "kwetsbare" mensen te ondersteunen. Volgens de organisatie weerspiegelen leegstaande gebouwen het "immobilisme" van het opvangbeleid van de Europese regeringen. "Er zijn te veel leegstaande gebouwen in Brussel. Er staat meer dan zeven miljoen vierkante meter leeg." De bezetting is een legitieme manier om onze eisen op de kaart te zetten, luidt het. Het collectief ziet in de bezetting het middel om opnieuw meer eenvoudige en snellere regularisatieprocedures te vragen, gebaseerd op duidelijke criteria die dezelfde zijn voor iedereen en op elk moment. |
![]() |
![]() |