![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
NN een airco is een droom in deze tijden. Laatst gewijzigd door Onzijdig : 8 september 2023 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier gaat het nog met de ventilator zo nu & dan wanneer het echt te warm blijkt.
Toch een 26°C binnen (voelt overdag aan als 30°C, nu al wat minder #thankgod). |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Het is vandaag een beetje warmer dan een gemiddelde dag in de herfstmaand. Dit is ook goed. Heel wat leden zitten echter over een "ondragelijke hitte" te zeuren. Wij zeggen: "een stelletje bedorven kneusjes!". Bij dezen krijgen wij de bevestiging dat het betreffend lid tenminste vijftien jaar oud is. Een ware verrassing! Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik wou dat het lente was.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan mijn geluk niet op!
Eindelijk eens vriestemperaturen en hopelijk morgen eindelijk eens sneeuw. Alhoewel, er wordt slechts tussen de 2 - 10 cm sneeuw verwacht ![]() ![]() In mijn kindertijd vroor het de stenen uit de grond en bleef de sneeuw van 30-40 cm dik dagenlang liggen. Enfin; ik geniet nog even van de vrieskou want volgende week komen de herfsttemperaturen van 10+ er weer aan....Pfffff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En sneeuw pff, allemaal heel mooi om te zien door het raam of om door te wandelen in je vrije tijd in het bos ofzo, maar van die grijze klonters die rondspatten in de trambedding en gele pisvlekken rond het gesluikstorte afval omdat er zatte mensen stonden de avond ervoor... Nee, ik snap niet wat mensen er leuk aan vinden.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kreeg vandaag een mail van Bpost, ze vertelden me dat mijn pakje misschien vandaag niet zou aankomen door de sneeuwstorm...
De facteur kwam nochtans gewoon langs en bracht me het pakje. Misschien was de mail van Bpost vanuit een ander land, Scandinavië of zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier hebben we sinds gisteren 10 cm sneeuw.
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier, in Deurne, ligt niets.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()