![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Als er NU Federale verkiezingen zouden zijn, op wie zou je stemmen? | |||
| CD&V |
|
1 | 1,72% |
| VLD |
|
7 | 12,07% |
| Vooruit |
|
2 | 3,45% |
| NVA |
|
16 | 27,59% |
| VB |
|
21 | 36,21% |
| PVDA |
|
3 | 5,17% |
| GROEN |
|
0 | 0% |
| andere partij |
|
4 | 6,90% |
| Prins Laurent (blanco/ongeldig) |
|
4 | 6,90% |
| Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En islam ook. Niet "extreme" islam. Mainstream islam.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 12 januari 2024 om 23:18. |
|
|
|
|
|
#302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Christendom ook.
Maar wij willen dat exclusief beleven zonder dwang van en naar buiten. Zo is dat voor de meeste gelovigen, wij willen gewoon onze tradities en gewoontes bewaren zonder teveel overheid. Laat iedereen toch geloven en die tradities beleven? Als de islam het beter doet dan de democratie, is dat enkel de democratie te wijten he
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 12 januari 2024 om 23:34. |
|
|
|
|
|
#303 |
|
Europees Commissaris
|
…en dat wordt niet getolereerd….
|
|
|
#304 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#305 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En daar is geen VB aan de macht. |
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu maakten we minder kinderen, enkele generaties verder weer meer. Maar nu maakten ze het hier zo onleefbaar dat merendeel geen kind in deze samenleving wolt plaatsen . We hadden gewoon off grid naar het boerenleven moeten gaan. Ieder zijn eigen water, energie en grond om op te boeren. 1 koe is 1 jaar vlees.
|
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met de islam zou het iets anders zijn. Ik ken trouwens geen enkel islam-land dat full democratisch is.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 januari 2024 om 23:39. |
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
Europees Commissaris
|
Lig ik dat hier te verdedigen misschien?
|
|
|
#309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hun aantal in Europa wordt op 50.000.000 geschat, en als nog maar 1% daarvan extreem zou zijn (wat zwaar onderschat is), lopen in Europa 500.000 gevaarlijke zotten rond. En t'is nu niet dat de EU geen weet heeft vd wensen vd meerderheid van haar bevolking, eh : https://migrant-integration.ec.europ...m-countries_en
|
|
|
|
#310 |
|
Europees Commissaris
|
Zeer juist opgemerkt. Islamofobie in de ware zin van het woord.
|
|
|
#311 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat niet.
Maar u gaat er wel vanuit zonder enig bewijs dat het VB vrijheden wel inperken. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 12 januari 2024 om 23:56. |
|
|
|
|
|
|
#312 |
|
Europees Commissaris
|
Volgens mij wel: in naam van de godsdienstvrijheid. Straks ook maar de sharia aanvaarden, stenigingen, homo's ophangen?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 januari 2024 om 23:57. |
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We hebben gezien wat de repressie van den vld, cdnv en nva bracht. Zelfs een kind en haar ouders criminaliseren voor iets waardoor ze een normaler leven kan leiden was niet teveel. Vrijheid begint met uw eigen gewassen, zelfs de medicinalen. Echte vrijheid verbiedt geen planten op ideologische basis, maar laat het individu daarin vrij. Weten mensen wel wat vrijheid inhoudt? Dat is op uwe grond doen en laten wat ge wilt, mits de gulden regel. Vandaag is vrijheid wat we MOGEN doen met wat ze ons aandoen, binnen een beperkt speeldveld. Geïnspireerd op Sartre. Ik mag niet eens een off grid earthship bouwen in dit land!!! Het is makkelijker een stortplaats aan te vragen en het daarop te bouwen als "afval", zonder enige verdere garanties of juridische dekking. En das dan grond waarop ge geen gewassen kunt telen zonder ziek te worden... Vrijheid mijn gat ja. Tis niet omdat ge niet in het gevang zit, ge daarom vrij zijt.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 13 januari 2024 om 00:12. |
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn burgemeester is een ex-VB-er, die nog meegeschreven heeft aan het 70-punten plan indertijd, maar er zijn hier geen burgerrechten ingetrokken, geen pogroms, kristalnachten of concentratiekampen geopend. Hoe kan dat nu ?
|
|
|
|
#316 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tömmchen wil de rekening presenteren aan andersdenkenden. Wat bedoelt hij daarmee volgens u?
|
|
|
#317 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom? Omdat er geen extreme partij landelijk aan de macht is.
|
|
|
|
#319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk eens in een spiegel en zie een grotere extremist en fanaticus dan het gros van VB.
|
|
|
|
#320 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat stelt mij allesbehalve gerust. Godspeed!
|
|