![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat volledig voorbij aan het feit dat Acid ook mensen (en hun zaken) betrok die niet aanwezig waren op de doop. Hij is veel verder gegaan dan 'een opinie geven'. Het was opruiing en haat tegen mensen die slechts van zeer veraf iets met de dood van Sanda Dia te maken hadden en die dan ook niet waren aangeklaagd. Als je zijn gedachtengang doortrekt is iedereen die ooit aan een doop heeft meegedaan schuldig aan de dood van Dia. Familieleden van slachtoffers van aanrijdingen, verkrachtingen, drugsgerelateerde feiten met dodelijk einde, verkrachtingen, ... geven hun mening wel eens in krantenartikels of op het internet maar nooit op zulke manier als Acid deed. En die Acid was niet gerelateerd aan een van de slachtoffers en deed het enkel om het geld. Was hij een betere student geweest hij had het ongetwijfeld tot praeses van Reuzegom geschopt met zijn ingesteldheid en inborst.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#782 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er kunnen zo van die omstandigheden zijn waar het gewoon brute pech is en je totaal niks "fout" gedaan hebt. Maar hier is dat niet het geval met die Reuzegommers. Ik beschouw dat als het equivalent van iemand dood rijden "per ongeluk" als ge aan 150 km/u met 2 gram alcohol in uw bloed door de stad raast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog, het is een tweesnijdend zwaard, want het kan goed zijn dat al die meute die staat te jubelen omdat er een neger dood is, de "gelaakte" personen juist leuk gaan vinden he. Misschien gaan er enorm veel mensen die de dood van die neger toejuichen, juist vinden dat Acid reclame gemaakt heeft voor de Rechtvaardige Kruisbranders. Als je iemand "laakt" voor iets, dan werkt dat ook omgekeerd bij iedereen die het juist heel goed vond he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jonge mensen met een blanco strafregister die onder invloed iemand doodrijden worden meestal vrij gesproken. https://duckduckgo.com/?t=lm&q=doodr...jspraak&ia=web
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 23 februari 2024 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bovendien heeft het motief waarom je mensen wil laken toch geen belang ? Of het nu uit zelfbevrediging is vanwege de frustraties omwille van "een naaste" of om commercieel succes, dat is toch kifkif ? Ik zou juist eerder denken dat er meer reden is om zoiets commercieel goed te vinden, het is dan tenminste gedaan door een professioneel die succes kan boeken met de impact van zijn opiniemakerij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal maar slachtoffer zijn van zo een grapjassen. Mochten die mensen door een professioneel zoals Acid nadien voor lange tijd door het slijk gehaald worden, dan zou zoiets toch heel erg toe te juichen zijn zou ik denken ? Laatst gewijzigd door patrickve : 23 februari 2024 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er morgen een onverlaat u begint te beschuldigen van een misdaad en als zijn meute volgers u en uw hele familie daarna schade berokkenen, dan ga je dat ook niet afdoen als "opinie".
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 23 februari 2024 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reuzengommers is ook eigenvolk. Gaan niet veroordeeld worden. Iedereen zei dit van te voren. En zo geschiede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 23 februari 2024 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn wel veroordeeld. Je hebt echt last met de werkelijkheid he. Precies die met zijn rode schoenen of de superheld. Die blijven hun leugens ook maar herhalen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 23 februari 2024 om 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet waarom iemand een tweede kans verdient als die zelf dingen gedaan heeft die riskant waren. Het slachtoffer heeft geen tweede kans. Anders is het te gemakkelijk he: risico's nemen met anderen tot het eens verkeerd gaat, en dan ochottekes ochaarme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, sorry, ik had dat anders begrepen. Ik ben het ermee eens dat iemand die feitelijk foute informatie verspreidt om te laken, inderdaad wel veroordeeld mag worden. Ik dacht dat hij het over de principiele organisator van dat soort doopdingen had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuck de volksmond. Voor denkende empathische mensen is het niet nog een leven naar de verdoemenis helpen, een was al meer dan genoeg. Wat kunnen we doen opdat dit niet meer voorvalt.
![]() |
![]() |
![]() |
#799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is dan iedereen die ooit gedoopt werd ...
![]() |
![]() |
![]() |
#800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik met een vriend een glas ga drinken en ik weet niet dat hij allergisch is voor X of Y, en ik stel hem zo een drankje voor, en hij gaat daarvan dood, dan is dat brute pech. Als ik iemand aanzet om een ganse fles alcohol uit te zuipen omdat ik het plezant vind als iemand strontzat en ziek is, en het gaat verkeerd, dan is dat geen "brute pech" maar zware risico's genomen en prijs gehad. Als ik aan 50 km/u reglementair rij zoals het hoort, maar door een of andere omstandigheid 2 seconden mijn aandacht verkeerd besteed en iemand dood rij, dan is dat brute pech. Als ik ladderzat aan zotte snelheden door de stad vlam en iemand dood rij, dan heb ik risico's genomen en prijs gehad. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 februari 2024 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |