![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
Bekijk resultaten enquête: Inventief zijn om Aleksej Navalny te herdenken op voor Russen vervelende plaatsen? | |||
Ja ! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 73,33% |
Neen ! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ik het voor het zeggen hebben, dan zou in elke gemeente waar een Rus woont, een straatnaamverandering doorgevoerd worden.
En wel zeer precies in de straat waar de belangrijkste Rus woont of kantoor heeft. Te beginnen dus met de ambassade en de diverse consulaten. Zeker ook de privé-adressen van de ambassadeur en de hoogste piefen. Nog andere ideeën ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitstekend voorstel; er kunnen volgens mij overigens nog heel wat meer naamsveranderingen worden bedacht.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het idee om hier straten naar Russen te noemen is een beetje gek he.
Nu, ik moet niet zeveren, want niet ver van mij is er de avenue Lenine, het park Karl Marx en zo voort, maar dat komt omdat de gemeente waar ik woon lange tijd in handen was van de Franse communisten... Maar het idee dat men zoekt naar het Vladimir plein waar de Navalny straat op uitkomt, niet ver van de boulevard Zelensky en de Kadirov parking geeft een exotische kant aan een stad, da's waar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Degenen die een Nawalny straat willen hebben blijkbaar geen enkel idee van waar Nawalny voor stond.
Ze kennen hem als tegenstander van Putin, maar dat is dan ook alles wat ze van hem weten vrees ik. O de domheid :/
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zomaar aannemen wat ze u wijsmaken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 februari 2024 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik geef u een voorsmaakje van waar de held waarnaar hier blijkbaar een hoop idioten een straat willen vernoemen voor staat.
https://www.youtube.com/watch?v=hT0tCSaWZ9Q Ik zie ook een Ukrainse vlag in uw avatar. Misschien kan u ook eens kijken naar wat Navalny over Bucha te zeggen had op twitter/X. (Daar heeft hij m.i. mogelijk zelfs nog gelijk ook) maar het zal u niet bevallen vrees ik. Ik kan u enkel maar hetzelfde advies geven als u mij gaf. Geloof niet zo maar wat ze u wijsmaken.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 februari 2024 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bedoel je deze kritiek op de Russische propaganda-machine?
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Draad mag gesloten worden wegens opruiing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nawalny is anti-putin: dat weten de meesten hier wel en daarom vereren ze hem. Dat hij een agent van het westen was is ondertussen ook wel genoegzaam bekend. Maar waar de meesten blijkbaar (bewust) blind voor zijn is dat Nawalny ook een heel erg nationalistische en rechtse rus was. (Dries van Langenhove is er niks tegen). Een straat naar Nawalny vernoemen is gezien ik onder de 'ja' stemmers op de poll hier niet direct namen zie waarvan ik denk dat ze zichzelf als 'ver rechts van het VB' zouden profileren een beetje verwarrend om het zacht uit te drukken. Nu ja het is een beetje van onze gepolariseerde en media tijden I guess. Mensen verdedigen de demente Biden en doen alsof ze hem de beste president ooit vinden omdat ze Trump haten, Het is hetzelfde verhaal hier maar met twee andere namen.
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Edit
Laatst gewijzigd door kiko : 20 februari 2024 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() ja en vuilnisbelten benoemen als vladimir poetin en overige KGB/ Sovjet massamoord bendes
leuker idee is de vieze, stinkende riolen als vrije highways van Ratten, muizen, kakkerlakken, lintwormen ea ongedierte dus ook namen te geven van het hele russische KGB/ sovjet moordclubje, toch hele moordgang daar aan de macht, minstens 10.000 personen in heel rusland steunen poetin met hart en ziel. haha haha hoe kan ik nu op dit idiote idee komen met mijn splinternieuwe, Upgraded goudbruine, AI Surikoelie Intel Apen biochipset, en ja hoor Wieroe heeft deze upgrade van mijn hele PV 3D Space dus uitgevoerd!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deden de Duitse buren ook: ze markeerden diegenen die ze als FOEI in hun klasseerbak (later uitroeiings... err arbeitskampf) hadden gestempeld met gele vijfpuntige sterren.
Zo zie je: nazi's zijn van alle tijden. En hun collaborateurs ook, hier weer te zien.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |