![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie een kind vermoord niet?
![]() |
#542 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie een kind zou vermoorden, eindigt daar nu ook al hoor...
![]() Wat heeft dit met het onderwerp te maken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Simpel.
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, als je je vrouw slaagt, om welke reden dan ook, is er maar één plaats waar je thuishoort en dat is achter tralies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze ongeboren burgers verdienen ook rechten en zijn de enige kwetsbare minderheidsgroep die niet voor zichzelf kunnen opkomen. Benoem abortus wat het is, moord. Als we die ernst minimaliseren zal het aantal abortussen nooit afnemen. Maar met genocidale psychopaten aan het roer die eugenetica handhaven, willen ze net meer abortussen. Het is de grootste genocide in de menselijke geschiedenis. En dat zal de toekomst en niet ik of gij wél bepalen.
![]() |
![]() |
#546 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rechtbank zelf is dus niet overtuigd van uw mening. De voorgeschiedenis was van die aard dat de rechter verstond dat Rob zijn kalmte verloor en uithaalde.
![]() |
![]() |
![]() |
#547 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk (voor mezelf, voor alle duidelijkheid) dat alle argumenten ook in deze draad nogmaals meerdere malen herhaald zijn.
Misschien dit eentje nog niet: katholieken mogen zeggen en pogen te verspreiden dat hun god de uitvoerders van abortus zal bestraffen na hun dood. Maar, volgens mij, mogen ze zichzelf niet in de plaats stellen van hun god. Het is niet aan katholieken om zondaars hier en nu te bestraffen. Dus, wat mij betreft, zal ik deze draad verlaten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het zijn echter de gehersenspoelde door geloof die treuzelen, treuzelen het te vertellen waardoor ze alleen staan, treuzelen om te handelen, treuzelen .... Waardoor die 17 weken bereikt worden en ze nog geen besluit hebben durven nemen uit angst voor de na hun eigen dood fabel. Op soort gelijke angsten bouwen de geloven allemaal al eeuwen hun macht uit over 1/2 bevolking, zijn de vrouwen en zo onrechtstreeks op het gezin.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand uw kind wilt vermoorden, en ge doet niet alles dat te stoppen; wat is liefde dan nog waard? Zelfs als ge ervoor in de bak moet zitten, so be it.
![]() |
![]() |
#550 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bang maken met gevangenisstraf kunnen ze enkel de eerste keer, eens je door het systeem bent getrokken ken je de procedures en maken ze je niet meer bang daarmee. Op uw bed liggen, TV kijken en procederen tot ze je terug buiten laten.
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als IEMAND ANDERS *UW* kind wil vermoorden, dan is het geen abortus he. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 februari 2024 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 liter bier, dus 8 pinten. Hmm... lijkt me nog niet genoeg om de Spartaan van Deurne naar boven te halen maar het is een goed begin.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 4 februari 2024 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het dan niet over een streng beleid rond verkeersveiligheid, maar over hoe ze goed en fout opslitsen. Of in dit geval, wanneer het menselijke leven volwaardig is om als mens beschouwd te worden.
![]() |
![]() |
#554 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is nu 9 maanden uitdragen tegenover een levenslang trauma voor die man? Mannenrechten zijn meer van doen.
![]() |
![]() |
#555 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De weg omlaag gaat sneller dan omhoog. Een vrouw is raar. En als ik mijn ervaringen eerlijk deel, dan ben ik vrouwonvriendelijk? Bv ze bewust met hun cyclus laten worden? Is dat als vrouw niet belangrijk? Of gaat ge maanden lang aan uw vent zijn kop zagen omdat ge last van uw maanstonden hebt en koppijn? Als een vrouw haar lichaam kent, en neemt want de lieven Heer voorzien heeft; kan ze het gros van haar klachten voorkomen. Nu doen wij mannen alles beter dan de vrouw, het winkelen, de keuken, de was , de plas; dus is het tijd meer op onze rechten te staan. Tijd dat wij abortusrechten krijgen nondenjol, gelijke rechten!
![]() |
![]() |
#556 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij krijgt u alleszins het recht uzelf te aborteren maar omdat u vaak zo grappig uit de hoek komt, zou ik het toch betreuren mocht u van dat recht daadwerkelijk gebruik maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#558 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die vrouw dat ongewenste biologische cadeautje niet wil, lost ze dat hinderlijke probleempje wel op en de zaaddonor/poepstier van dienst heeft daar verder niks mee te zien. Voor zaadverkwistende donoren annex poepstieren is er nog altijd de preventieve weg : voor je in het wilde weg rond gaat vogelen, laat je steriliseren. ![]() En anders : hou je broek aan. Dan is de oorzaak van het probleem weg, en hoef je het niet meer te projecteren op vrouwen die je als minderwaardige broedkippen beschouwt. |
|
![]() |
![]() |