![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Als er NU Federale verkiezingen zouden zijn, op wie zou je stemmen? | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,72% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,07% |
Vooruit |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,45% |
NVA |
![]() ![]() ![]() |
16 | 27,59% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
21 | 36,21% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,17% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
andere partij |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,90% |
Prins Laurent (blanco/ongeldig) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,90% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Heel Grote Boot Naar Het Midden Van De Atlantische Oceaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#762 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#763 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het interview hebben ze in die Terzake nog eens getoond, er stonden ook ondertitels onder, en hij zei wel degelijk ontvolking. Het ging over dit fragment: https://twitter.com/i/status/1189280926779486215 Als jij daar omvolking hoort, moet je toch eens je oren laat uitspuiten. Je kunt het hier ook nog eens herlezen https://www.hln.be/binnenland/walter...nsen~a767f705/ Maar ik vermoed dat, ook al staat er 3 keer dat het over Walter de Donder gaat dat je nog altijd schuimbekkend aan Tom van Grieken dacht . Begrijpend lezen, het is precies niet alleen de jongeren die slecht scoren...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 23 januari 2024 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Laatste Nieuws. Van Grieken na ophef over tweets over “omvolking” “Omvolken. Het gaat snel”, schreef Vlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken vandaag op Twitter. Daarmee reageerde hij op het bericht dat een derde van alle Belgen van buitenlandse afkomst is. Er ontstond heel wat ophef na zijn tweet. “U mag op me schieten dat ik misschien een stoute term heb gebruikt, maar het probleem blijft natuurlijk wel”, reageert Van Grieken in een interview met HLN LIVE. Nu wil het toeval dat zijn vrouw een Hollandse is. Strikt genomen ‘omvolkt’ hij dus mee. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 januari 2024 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 |
|
![]() Maar wat echt belangrijk is: is er een omvolking bezig?
Daarmee bedoel ik dus een demografische verandering waarbij de autochtone Vlaming steeds minder prominent aanwezig is? Ik denk dat iedereen dat ziet in het straatbeeld. Ik zie daar echter geen complot in. Het riedeltje dat al die moslims zomaar onze waarden gaan overnemen dankzij de inburgering, zoals Mark Elchardus beweerde, geloof ik echter niet. Er zijn geen tekenen daarvoor, en heel veel tekenen voor het tegenovergestelde, zoals die school in Duitsland waar 4 leerlingen met geweld en dwang de sharia oplegden aan de rest van de klas. We zien de constante eisen die zij stellen. We zien dat ze meer aanvaard worden, en hun welbevinden stijgt, maar hun conservatieve denkbeelden blijven gelijk. Of anders gezegd, WIJ hebben ons aangepast, ZIJ zijn blijven tegen de schenen schoppen, en wij zijn iedere keer achteruitgedeinsd.
![]() |
#766 | |
|
![]() Citaat:
Het ging niet over Tom van Grieken, maar over Walter de Donder. Ik dacht dat jij een schoolmeester was, maar leren lezen heb je precies niet gedaan! https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=751
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 23 januari 2024 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#767 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 |
|
![]() Ja, dat had ik al lang door.
Toch raar, ik reageer op Knuppel die het over Kabouter Plop heeft, dus De Donder. Jij reageert daarop door het bij hoog en bij laag te ontkennen. Je wijkt direct af door het over Van Grieken te hebben. Daarna wijs ik u er een stuk of 5 keer op dat het over De Donder gaat. En na 5 keer zegt u van "ahja, maar het ging bij mij over die ander". Dan moet je toch echt wel geobsedeerd zijn door VB en TVG.
![]() |
#769 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus wat is daar zo raar aan ? Meer nog, grote staatsmannen zoals De Gaulle zegden identiek hetzelfde. Dat is geen racisme, trouwens. Het willen behouden van uw grondgebied voor eigen nazaten is toch de evidentie zelve zou ik denken. Dat is niet hetzelfde als zeggen dat er geen enkele immigrant binnen mag. Natuurlijk mag er soms eens een migrant afkomen. Maar dat moet eerder uitzonderlijk zijn he. Dat moet altijd een PIEPKLEINE FRACTIE van de bevolking zijn. Lijkt mij de evidentie zelve. Alsof de Japanners het leuk zouden vinden dat Japan blank zou worden. Denk jij dat Saoudi Arabie het plan heeft om zwart te worden ? Ik zou zeggen dat gelijk welke politicus die het bovenstaande NIET zegt direct als volksverrader mag uit Europa gegooid worden. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 januari 2024 om 04:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"wij willen dat de Europese bevolking in de toekomst afkomstig is van elders en onze eigen nazaten hier in de minderheid zijn". Want dat is de logische negatie van wat die "schandalige uitspraak" zegt he. Wie die uitspraak dus schandalig vindt, vindt bovenstaande uitspraak dus essentieel. Wie is er allemaal aanhanger van bovenstaande uitspraak ? WELKE politicus is voorstander van bovenstaande uitspraak ? Aan welke lantaarnpaal hangen we zulke volksverrader ? Laatst gewijzigd door patrickve : 24 januari 2024 om 04:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | |
|
![]() Citaat:
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 24 januari 2024 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#774 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien wil hij dat Vlaanderen (én Europa eigenlijk) terug christelijk wordt en/of dat de christelijke moraal in Europa terug de basismoraal wordt in Europa en ijvert hij voor een 'blank' Europa. Opgepast dus voor de mensen in Europa met een bruin kleurtje in de toekomst. Waar gaan we dat allemaal schrijven? Besluit : oubollige, onrealistische en idiote praat van Van Grieken. Nu, dat steevast onnozel gezwets van 't coiffeurke verwondert ons niet natuurlijk. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 januari 2024 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal evenwel niet helpen, je bent tegen "[email protected]" bezig.
![]() |
![]() |
![]() |
#777 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hij schijnt niet te weten dat de Vlaming Nederlander is.
![]() |
![]() |
![]() |
#779 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |