![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat het vrouwengelijkheidsinstituut steeds kiest voor een publiek proces met alle psychologische, carrière en persoonlijk-leven schade van hun beschermelingen als gegarandeerd collateraal gevolg. Het instituut stelt zich niet enkel boven de wet, zij vormen de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat journalisten aktief op zoek zijn naar modder, ze moeten zijn scalp aan hune riem kunnen hangen en liefst voor de verkiezingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens heb ik er wat plezier in. Veel ondernemers zien het niet meer zitten om personeel in dienst te nemen wegens de redundantie van alles wat veiligheid, welzijn en psychosociale bijstand voor werknemers betreft. Het zijn vooral de vakbondspartijen die hier voor hun strijd hebben binnengehaald. Nu zijn er tal van betweters, zoals Cohezio, Idewe etc waar je als werkgever niet buiten kan. Je kan als werkgever niet anders van ze te betalen en je personeel mag tijdens hun uren gebruik maken van hun diensten. Als de werkgever de aanbevelingen deze welzijns-industrie niet volgt kunnen ze het gaan uitleggen voor het arbeidsauditoraat. Ik hoop dat ook CD&V hier mee te maken krijgt. De oplossing voor vele ondernemers is om enkel nog met zzp's en onderaannemers te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een dading wordt quasi altijd door advocaten van elke partij bedisseld. Volgens mij kan er nooit een dading worden opgesteld in geval van grensoverschrijdend gedrag, wel kunnen partijen opteren voor bemiddeling ( via erkende bemiddelaars). Ik denk dat het bijna enkel betrekking heeft tot contracten ( en verbintenissen).
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 oktober 2023 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Laatst gewijzigd door wagner.666 : 30 oktober 2023 om 10:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat gebeurde altijd met een dading. De werknemers hadden geen advocaat. Het verhaal dat het dus altijd tussen 2 advocaten bedisseld wordt, is dus gewoon fout. Het bedrijf heeft natuurlijk wel een juridische dienst.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn er ook nieuwe wetboeken. Ik betwijfel of elfri.be nog actueel de dading omschrijft: https://www.elfri.be/artikel/dading |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tracht maar eens een deurwaarder te contacteren voor de uitvoering van een dading waar één van de beide partijen afwijkt als deze niet meegetekend is door een advocaat van elke partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() los van het feit dat die dading al dan niet zou mogen. Gaat het om het feit dat de big boss van een politieke partij die pretendeerd woke te zijn en opkomt voor de rechten van den arbaider zelf mensen die opkomen voor hun rechten met hun kloten buiten smijt en ze vervolgens afkopen, om de schone schijn hoog te houden.
de posterboy zinkt dieper en dieper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je al te maken gehad met afwijkingen van een dading waarbij de andere partij zich niet berust ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit te maken gehad met een dading die strafrechterlijke feiten inhielden. Ik weet dus ook niet of je eigenlijk zomaar een dading kan maken als het over zulke zaken gaat. Ik ben immers geen jurist. In dit geval weet ik trouwens ook niet wie dat ding naar de pers heeft gelekt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 30 oktober 2023 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die eindigt nog zoals SS: In het Albert- of in een ander koninklijk kanaal.
![]() |